Een (KORT ;-) voorstel rondje...

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Zen
Leefwijze: veganist

Re: Nieuw hier

Bericht door Zen »

Welkom allemaal!
Cut cold stone with a warm heart

Evie

Bericht door Evie »

Ananas schreef:Ha Eveliene, join the vegan club in Den Haag :D waar woon je ongeveer? We hebben met enige regelmaat potlucks of andere food meetings, altijd gezellig & lekker :)
Ik woon aan het Thomsonplein, zijstraat van de Fahrenheitstraat. Ik kijk uit naar de potlucks en food meetings, lijkt me hartstikke gezellig om meer vegans hier te leren kennen!

marjan

Bericht door marjan »

:welcome: Bas :welcome: Eveliene :welcome: Violet!

Hoopt dat jullie het hier fijn zullen hebben.

Ananas

Bericht door Ananas »

Evie schreef:
Ananas schreef:Ha Eveliene, join the vegan club in Den Haag :D waar woon je ongeveer? We hebben met enige regelmaat potlucks of andere food meetings, altijd gezellig & lekker :)
Ik woon aan het Thomsonplein, zijstraat van de Fahrenheitstraat. Ik kijk uit naar de potlucks en food meetings, lijkt me hartstikke gezellig om meer vegans hier te leren kennen!
Ohja dat ken ik wel :) ik woon zelf in Mariahoeve, dus helaas zijn we geen vegan neighbours :mrgreen: Nou goed, wie weet tot gauw!
Laatst gewijzigd door Ananas op za jul 21, 2012 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Wen

Bericht door Wen »

welkom :welcome:

anoniem07

Bericht door anoniem07 »

Hallo,

Ik ben Emmy. Ik ben 20 jaar. Op mijn 6e werd ik vegetariër en twee jaar geleden maakte ik de overstap naar veganisme, allebei wegens dierenliefde. Ik heb in mijn leven één veganist gekend, die bij me in de klas zat en ook op dit forum actief is (hoi Eva! :) ) en zou er graag meer willen leren kennen.
De naam Dribbelkikker komt uit een toneelstukje dat ik eens heb geschreven. Schrijven is sowieso een grote hobby van me. Ik gebruik de naam nu ook voor mijn blog, die niet gewijd is aan veganisme, maar vaak wel op slinkse wijze dierenrechten of plantaardig eten promoot. ;) Wie interesse heeft kan daar eventueel een kijkje nemen om me beter te leren kennen. Ter voorbeeld hier één blog: http://dribbelkikker.blogspot.nl/2012/0 ... arden.html
Hoewel ik al enige tijd als niet-reagerende lezer op het forum rondhing, verheug ik me erg op alle leuke topics nu ik hier wel lid van ben. Hopelijk komen we elkaar weer snel tegen op een ander topic of op een leuk vegan evenement!

Groetjes, Emmy

Wen

Bericht door Wen »

:welcome:

TonyJello

Emmy Dribbelkikker

Bericht door TonyJello »

Hallo Emmy, :)

Fijn dat je er bent en actief mee gaat doen! :welcome:

:govegan:

Brent

Bericht door Brent »

Goeie stap Emmy, ik werd op mijn 20-ste pas vegetarier. :(
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

marjan

Bericht door marjan »

Welkom Emmy! Ik werd op mijn 30e pas veganist :(

anoniem07

Bericht door anoniem07 »

Bedankt allemaal! :) En ach, ik denk dat de dieren altijd nog meer geholpen zijn met mensen die op hun 20e of 30e veganist of vegetariër werden dan de mensen die toen ook fanatiek vlees bleven eten, toch? ;)

TonyJello

Bericht door TonyJello »

Zéker weten! :govegan:

Liadan

Bericht door Liadan »

:welcome: Emmy! Leuke blog heb je.

anoniem07

Bericht door anoniem07 »

Dankjewel! :)

jannekevt

Bericht door jannekevt »

Hey allemaal,

ik ben Janneke en ik eet sinds een kleine 2 jaar geen vlees meer. De eerste tijd vond ik dat af en toe moeilijk (tja die bitterballen waren soms wel erg verleidelijk), maar ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik sinds afgelopen maart geen hap vlees meer heb gegeten. Geen behoefte meer aan. Ik eet soms nog wel vis, maar wil daar uiteindelijk ook van af. Zijn immers ook dieren he!
Ik ben erg geinteresseerd in gezondheid. Ik eet weleens ongezond hoor, maar probeer meestal gezond te eten. Daar voel ik me het het beste bij. Door mijn interesse in gezondheid heb ik steeds meer gelezen over veganisme en vind dat erg interessant! Ik word steeds meer die kant op getrokken... Ben nog aan het uitzoeken hoe ik dat in de praktijk kan brengen.
Ik hoop hier vooral meer info en nieuwe recepten te kunnen vinden én het in contact komen met andere vegetariers en veganisten lijkt me ook leuk! In mijn omgeving ken ik helemaal geen veganisten. Zijn er weleens bijeenkomsten o.i.d.??

Nou, ik ben benieuwd wat ik hier allemaal kan lezen en leren!

groetjes,
Janneke

ps. hoe kan ik een foto plaatsen?? De foto die je kan plaatsen mag maar 100x100 zijn, maar al mijn foto's die ik heb zijn veel groter... Is er nog een andere mogelijkheid?

Renee1137

Bericht door Renee1137 »

Welkom!

Waar woon je ongeveer?

En: Misschien kun je een foto handmatig verkleinen in een tekenprogramma?
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

TonyJello

Bericht door TonyJello »

:welcome: Janneke! :govegan:

anoniem07

Bericht door anoniem07 »

Hoi Janneke, welkom!

Om even antwoord te geven op je vragen: op de hoofdpagina van de website staat een agenda vol workshops en bijeenkomsten waar je heen kunt. Daarnaast is er op het forum een kopje met ‘evenementen’, hoewel dit volgens mij minder vaak wordt bijgewerkt. Overigens ben ik pas twee weken lid van het forum, dus de rest kan je hier misschien meer over vertellen.

Groetjes!

jannekevt

Bericht door jannekevt »

Bedankt voor het welkom! :)

Ik kom uit Eindhoven.
Enne... een foto handmatig verkleinen in een tekenprogramma? Uh, ga ik eens even uitzoeken...

Ik ga eens snel op de site kijken voor die workshops en bijeenkomsten! Lijkt me leuk!

marjan

Bericht door marjan »

Welkom Janneke! :welcome:

Plaats reactie