Kamer gezocht in Tilburg of Breda

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Inge
Leefwijze: vegetarier

Kamer gezocht in Tilburg of Breda

Bericht door Inge » vr okt 24, 2008 14:38

Hoi :)

Ik ben Inge, 'n meisje van 18 jaar.
Ik ga sinds 2 maanden in Breda naar school en door de lange reisafstand zoek ik een kamer.
Het liefst in Tilburg, want dat is een leukere stad 8) Maar als iemand een kamer een Breda heeft, is die ook welkom.
Ik ben zelf vegetariër, maar eet zo min mogelijk zuivel. Ik sta dus ook open voor veganisme.
Ik hoop dat iemand mij aan een kamer kan helpen.

:thanks:

Groetjes Inge

kamer te huur

Re: Kamer gezocht in Tilburg of Breda

Bericht door kamer te huur » zo dec 07, 2008 15:52

Voor 175 euro heb jij een kleine maar nette kamer kamer inclusief water, elektriciteit, gas en tv-aansluiting. Je deelt je badkamer en keuken met gasfornuis, oven, magnetron, waterkoker, koelkast en vriezer met 4 andere meisjes.
Er is internetaansluiting aanwezig, zowel draadloos als met kabel.
De kamer ligt in centrum noord vlakbij de aldi, wasserette en Albert Heijn XXL en op nog geen 10 minuten fietsen van het centraal station.

Op dit moment wordt er in ons huis nog niet gezamelijk gegeten (ik ben zelf ook vegetariër en vond het wel makkelijk dat niemand daar rekening mee hoefde te houden) maar er zit nog een meisje dat ook geen vlees eet.
Als je intresse hebt in de kamer en je wil komen kijken moet je even een mailtje sturen naar g.a.w.hamer@uvt.nl" target="_blank" target="_blank

groetjes :hippy:

Plaats reactie