Een (KORT ;-) voorstel rondje...

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Tieske
Moderator

Bericht door Tieske »

Ik ook wel :D Of als ik dan helemaal opga in een gesprek dan vragen ze soms :"hoe weet jij dat allemaal?" Bijna alsof ik één of andere geleerde ben :wink: Gewoon uit interesse hé. Jij zult ook wel veel weten van je knagertjes gewoon omdat je ze vaak observeert enzo.

Ik had vroeger ook hamsters en vaak zette ik dan weer iets nieuws in hun verblijf, soms kon ik uren bezig zijn met vanalles te bouwen enzo en dan gingen ze altijd op onderzoek uit. Best wel leuk om te zien :D zeker als je kleine lekkernijen verstopt!

Greetz.

Kirsty xvx
Leefwijze: veganist

Bericht door Kirsty xvx »

Tieske schreef:Ik krijg hier nogal vijandige reacties omdat ik het woord "straigthedge" gebruik... djeezes ik had gewoon gehoord wat dat inhield en aan de hand van die beschrijving kon ik constateren dat ik dat ook wel min of meer was.

Het is me niet te doen om het label of eender wat, ik ben dat ook niet omdat ik dat bewust wil ofzo, ik lust gewoon geen drank, drugs en alcohol.
Djeezes grow up mensen, waar is jullie verdraagzaamheid?!
Moeten jullie nu al mensen gaan uitkafferen omdat ik (zonder het te weten) blijkbaar zoiets ergs heb gedaan : een naam verkeerd gebruikt.

Hehe.
zozo.
Put a ribbon round my neck and call me a libertine
I will sing you songs of dreams I used to dream
I will sail away on seas of silver and gold
Until I reach my home

Kirsty xvx

Bericht door Kirsty xvx »

Tieske schreef:
Voor de rest ben ik ook wel een beetje straightedge. Alleen lust ik wel eens een glas cola ofzo, maar voor de rest vind ik drank, drugs en roken maar een vieze bedoening :wink:

Dit kwam ik vandaag toevallig tegen:

http://i13.tinypic.com/30w77o6.jpg

én of cola sXe verantwoord is :wink:
Put a ribbon round my neck and call me a libertine
I will sing you songs of dreams I used to dream
I will sail away on seas of silver and gold
Until I reach my home

Fontanelle

Bericht door Fontanelle »

Tieske schreef:Ik krijg hier nogal vijandige reacties omdat ik het woord "straigthedge" gebruik... djeezes ik had gewoon gehoord wat dat inhield en aan de hand van die beschrijving kon ik constateren dat ik dat ook wel min of meer was.

Het is me niet te doen om het label of eender wat, ik ben dat ook niet omdat ik dat bewust wil ofzo, ik lust gewoon geen drank, drugs en alcohol.
Djeezes grow up mensen, waar is jullie verdraagzaamheid?!
Moeten jullie nu al mensen gaan uitkafferen omdat ik (zonder het te weten) blijkbaar zoiets ergs heb gedaan : een naam verkeerd gebruikt.
Het is niet rot bedoeld ofzo. Op een forum krijg je nu eenmaal te maken met kritiek, informatieverschaffing en discussie.

En om dan al meteen te zeggen dat 'we' moeten opgroeien en dat we onverdraagzaam zijn, dat is nogal; niet waar ?

Tieske
Moderator

Bericht door Tieske »

Ja ik voelde me gewoon aangevallen en de beste verdediging is...

Maar goed ik weet dat wel, ik geef zelf ook commentaar hoor, maar je kunt het op verschillende manieren doen he.
Als je vriendin vraagt wat je van haar (afschuwelijke) nieuwe trui vind kun je zeggen:

1) Bah wat een afschuwelijk ding, ik zou het nog niet dragen al was het de laatste trui op de hele wereld

2) of je kunt zeggen: nou het is niet echt men smaak maar als jij ze mooi vind moet je ze dragen.

