Kamer te huur in Utrecht

Moderators: Martine, Rorrim

Gesloten
Penny Lane
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Kamer te huur in Utrecht

Bericht door Penny Lane »

In het huis waar ik woon komt per half oktober een kamer vrij! Aan de Amsterdamsestraatweg, nr 186 (iets na het viaduct, 5min fietsen van CS)
Hij is 2.40x3.80, zit een 1,5pers hoogslaper in (die er ook niet uit kan, maar is enorm handig, hoog plafond dus ruimte zat). Verder op de gang nog een ruime inloopkast waar je een h?le hoop troep in kwijt kunt.
Twee huisgenoten, waar je de keuken&badkamer mee deelt. Er zijn 2 koelkasten, een vriezer en een wasmachine, en we hebben ook een dakterras.
De huur is 220 per maand, daar komen wel nog internetkosten bij (ongeveer een tientje).
Voor meer info kun je mailen naar alies@rijper.com
look back and laugh

Penny Lane
Contacteer:

Help! Ik kan mijn email niet meer in, webmail is stuk, ofzo. Ik kan dus niet mailen over de tijden van het hospiteren, dus als je dit leest, mail dan even naar varkonijntje@hotmail.com of stuur me een pb!
Excuses voor t ongemak!
Alies
look back and laugh

Andre
Contacteer:

Bericht door Andre »

hoi Penny Lane,
zijn die 2 huisgenoten wel veganisten??de prijs klinkt aantrekkelijk al heb ik al een aanbod om ergens in te trekken :? (luxe probleempje hahaha)toch is het misschien de moeite waard om eens te komen kijken.
diervriendelijke groetjes peter van bruggen

Penny Lane
Contacteer:

Hai Peter, sorry, maar de kamer is al weg. Had ik hier even wat eerder neer moeten zetten.
Bij deze: topic kan dicht!
look back and laugh

Gesloten