Samen een ecologisch huis kopen in de Ardennen.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Ange
Leefwijze: veganist

Samen een ecologisch huis kopen in de Ardennen.

Bericht door Ange »

Shalom,ik wil samen met 3 anderen een ecologisch gebouwd huis kopen in April,in de Ardennen,nabij Gouvy.
Ik heb 3 kinderen en ik geef thuisonderwijs.Samen ecologisch,veganistisch leven.Een deels eetbare permacultuurtuin aanleggen.Maandelijks zijn de kosten voor het huis ongeveer 600,-euro per persoon.Wereldvrede,natuurlijke geneeswijzen.Naast het huis is een stukje bouwgrond,voor de bouw van een yoga,-muziekstudio met een kleine ruimte voor individuele healingsessies.Samen in harmonie leven met alle andere levende wezens.
Het huis is een kangaroewoning en is in twee delen apart van elkaar en heeft twee woonkamers,een vrij grote tuin,een garage met een deels overdekte carport,2 badkamers en samen 5 slaapkamers,waarvan er twee voor mij zijn in huis A.Foto's kan ik jou doormailen.Wie wil dit? :)

Marieke

Re: Samen een ecologisch huis kopen in de Ardennen.

Bericht door Marieke »

Hoi Ange,

Ik wou je even zeggen dat ik je ideeen en leefwijze deel, ik heb zelf ook twee kinderen, we zijn veganistisch en ben zeer geinteresseerd in thuisonderwijs (ze zijn nu nog te klein). Samen met jou in de ardennen wonen zit er voor ons nu nog niet in, aangezien wij net aan het verhuizen zijn. Wel is het een droom van ons die we zeker willen uitvoeren in de toekomst!
Hopelijk vind je wat je zoekt en lukt het om je dromen waar te maken!

Groetjes Marieke

Plaats reactie