Aangeboden: kamer in Utrecht!

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
sandertje

Aangeboden: kamer in Utrecht!

Bericht door sandertje » za jan 19, 2008 0:45

Hoi veganisten! Wij zoeken een nieuwe huisgenoot!

Het eerdergenoemde plan om met een aantal veganisten in Utrecht te gaan wonen is gelukt. Wij wonen ondertussen alweer 4 maanden met z'n vieren in een appartement aan de rand van Kanaleneiland. Wij hebben een appartementje in een flat op een leuke (tegenover een park) en handige (recht voor een halte van de sneltram) plek, met de tram 9 minuten naar Utrecht Centraal Station en 7 kilometer naar de Uithof. We hebben ieder een eigen kamer, en een gezamenlijke keuken, badkamer (met bad!), wc en eet/woonkamer. Het is erg gezellig, en regelmatig koken en eten we samen.
Binnenkort gaat één van ons verhuizen, dus we hebben een kamer over!

De kamer is 10,5m2, heeft een muurkast en 's nachts een prachtig uitzicht over de wijk met al haar lichtjes, en kost €285 per maand. NUTS (water en licht), internet en tv zijn inbegrepen bij de prijs. De kamer is beschikbaar vanaf half februari.

Over ons: Ten eerste is er Sander, onze man in huis. Hij is 25 jaar, filosofiestudent, en volgens Vrede de leukste en sexieste man ooit. Dan is er Nadja, onze hardstuderende psychologiestudente. Ze komt uit Duitsland, spreekt geweldig goed Nederlands, en is 23 jaar.
En tenslotte is er Vrede, onze luie maar lieve kunst/fotografiestudente. Ze is 23 jaar en (bijna) altijd vrolijk.
Wij zijn alledrie eerstejaars studenten en studeren allemaal in Utrecht.

Sander en Nadja leven helemaal veganistisch, Vrede leeft zover mogelijk veganistisch maar eet wel ei (biologisch!) vanwege haar gezondheid.

Wij zoeken:
Een veganist of vegetariër, tussen de 18 en 30 jaar, die respect heeft voor het leef- en eetgedrag van anderen
(dus geen anti-vleeseter).
Als je zin hebt samen te koken en eten is dat leuk, maar ook geen probleem als je dat liever in je eentje doet.

Lijkt het je wat, kom dan een keertje (zo snel mogelijk) bij ons eten om kennis te maken!
Voor vragen kan je altijd een pm sturen.
Als je al ergens een kamer huurt, maar wel zou willen verhuizen: bij de meeste kamers is de opzegtermijn 1 maand en kan je zonder problemen opzeggen, dus dan is het wel mogelijk om begin maart bij ons in te trekken.

Als je iemand anders weet die interesse zou kunnen hebben, vertel het dan gerust verder!

Groetjes,
Sander, Vrede en Nadja

Last of the Sane

Re: Aangeboden: kamer in Utrecht!

Bericht door Last of the Sane » wo feb 13, 2008 12:48

Is de kamer nog beschikbaar? Ik heb eventueel wel interesse, al klinkt 10,5 meter wel een beetje klein. Is dit inclusief de kast, of exclusief?

Ik heb niet echt zin om allemaal persoonlijke dingen op internet te gooien, maar als de kamer er nog is zal ik wel een emailtje met beschrijving sturen :) Ik ben iig 24, veganist en filosofiestudent.

Groeten!

sandertje

Bericht door sandertje » di feb 26, 2008 22:44

Hey Last of the Sane,

Sorry voor de late reactie maar de kamer gaat helaas niet door. Wanneer je wil kan ik je mail-adres bewaren, dan krijg je een berichtje wanneer we weer een kamer beschikbaar hebben.

Groetjes,

Sander

sandertje

Bericht door sandertje » ma apr 14, 2008 22:25

Hoi allemaal!
Wij zoeken een nieuwe huisgenoot. De kamer is beschikbaar vanaf half mei.
Voor informatie over ons en de kamer: zie bovenstaande bericht!
Als je vragen of interesse hebt, mag je een pm sturen.

