veggie84 schreef:TonyJello schreef:Nee, ook jou vergeet ik niet, VEGGIE84, maar jij bent toch pas op 21 juni jarig?
Niet je berichten verwijderen, want dan klopt de boel niet meer. Ik quote je daarom in het vervolg wel...
waarschijnlijk volgen er nog meerdere .'tjes
het is het moment dat ik schrijf, elke dag sta ik op als helemaal positive, omdat ik optimistisch ben
maar na een hele dag achter me rug, wanneer ik teruglees, mezelf niet kan herkennen, omdat mensen met zn allen er alles aan doen to make me doubt, waardoor ik weer ga twijfelen over mijn positivity.
and then the negative takes over,
wil je dat ik stop met --> . ?
dan moet je die functie weghalen.
verder, ja zoals toen ik mijn verjaardag hier ergens heb opgeschreven, misschien dacht ikja dat wil ik kwijt, nu denk ik: why the fuck am i sharing anyway?
im so caught up
fuking typfouten
maar goed, ik zal ergens in mijn telefoon opschrijven als ik ergens jou verjaardag zie/lees, zodat op z'n minst iemand voor haar goede bedoeling terugkrijgt!
groetjes

Ik heb geleerd mezelf te accepteren zoals ik ben, en ik voel heel sterk en stabiel mijn eigenwaarde. Daar kunnen anderen weinig tot geen verandering in brengen. Als je afhankelijk bent van de mening en waardering van anderen dan is dat 'anderenwaarde', en dat maakt een mens onstabiel.
Ik denk na over wat ik wil schrijven en schrijf dat dan zo netjes mogelijk op. Als het er staat staat het er door mijn eigen actie. Het enige wat ik uit mijn teksten haal zijn de taalfouten en schoonheidsfoutjes. Soms voeg ik nog een foto toe. Helemaal in het begin heb ik een keer een onaardige tekst geplaatst wat ook nog eens offtopic was en nadat ik een terechte opmerking daarover kreeg van een andere medeforumschrijfster heb ik mijn excuus aangeboden en die tekst verwijderd. Mijn doel is zoiets niet weer te doen.

Dus, op 21 juni ben jij jarig en ik op moederdag en Valentijnsdag.

Ik feliciteer ons beiden alvast met ons leven op de dag van vandaag!