Snap je wat ik bedoel? Het is zo makkelijk om agressief en vijandig te doen, sommigen hebben er echt moeite mee om op een vriendelijke en fatsoenlijke manier hun mening te uiten en dat bedoelde ik daar gewoon mee.

verlorentuig als gast

Bericht door verlorentuig als gast »

Dit gaat niet om een verschil van smaak ofzo.
Jij roept iets in de wildeweg, namelijk dat je een 'beetje straight edge bent'. Dit ís een dubieuze statement. Daarnaast, naast het onthouden van tabak, drugs en alcohol draait sxe ook om bands die sxe uitdragen. Hier was je kennelijk niet van op de hoogte. Dus een wijze les: roep geen dingen in de wilde weg. En een 'beetje straight edge' kun je dan ook een'beetje veganist' zijn? Of zoals Kirsten zei:'een beetje zwanger'? Ik dacht het niet.
Ik zelf heb nauwelijks een binding met die hele sxe beweging trouwens.

Framboos

Bericht door Framboos »

Ik denk dat Tieske nu wel begrijpt wat jullie zeggen, en totdat ze voor de volle honderd procent straight edge is, zal ze het vast nooooooit meer zeggen. Sterker nog, vanaf nu denkt Tieske over alles wat ze zegt eerst een jaar na, net zoals iedereen dat hier doet.

Zullen we dan nu weer vriendelijk doen?

Zen

Bericht door Zen »

Welkom Tieske!
Cut cold stone with a warm heart

Veganpix

Bericht door Veganpix »

Framboos schreef:Zullen we dan nu weer vriendelijk doen?
+1
Welkom Tieske!. :D

Tieske
Moderator

Bericht door Tieske »

Hehe thx :wink: Ik zal er in ieder geval beter over nadenken ja of eerst info opzoeken of vragen :)

Fontanelle

Tieske schreef:Hehe thx :wink: Ik zal er in ieder geval beter over nadenken ja of eerst info opzoeken of vragen :)
(y) :D

Shantisabine

Bericht door Shantisabine »

Tieske schreef:Ik ook wel :D Of als ik dan helemaal opga in een gesprek dan vragen ze soms :"hoe weet jij dat allemaal?" Bijna alsof ik één of andere geleerde ben :wink: Gewoon uit interesse hé. Jij zult ook wel veel weten van je knagertjes gewoon omdat je ze vaak observeert enzo.

Greetz.
Hihi, of een vriendin die je dingen gaat vragen over konijnen, terwijl ik nog nooit konijnen heb gehad, maar ja 'ik weet zoveel van kleine pluizige beestjes' :wink: .

Morbide
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Petra, hardstikke nieuw, nog niet helemaal vegan. Raadslid, moet rennen, aan het werk. Registratie mailtje kwam binnen toen ik weg moest. o.O
Nietes, Fiona is de liefste :heart:

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Hee Petra! :D Ik heb al veel over je gehoord, leuk dat je je hier nu ook hebt aangemeld. Welkom! :welcome:

Fontanelle

Hartelijk Welkom, Petra :hello:

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

:welcome:

Zen

Bericht door Zen »

:hello:

Welkom Petra!
Cut cold stone with a warm heart

ActivePaul
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door ActivePaul »

Tieske en Petra welkom van het VEGAN NO EDGE NORTH CREW!!! :)
Paul van der Kolk, Schrijver/Filosoof
http://www.paulvdkolk.nl
De christelijk getinte Blog, Vlog en Nieuwssite van ActivePaulus

blauw

Bericht door blauw »

Welkom welcome bienvenue bienvenido willkommen etc

:bloemie:

Morbide
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Hartelijk dank voor het warme welkom. =)

Enneh, Kiwi, ik moet nog veel over jou horen, maar karel Glastra Van Loon forever. ;)
Nietes, Fiona is de liefste :heart:

Plaats reactie