Een (KORT ;-) voorstel rondje...

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Appelmoes
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: Nieuw hier

Bericht door Appelmoes »

:welcome: Welkom Mina! :) Je Nederlands is leuk, hihi, als je gezellig over taal wil kletsen moet je me maar een berichtje sturen :D
Science cannot say that an animal is an individual being with a unique personality. I can, and I do.

Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.

Mina
Leefwijze: flexitarier
Contacteer:

Bericht door Mina »

Leuk om jullie te ontmoeten!!

:thanks:

Brent

Bericht door Brent »

Welkom Mina! :)

Ik hoop dat je hier wat meer Nederlands kunt leren, een nieuwe taal leren is toch vooral wennen aan de specifieke manieren van uitdrukken.
Maar het ziet er al zeer goed te begrijpen uit hoor, heel goed zelfs voor maar 1 jaartje oefenen en dan nog wel met weinig Nederlandse conversatiecontacten.
Ik kook meestal veganistisch, maar af en toe glipt er toch wat kaas door op een kleine pizza.
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

Ananas

Bericht door Ananas »

Hey Mina, welkom hier! Leuk dat je ook in Den Haag woont. Waar ongeveer? Ik woon zelf in Mariahoeve en geef met enige regelmaat potlucks, altijd heel gezellig (en lekker ^^).

Ik ken een Amerikaanse veganiste van jouw leeftijd, die sinds een jaar in Rotterdam woont. Ze vindt het vast leuk om je te ontmoeten, stuur me maar een pm als je haar contactgegevens wilt.

Udaaray
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Udaaray »

Hallo allemaal! Hier ’n korte intro... Sinds m’n 16e ben ik vegetariër, wat nu 20 jaar is. De afgelopen 3 jaar heb ik heel af en toe ’n beetje vlees gegeten in de hoop dat het zou helpen tegen m’n chronische vermoeidheid. Niet zo slim, maar op ’n gegeven moment wil je alles proberen. Vorige week heb ik de film ‘Forks over Knifes’ gezien, waardoor ik heb besloten om zoveel mogelijk veganistisch te gaan eten en drinken. Aangezien ik het nogal een uitdaging vind, heb ik besloten me bij dit forum aan te sluiten. X

marjan

Bericht door marjan »

:welcome: Mina en ook :welcome: Udaaray :D

Renee1137

Bericht door Renee1137 »

Welkom!
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

jannekevt

Bericht door jannekevt »

:welcome:

Appelmoes
Contacteer:

Bericht door Appelmoes »

:welcome: Udaaray!
Science cannot say that an animal is an individual being with a unique personality. I can, and I do.

Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.

punkrockmetal

Bericht door punkrockmetal »

welkom allebei (:
Turn on channel seven at a quarter to eight, you see the same damn thing it's just a different day. And no one really know why this is happening, but it's happening.

Emiel

Bericht door Emiel »

Hoihoi :welcome:

ZebRaa

Bericht door ZebRaa »

Hoi,

Ik ben een nieuwe forum-gebruiker. Ik kwam hier om woning te zoeken (zie hier: http://www.veganisme.org/forum/viewtopi ... =56&t=8347). Ik ben een 29-jarige buitenlandse studente van dierenwetenschappen, woonachtig in Nederland zinds 2009, veganist zinds 1998 (van ethische redenen), dierenrechten en vrouwenrechten activist, met "roots" in punk rock. Ik hou van uitstappen, koken, biologisch tuinieren, wandelen, zwemmen, fietsen, paardrijden, video productie, fotografie, wetenschappen, boeken, enz.
Leuk om jullie allemaal te ontmoeten - ik ken bijna geen veganisten hier en het idee lijkt in Nederland onbekend te zijn. Ik moet altijd uitleggen dat ik geen vegetarier ben... Lastig!

TonyJello

Bericht door TonyJello »

:welcome: Mina, Udaaray en ZebRaa :govegan:

punkrockmetal

Welkom allemaal (:
@ZebRaa precies! Dat probleem heb ik ook. wij verschillen trouwens niet veel in intresses ^^
Turn on channel seven at a quarter to eight, you see the same damn thing it's just a different day. And no one really know why this is happening, but it's happening.

Salyax
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Salyax »

Hoi iedereen :) Mijn naam is Saly, 21 jaar, HBO student, en ik heb sinds kort besloten om een veganistische lijfstijl aan te nemen! Dankzij dit forum leer ik een boel nieuwe dingen, dus ben er super blij mee. Dacht dat het handig zou zijn dat ik mij ook even aanmeld voor het forum om in interactie te komen met jullie. :D

Appelmoes
Contacteer:

Bericht door Appelmoes »

:welcome: Saly! Waar/wat studeer je? :D

Martine
Moderator

Bericht door Martine »

:welcome: Nieuwe mensen!
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Violet

Nieuw hier

Bericht door Violet »

Hallo Mina, Udaaray, ZebRaa en Saly. :welcome:

Neon

Bericht door Neon »

Hey allemaal!

ik ben Neon, uit Utrecht. Ik leef sinds ongeveer 2 jaar als vegetarier, en heb nu sinds enkele weken het besluit genomen vegan te gaan. Ik studeer biologie, en hou van de standaard dingen als muziek, films en literatuur. Naast veganistisch eten ben ik ook erg geinteresseerd in duurzaamheid, feminisme etc.

Ik vind het tot nu toe best moeilijk om de stap van vegetarier naar vegan te maken, hopelijk vind ik hier wat goede tips:)

Cheers, N
Taken out of context I must seem so strange

punkrockmetal

Welkom Neon (:
Bij mij is de stap vrij makkelijk gegaan, ik denk gewoon aan wat de dieren hebben doorstaan en dan word ik gewoon misselijk van de gedachte dat ik dat wou gaan eten ;p
Goed informeren over wat je als alternatief kan eten dan komt het helemaal goed (:

Plaats reactie