Een (KORT ;-) voorstel rondje...

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Drawion_Kuda

Bericht door Drawion_Kuda »

Ik ben lisanne.bijna 15 jaar.
Ik ben vanaf mijn 8e vegetarier en vanaf mijn 13e veganist.
Ik teken graag en ben nu begonnen met ook schilderijtje's. heb er nog maar 1 echte :P

Mijn verhaal..

als baby af aan heb ik volgens mama vlees enz beetje afgestaan al..
al op de basischool als klein kleutertje kwam ik te laat op school omdat ik kevertjes enz van de weg haalde omdat ze anders dood gingen.
later werd ik steeds groter en verdiepte me steeds meer in alles, was veel bezig met dieren rechten prate zelfs met dieren ook met vogels buiten enz.. thuis was een echt vlees eters gezin ik mocht geen vegetarier worden.. lange tijd zoekte ik dingen op om mama te overtuigen en uitiendelijk op mijn 8e werd ik vegetarier..
niet veel later werden mijn moede ren zus ook vegetarier.
op mijn 13e kreeg ik toestemming om volledige veganist te worden.
Ben nu druk bezig met informatie zoeken en via internet met mensen te discusseren en informatie te verspreiden, als ik later ouder ben wil ik ook een veganistisch gezin krijgen en veel over de wereld rond gaan om voor mensen en dieren rechten te werken:).

Styx

Bericht door Styx »

Dat klinkt heel erg toegewijd
Welkom!

Fontanelle
Leefwijze: veganist

Bericht door Fontanelle »

Heel leuk !
Hardstikke fijn om te zien dat er steeds meer jonge vegans bijkomen en dingen willen veranderen.

Daniel
Contacteer:

Bericht door Daniel »

ja dat vind ik ook heel leuk al ben ik zelf ook tamelijk jong (volgens mij de jongste van het forum) en sowieso vind ik het leuk als er weer nieuwe mensen op het forum komen en hopelijk ook heel veel en goed over veganisme te gaan na denken :wink:

ActivePaul
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door ActivePaul »

Hey Drawion_Kuda,
Welkom op het forum als eerste natuurlijk. Fijn te horen dat er nog zulke toegewijde mensen zoals jouw bestaan die van jongs af aan het lot van de dieren zich zeer aantrekt. Ik hoop dat het forum je kennis enigzins kan verdiepen.

@Daniel: Tja je blijft nog steeds de jongste spruit, maar voor je het weet hoor je al bij de rollator-vegans (vraag maar aan je moeke ;))
Paul van der Kolk, Schrijver/Filosoof
http://www.paulvdkolk.nl
De christelijk getinte Blog, Vlog en Nieuwssite van ActivePaulus

Annika
Contacteer:

Bericht door Annika »

Welkom :D
Je klinkt echt supergemotiveerd, echt goed joh

raymond

Bericht door raymond »

Drawion_Kuda schreef:Ik ben lisanne.bijna 15 jaar.
alvast gefeliciteerd :D:D:P

welkom hier :D :P

Dave

Bericht door Dave »

Drawion_Kuda schreef:Ik ben lisanne.bijna 15 jaar.
Ik ben vanaf mijn 8e vegetarier en vanaf mijn 13e veganist.
Ik teken graag en ben nu begonnen met ook schilderijtje's. heb er nog maar 1 echte :P

Mijn verhaal..

als baby af aan heb ik volgens mama vlees enz beetje afgestaan al..
al op de basischool als klein kleutertje kwam ik te laat op school omdat ik kevertjes enz van de weg haalde omdat ze anders dood gingen.
later werd ik steeds groter en verdiepte me steeds meer in alles, was veel bezig met dieren rechten prate zelfs met dieren ook met vogels buiten enz.. thuis was een echt vlees eters gezin ik mocht geen vegetarier worden.. lange tijd zoekte ik dingen op om mama te overtuigen en uitiendelijk op mijn 8e werd ik vegetarier..
niet veel later werden mijn moede ren zus ook vegetarier.
op mijn 13e kreeg ik toestemming om volledige veganist te worden.
Ben nu druk bezig met informatie zoeken en via internet met mensen te discusseren en informatie te verspreiden, als ik later ouder ben wil ik ook een veganistisch gezin krijgen en veel over de wereld rond gaan om voor mensen en dieren rechten te werken:).
Je bent jong en je wilt wat.
:wink:

Welkom Lisanne! :D

Shantisabine

Bericht door Shantisabine »

Hee, eindelijk voorgesteld (je dwaalde hier al langer rond toch?). Waar ik nu al de hele tijd nieuwsgierig naar ben; wat betekent je nickname?

