Huisje gezocht in Amsterdam

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Ebbe
Leefwijze: part-time veganist

Huisje gezocht in Amsterdam

Bericht door Ebbe »

Heb jarenlang in Amsterdam gewoond en heb een paar maanden geleden de grote fout gemaakt naar Den Haag te verhuizen. Nu blijkt deze stad veel te saai en burgerlijk voor me te zijn en wil ik dus als de bliksem terugverhuizen naar Amsterdam! Ik zoek een huisje voor mij alleen of samen met een gezellige vegetarier/veganist.
Wat meer over mezelf: ik heb politicologie gestudeerd aan de UvA en ben nu trainee bij een ministerie. Karakteromschrijvingen vind ik altijd wat willekeurig, maar ik waag toch maar een poging om mezelf een beetje leuk naar voren te brengen. Ik zou mezelf omschrijven als intelligent, lief, open-minded, betrouwbaar, eerlijk, onafhankelijk en niet op m’n mondje gevallen. Verder hou ik van zingen, de lente, Berlijn, yoga, lezen, kunst en cultuur, schrijven, koken, films, treinreizen en het stadse leven.

Ananas
Leefwijze: veganist

Re: Huisje gezocht in Amsterdam

Bericht door Ananas »

Hee, ik ga volgend jaar studeren aan de UvA en zoek een kamer in Amsterdam. Ik zal er alleen doordeweeks zijn want in het weekend wil ik dan naar mijn vriend en katten. Anyhow, als je iets vindt voor 2 mensen ben ik benieuwd!
(en dan het liefst niet al te ver van de faculteit NWI)

edit nav je andere topic: en mocht je toch al zin hebben om in Den Haag te koken kan je met pb'en :)

Ebbe

Bericht door Ebbe »

Ik zal je in gedachten houden ;) Is het trouwens heel dom dat ik niet weet wat pb'en betekent?

Framboos

Bericht door Framboos »

Nee hoor. Dat is een persoonlijk bericht, soms ook personal message (PM) genoemd.

Als je boven in de balk, onder de zonnebloemen, op 'nieuwe berichten' klikt, kun je pb's versturen en lezen. :)

cavia

Bericht door cavia »

ik zou ook graag naar amsterdam willen! en dan niet al te lang, tot januari (of misschien wel langer, maar dat komt tzt). ik loop tot die tijd daar stage namelijk. (of ik moet ineens vanaf september tot januari in berlijn stage gaan lopen, maar dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren. helaas, helaas, ik ken geen nederlandse fotografen daar. iemand anders toevallig wel? :wink: ).
dus mocht er iets anti-kraaks (?) op je pad komen....
ook bij mij zou dit trouwens voor door de weeks zijn, ik werk namelijk op zondag en wil dat bijbaantje blijven houden.
en alle dingen waar jij van houdt komen mij zeeeeeeer bekend voor!

Ananas

Bericht door Ananas »

Ik heb inmiddels iets gevonden :) ik hoop dat jullie ook snel wat hebben. Ik had het ieg via mijn bericht hier (en google) :mrgreen:

Ebbe

Bericht door Ebbe »

Nope, nog niks gevonden, maar ik ben ook erg kieskeurig. Heb wel een paar goede lijntjes open staan dus hopelijk komt daar snel verandering in.

cavia

Bericht door cavia »

Ananas, waar heb jij eigenlijk iets gevonden?

Ananas

Bericht door Ananas »

Het meisje dat de kamer wou verhuren google'de op iemand die alleen doordeweeks wil huren en kwam zo op dit topic. Via pb-berichten hebben we wat afgesproken en het klikte. Ze is geen veganist (flexitariër), maar het is echt zo'n vette flat!

cavia

Bericht door cavia »

Wat leuk zeg! Waar in Amsterdam ga je wonen? En je hebt dus samen een appartement oid?

Ananas

Bericht door Ananas »

Het is dichtbij het Amstel station, een portiekwoning, helemaal boven. Ik heb 2 kamers :mrgreen:, slaap- en woonkamer. En zij ook. Keuken, douche enzo gedeeld. Het is best wel dichtbij de faculteit en vanaf Amstel is er via Utrecht ook een snelle verbinding met Den Haag (1 uur reizen). Daarbij is het ook nog best goedkoop, 275 inclusief. Very happy dat ik hier iets gepost had :mrgreen:

cavia

Bericht door cavia »

Wauw, inderdaad zeg! Leukleuk!

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Oh, klinkt leuk Ananas! :-) fijn dat je zo wat gevonden hebt. Misschien moet ik hier ook maar woningoproepjes gaan plaatsen...

*Eva*
Contacteer:

Bericht door *Eva* »

Wow, dat is niet gek Ananas!! Voor mij is het geen noodzaak om in Amsterdam te gaan wonen omdat ik geen hele lange reistijd heb, maar zou het wel graag willen. Ik ga volgend jaar ook beginnen aan politicologie, is die studie je bevallen?

Ananas

Bericht door Ananas »

Ik ga scheikunde studeren, Ebbe heeft politicologie gedaan ;)

Mijn reistijd zou 2 uur zijn (enkele reis). Nu gelukkig 15 min fietsen :P

Plaats reactie