Een (KORT ;-) voorstel rondje...

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
TonyJello
Leefwijze: veganist

Re: Nieuw hier

Bericht door TonyJello »

@Janneke. Komt er nog een leuke avatar?

anoniem07

Bericht door anoniem07 »

Daar heb ik eigenlijk ook nog een vraag over. Dat kan toch alleen als er een foto online staat? Dus een plaatje van internet, of een eigen foto ergens online plaatsen? Ik zou namelijk ook wel een foto willen plaatsen, maar vind het teveel gedoe om die eerst op de een of andere manier op internet te zetten…

TonyJello

Bericht door TonyJello »

Ja, het is soms een heel gedoe, maar met een plaatje van internet lukt het wel.
Als ik een plaatje heb gevonden, bijvoorbeeld bij afbeeldingen, dan klik ik daar eerst op zodat die midden in beeld komt en dan kopiëer ik de url. Je moet nog wel op de maat letten, maximaal 100x100. Maar onder het plaatje wat je kiest staat ook vaak: meer formaten. Toevallig van mijn struisvogel zijn er vele maten. Van andere plaatjes soms geen enkele andere dan die je gevonden hebt.

Hoe plaats ik mijn avatar?
Laatst gewijzigd door TonyJello op di aug 21, 2012 8:02, 1 keer totaal gewijzigd.

anoniem07

Bericht door anoniem07 »

Oke, dankjewel voor je hulp! Ik zal er eens naar kijken! :)

TonyJello

Bericht door TonyJello »

Ik ben benieuwd met wat je komt... Ik ben gek op afbeeldingen. Ik heb Vegan als tattoo op mijn arm, ook een afbeelding van internet en die zou ik ook wel als avatar willen hebben, maar de struisvogel vind ik ook super. Heb je gezien in de video, Why Vegan, in mijn onderschrift dat die struisvogel op het laatst even in beeld komt? Dat ontdekte ik later pas. Dus daarom wil ik hem al helemaal niet omruilen.
Laatst gewijzigd door TonyJello op di aug 21, 2012 8:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Wen

Bericht door Wen »

:welcome:

jannekevt

Bericht door jannekevt »

Ik wilde een foto van mezelf plaatsen... maar lukt me niet.
Daar ga ik maar op zoek naar één of ander leuke afbeelding op internet. Volgt binnenkort...

jannekevt

Bericht door jannekevt »

Goede video trouwens, TonyJello!!!

TonyJello

Bericht door TonyJello »

Er staan nog veel meer goede video's op dit forum. Er zijn een stuk of drie topics met vegan video's.
De overige in mijn onderschrift vind ik ook erg goed.

Filmpjes
Wat is jouw favoriete overtuigende youtubefilmpje?

Zen

Bericht door Zen »

Welkom Emmy en Janneke! :)
Cut cold stone with a warm heart

anoniem07

Bericht door anoniem07 »

Ik ben zelf ook heel benieuwd met wat ik kom, TonyJello. :wink: Ik ben er nog niet uit... En nu ik zie hoe lang jij er over hebt nagedacht ga ik er nog grondiger over nadenken, haha. Ik vind je struisvogel inderdaad leuk! :)

TonyJello

Dribbelkikker

Bericht door TonyJello »

Zoiets?

http://1.bp.blogspot.com/-Z9Cqr109IgY/T ... Kermit.jpg

Ik heb niet lang nagedacht over de struisvogel. Ik vond het logisch om mijn kop uit het zand te halen. :grin:

TonyJello

Bericht door TonyJello »

@ Dribbelkikker.

