PUNT!Natubico schreef:Dat 't op de huidige manier best wel leuk en aardig is, zal dezerzijds niet ontkend worden.
Met de wiki gaat gewoon niet gebeuren. Geen aanleiding dus om dit gesprek hier verder door te zetten.
PUNT!Natubico schreef:Dat 't op de huidige manier best wel leuk en aardig is, zal dezerzijds niet ontkend worden.
Leuk! Langvoedsters kom je niet vaak meer tegen... altijd leuk om er eentje te lezen.marjan schreef:Welkom Katia. Leuk dat je er bent! Ik heb ook mijn kinderen heel lang borstvoeding gegeven. Mijn dochter tot en met 16 maanden en mijn zoon tot hij ruim 5 jaar was. Ook altijd met katoenen luiers bezig geweest. Zelfs op vakanties met de fietskar. Die lieten we dan drogen tijdens het fietsen (we hadden veel bekijks). Maar goed, inmiddels zijn mijn kinderen 17 en 15 en uit sociale overwegingen geen veganist meer maar vegetariër voorlopig... Hoewel ze - als ze bij mij zijn - alleen maar veganistisch eten krijgen en dat ook prima vinden.
Ijsselmeer, om precies te zijn Markermeer. Vanuit mijn zolderraam kan ik de dijk zien, het water zelf helaas niet doordat de dijk zo hoog ligt. Maar in 15 minuten lopen zit ik aan het waterZen schreef:Welkom Lilly & veel succes de komende maanden! De eerste tijd is het nog wel eens wat uitzoekwerk maar op dit forum kun je in ieder geval veel informatie en tips vinden om wat wegwijs te worden.
Waar woon je ergens in de Kop van Noord Holland? Aan de kust, aan het Ijsselmeer of somewhere in between?
Vergeef me mijn directheid, maar heb je na 5 jaar dan niet ontzettende last van je tepels?Aminozuur schreef:Leuk! Langvoedsters kom je niet vaak meer tegen... altijd leuk om er eentje te lezen.marjan schreef:Welkom Katia. Leuk dat je er bent! Ik heb ook mijn kinderen heel lang borstvoeding gegeven. Mijn dochter tot en met 16 maanden en mijn zoon tot hij ruim 5 jaar was. Ook altijd met katoenen luiers bezig geweest. Zelfs op vakanties met de fietskar. Die lieten we dan drogen tijdens het fietsen (we hadden veel bekijks). Maar goed, inmiddels zijn mijn kinderen 17 en 15 en uit sociale overwegingen geen veganist meer maar vegetariër voorlopig... Hoewel ze - als ze bij mij zijn - alleen maar veganistisch eten krijgen en dat ook prima vinden.
Mijn oudste heeft 4 jaar en 3 maand gekregen en hield het toen zelf voor bekeken (heel sereen afscheid genomen). De middelste is nu 5 jaar sinds eind augustus en zij drinkt nog steeds 's avonds. De jongste is er 3 sinds april en drinkt soms nog 5-6 keer op een dag (borstekindje in het kwadraat). Och, ik laat ze maar doen. Ze moeten al snel genoeg groot zijn.
vegalan schreef:Volgens mij wil jij ook nog wel vijf jaar aan de borst.![]()
Ik drink geen dierlijke melkvegalan schreef:Volgens mij wil jij ook nog wel vijf jaar aan de borst.![]()
.
Ja, als je zin hebt ben je van harte welkom Anne! We hebben vanwege zomervakanties al een tijdje niks gedaan, wel een goed idee om weer op te gaan pakken. Hier vind je meer info erover: http://www.veganisme.org/forum/viewtopi ... =54&t=7235Ananas schreef:Er zijn wel meer vegans in Utrecht, en er zijn daar ook wel eens jongeren-kookgroepjes (Fynnya op dit forum weet daar meer over te vertellen), je zal vast snel anderen leren kennen!
Wat is RRR?Sasha schreef:Ik heb last van lichtig-matige depressies wat ook wel eens lastig kan zijn maar met veel RRR en hardlopen blijft dat wel onder controle.