Groetjes,
Sander

sandertje

Bericht door sandertje » wo apr 30, 2008 13:08

Na een gezellig avondje eten met meerdere veganisten/vegetariërs hebben we een nieuwe huisgenoot gevonden :D dus de kamer is niet meer beschikbaar.
Wel komt er misschien in de zomer een kamer vrij, mensen die daar misschien in geïnteresseerd zijn, kunnen nu al dat laten weten, zodat ze tegen die tijd op de hoogte gehouden worden.

Lieke
Leefwijze: flexanist

Bericht door Lieke » za mei 03, 2008 13:58

Ik heb misschien wel belangstelling voor een kamer vanaf de zomer. Of is het alleen in de zomer? Ik ga waarschijnlijk de master Applied Ethics doen in Utrecht. Wel heb ik een vraagje: ik heb een bejaarde asielkat, en die wil ik graag meenemen. Zou dat kunnen? En kan ze dan ook in de woonkamer? Want 10,5 m2 is voor een kat natuurlijk veel te klein... Ze is heel lief hoor. Slaapt eigenlijk bijna de hele dag...

sandertje

Bericht door sandertje » za mei 03, 2008 22:51

Ik had misschien wat duidelijker moeten vermelden dat het niet om dezelfde kamer gaat. Het is nog niet zeker dat de kamer door gaat maar zo ja dan gaat het in ieder geval niet om dezelfde kamer. De kamer waar het om gaat is een vaste kamer, dus niet alleen voor de vakantie. Wij weten alleen nog niet welke kamer het wordt omdat er misschien intern verhuisd wordt.

Wat je kat betreft, we moeten dan even overleggen of het kan en over de woonkamer. Wat mij (als huisbaas) betreft is het oke maar ik wil wel dat de rest van de bewoners het er mee eens zijn. Je moet er wel rekening mee houden dat wij op de achtste etage zitten en dat ze dus niet naar buiten kan, dat is niet de meest ideale omstandigheid voor een kat.

Lieke
Leefwijze: flexanist

Bericht door Lieke » di mei 06, 2008 13:00

Oke, bedankt voor de info. Ik ben benieuwd. De kat kan en mag niet veel lopen ivm met reuma. Ze loopt misschien een paar meter per dag en is daarnaast veel te bang om naar buiten te gaan. Daarom kreeg ik haar ook (woon nu ook op een etage).

sunshine510

Bericht door sunshine510 » za jul 19, 2008 6:50

Hoi veggie vrienden,

als er nog een kamer vrij is wil ik met jullie komen kennis maken!!

Groetjes

Tala

sandertje

Bericht door sandertje » ma jul 21, 2008 11:51

Omdat een van ons naar Rotterdam gaat verhuizen, komt er weer een kamer vrij in ons vega-huis.
Het is een kamer van ongeveer 15m2, en hij kost 340euro, inclusief gas, water en licht, tv en internet.

Even een update van de informatie over ons:
Wij wonen met z'n vieren in een appartement aan de rand van Kanaleneiland. Wij hebben een appartementje in een flat op een leuke (tegenover een park) en handige (recht voor een halte van de sneltram) plek, met de tram 9 minuten naar Utrecht Centraal Station en 7 kilometer naar de Uithof. We hebben ieder een eigen kamer, en een gezamenlijke keuken, badkamer (met bad!), wc en eet/woonkamer en een gezamenlijke berging. Het is erg gezellig, en af en toe koken en eten we samen.

Over ons: Ten eerste is er Sander, veganist, 26 jaar, na de zomer derdejaars student Technische Informatica in Arnhem. Dan is er Nadja, veganist, 23 jaar, na de zomer tweedejaars studente Psychologie in Utrecht.
En tenslotte is er Rinske, vegetarier, 21 jaar, na de zomer laatstejaars studente Maatschappelijke Zorg in Velp.

Wij zoeken:
Een veganist of vegetariër, tussen de 18 en 30 jaar, die respect heeft voor het leef- en eetgedrag van anderen.

Als je zin hebt samen te koken en eten is dat leuk, maar ook geen probleem als je dat liever in je eentje doet.

Lijkt het je wat, kom dan een keertje (zo snel mogelijk) bij ons eten om kennis te maken!
Voor vragen kan je altijd een pm sturen.

Als je iemand anders weet die interesse zou kunnen hebben, vertel het dan gerust verder!

Groetjes,
Sander, Nadja en Rinske

Plaats reactie