Sabine

Drawion_Kuda

Shantisabine schreef:Hee, eindelijk voorgesteld (je dwaalde hier al langer rond toch?). Waar ik nu al de hele tijd nieuwsgierig naar ben; wat betekent je nickname?

Sabine
Ja, ik wou een jaar geleden al lid worden maar aanmelden lukte steeds nie :(

Maar ik had dit topic niet gezien vandaar zo'n late voorstelling:P

Mijn nickname..
Ik geef alles namen ik spreek ook een taal die niemand kan raar genoeg begrijpt me zus alles wat ik in die taal zeg en een paar keer iemand anders ook:| dus ik heb soms rare woorden.
Maar mijn nickname,, ik ben dol op mysterieuse namen en ik wou een naam die een beetje daarbijpaste en andere betekenissen heeft.
Ik teken veel en schilderen enz en met mijn opdracht die ik aan mijn leven wijd helpen met de balans op aarde enz.. vond ik deze toch wel mooi.
Drawion_Kuda
samen heeft het iets in zich van een opdracht volger, mysterieuse dingen en gedachten ook dingen die ik liever bij me houd nog enz:).
Ik gebruik deze naam ook op me schilderijen en tekeningen alleen dan meestal in de DK inelkaar gezet:).
Drawion lijkt trouwens ook op tekenen in het engels maar net weer niet het zelfde woord kwam ik later nog achter ^^.

ActivePaul
Contacteer:

Drawion_Kuda schreef:Mijn nickname..
Ik geef alles namen ik spreek ook een taal die niemand kan raar genoeg begrijpt me zus alles wat ik in die taal zeg en een paar keer iemand anders ook:| dus ik heb soms rare woorden.
Maar mijn nickname,, ik ben dol op mysterieuse namen en ik wou een naam die een beetje daarbijpaste en andere betekenissen heeft.
Ik teken veel en schilderen enz en met mijn opdracht die ik aan mijn leven wijd helpen met de balans op aarde enz.. vond ik deze toch wel mooi.
Drawion_Kuda
samen heeft het iets in zich van een opdracht volger, mysterieuse dingen en gedachten ook dingen die ik liever bij me houd nog enz:).
Ik gebruik deze naam ook op me schilderijen en tekeningen alleen dan meestal in de DK inelkaar gezet:).
Drawion lijkt trouwens ook op tekenen in het engels maar net weer niet het zelfde woord kwam ik later nog achter ^^.
Iig iemand die er over nagedacht heeft en natuurlijk creatief is... Dan is ActiveRene toch wat sneller tot stand gekomen, zie ook "Hoe kom je aan je nickname" topic hier ergens :)

Drawion_Kuda

ActiveRene schreef:
Iig iemand die er over nagedacht heeft en natuurlijk creatief is... Dan is ActiveRene toch wat sneller tot stand gekomen, zie ook "Hoe kom je aan je nickname" topic hier ergens :)
zal snel even kijken:P

ActivePaul
Contacteer:

Mocht je het nog niet gevonden hebben, klik dan hier en scroll iets naar beneden.

Drawion_Kuda

Het bericht waar u om vroeg bestaat niet (meer)

hij bestaat niet meer den ik :o

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Het bestaat nog wel, maar het staat in een apart forum waar alleen forumleden met meer dan 50 berichten op hun naam toegang toe hebben. Waarschijnlijk is het nog niet tot de forumbeheerders doorgedrongen dat jij er nu zo langzamerhand ook wel eens in mag. :wink:

blauw

Bericht door blauw »

Ik dacht dat dat automatisch ging?

In ieder geval, welkom Lisanne!!! Heel leuk om je erbij te hebben.
:bloemie: :broco: :carrot:

Drawion_Kuda

Kiwi- oke dan snap ik het:P
ja heb al iets over de 50 berichten, ut is gewoon interresant forum :oops:

blauw- thx :D

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

blauw schreef:Ik dacht dat dat automatisch ging?
Ja dat dacht ik ook ja...

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- »

Volgens mij moet Forumbeheer ergens een vinkje of vlaggetje zetten als iemand de 50 berichten is gepasseerd, en het is nogal lastig om dat handmatig bij te houden. Dus doe er iets aan Alex!

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

Kiwi schreef:Volgens mij moet Forumbeheer ergens een vinkje of vlaggetje zetten als iemand de 50 berichten is gepasseerd, en het is nogal lastig om dat handmatig bij te houden. Dus doe er iets aan Alex!
nee, het zou automatisch moeten gaan. Dat was de bedoeling iig. Maar volgens mij ging het eerder ook mis.

Plaats reactie