nog een woongroep-utrecht-topic

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
nadja

nog een woongroep-utrecht-topic

Bericht door nadja » do mar 29, 2007 22:25

ik ga in september beginnen aan de uu te studeren, ben 22, leef sinds 4 jaar veganistisch... en ben heel blij om elke mens die me zegt hoe ik een leuke kamer kan vinden. dus, hoe is op zoek naar een medebewoner of hoe heeft zin in een niewe woongroep op te richten?

misschien is er ook de een of ander die hier al een gezoek heeft geschreven, die nog steeds op zoek is... of zo... een paar heb ik al aangemaild...

mijn nederlands zal ook nog iets beter worden tijdens de volgende maanden ; )

groetjes,
nadja

Dieke

Bericht door Dieke » do apr 05, 2007 13:36

Hey,
Ik woon in Utrecht in een studentenhuis. Ben zelf veganist, de rest (4 andere meiden) niet maar die respecteren het wel. Nu gaat er iemand weg en morgen is er kijk avond voor de kamer die dan vrij komt. Mocht je interesse hebben, reageer dan even en dan mail ik je het adres. Het lijkt mij erg leuk om nog een veganist in huis te hebben! De kamer is 10 m2 en kost 235 pm. Het is een beetje kort dag omdat we morgen al die kijk avond hebben, maar ik bedenk me nu pas dat ik het hier ook nog even kan vermelden.

nadja

Bericht door nadja » do apr 05, 2007 16:47

hoi dieke,
ik denk dat dat echt een beetje op koort termijn is voor me, omdat ik pas in september ga studeren en dan 5 maanden moet betalen zonder er te wonen. dat is een erg lang... maar dank je voor de vermelding! : )

nadja

...

Bericht door nadja » di mei 15, 2007 16:29

ik ben nog steets op zoek... dus, als iemand iets weet...

sunshine510

Re: nog een woongroep-utrecht-topic

Bericht door sunshine510 » za jul 19, 2008 8:21

Hoi Nadia,

I'm in met jou, hoe kiezen we een stad? Of beter gezegd waar wil je gaan wonen? Oh ik zie het al in Utrecht!! Ok dan mail me maar @ goudenkroon@hotmail.com" target="_blank" target="_blank

Groetjes

Tala

Plaats reactie