Ik ben aan het lezen op je blog en de eerste tekst over dode paarden spreekt me aan en trekt me om meer te gaan lezen. Je humor vind ik ook leuk.
:D
Je zou trouwens ook je eigen foto hier kunnen plaatsen. Ik vind het een mooie foto.

anoniem07

Bericht door anoniem07 »

Haha, TonyJello, die is leuk! :D En je opmerking over struisvogels ook. ;)
En bedankt voor je complimenten! Ik vind het altijd leuk om er nieuw publiek bij te krijgen, aangezien de meeste van mijn lezers familieleden en vriendinnen zijn. Rechts staat een menu met meer blogs, dus je kunt lezen hoeveel je wilt. ;) En een eigen foto lijkt me ook leuk, maar in deze ben ik wel heel erg duidelijk in beeld en een iets ‘anoniemere’ foto heb ik niet online staan. Maar fijn dat je de foto leuk vond! Ik heb een zus die fotograaf is, dat helpt. ;)

jannekevt

Bericht door jannekevt »

Ik krijg het niet voor elkaar om een avatar te plaatsen hoor!
Ik heb nogmaals geprobeerd om een foto van mezelf te plaatsen (die al op mijn facebook staat). Toen dat niet lukte heb ik een jip en janneke afbeelding (tja ik wilde iets proberen haha) geprobeerd te plaatsen. Ik heb gekozen voor 'meer formaten' en koos 100x100, maar dat lukte niet. Daarna probeerde ik een formaat kleiner en lukte ook niet..... Dus, ik weet niet wat ik nu moet proberen.
Waarom is het niet mogelijk om gewoon een foto te uploaden?

Rick
Site Admin

Bericht door Rick »

De foto moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
Maximale afmetingen; breedte: 100 pixels, hoogte: 100 pixels, bestandsgrootte: 97.66 KiB

Als je een fotootje hebt, verklein hem dan voor de zekerheid naar 90 x 90 pixels.
Laad deze foto op naar bijv. Photobucket.com (of een andere plaats op het internet), en laad de foto in.
Het moet haast wel lukken als je zorgt dat het aantal pixels kleiner is dan 100 x100 en de bestandsgrootte kleiner dan 97 kb.
Hopelijk lukt het alsnog!

jannekevt

Bericht door jannekevt »

Hehe, mijn avatar is eindelijk geplaatst :) Maar het werd alleen maar goed gekeurd bij 64x64 pixels. 73 pixels keurde ie al niet goed.
Eigenlijk wilde ik dus mijn eigen foto, maar ik weet niet hoe ik een foto moet verkleinen. Dus dan maar een Jip en JANNEKE!

jet
Moderator

Bericht door jet »

Jip & Janneke zijn gewoon cool! Fiep Westendorp is fantastisch, en ik krijg goeie herinneringen bij dit soort plaatjes. Als je je eigen foto leuker vindt moet je die natuurlijk plaatsen, maar ik vind J&J niet erg! :mrgreen:
(Op vakantie was mijn Jip&Janneke toilettas mee, daar wordt je toch spontaan blij van? :mrgreen: )
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

TonyJello

Jip en Janneke

Bericht door TonyJello »

Leuk, Jip en Janneke. Ik houd van Jip-en-Janneke-taal. :good:

jannekevt

Bericht door jannekevt »

jet schreef:Jip & Janneke zijn gewoon cool! Fiep Westendorp is fantastisch, en ik krijg goeie herinneringen bij dit soort plaatjes. Als je je eigen foto leuker vindt moet je die natuurlijk plaatsen, maar ik vind J&J niet erg! :mrgreen:
(Op vakantie was mijn Jip&Janneke toilettas mee, daar wordt je toch spontaan blij van? :mrgreen: )
TonyJello schreef:Leuk, Jip en Janneke. Ik houd van Jip-en-Janneke-taal. :good:
:lol:

Ik ben toch ook wel fan van Jip en Janneke. Ik werk met kleine kinderen en houd ze altijd een beetje voor de gek door te zeggen dat ik die Janneke ben en dat Jip mijn vriendje is. Je ziet ze raar kijken... en dan zeg ik: "ja toch, dat is toch Janneke, dat ben ik toch?" En dan zeggen ze heel voorzichtig: "ja...ja" Hihihi En dan blijven ze maar raar kijken.... :D

Plaats reactie