kamers voor veganisten/vegetariers

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Dick
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: raymond sluitman

Bericht door Dick »

Klasgenootje schreef:Ik ben op zoek naar raymond sluitman. Zie hier berichtjes van hem staan.
ben je hier of weet iemand toevallig zijn emailadres?
Raymond komt hier niet meer, hij is geen veganist meer.
Ergens zal er wel een mailadres bekend zijn, maar dat zet ik niet op het forum.

vrije vogel

woonruimte te huur

Bericht door vrije vogel »

te huur niet duur;voor gezellige veganist(e)
roef van woonschip aan de vecht tussen amsterdam en utreg,rustig en knus,vanaf heden.[/i]

Fynnya
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Fynnya »

Hoi! Ik ben Vrede, en ik zoek een kamer in Utrecht!

Ik ben een 23jarige meid en ik ga in september Autonome Beeldende Kunst studeren aan de HKU.
Ik zou het liefst in een woongroep of studentenhuis wonen, maar een gewone kamer bij een hospita vind ik ook prima.

Mensen om samen leuke dingen mee te doen, om samen vegetarisch of veganistisch (ik ben zelf zo'n 10 jaar veganist, maar eet wel af en toe eieren vanwege gezondheidsproblemen) mee te eten lijkt me super. Maar een huis waar mensen met rust gelaten willen worden en weinig contact hebben, is ook geen probleem, dan doe ik die leuke dingen gewoon met vrienden en schoolgenoten.
Ik ben vrolijk, rustig en gevoelig.
Ik hou van fotografie, muziek, dansen, danstheater, mensen, spiritualiteit (maar sta wel met mijn voeten stevig op de grond), en natuur.

Als iemand iets weet, stuur me maar een pm asjeblieft.
Dankjewel!

Groetjes,
Vrede

silent seadragon

Bericht door silent seadragon »

Wageningen! plusmin 17 m2 studentenhuis met 9 bewoners + kat.
Mail @
witte wilma @ gmail . com (aan elkaar dus)

Ilona

Re: kamers voor veganisten/vegetariers

Bericht door Ilona »

Handig, zo'n forum!

Want ik ben namelijk op zoek naar een kamer in Enschede en omgeving. Het is moeilijk vinden, aangezien ik al bij enkele ben afgewezen omdat ik geen vlees en vis eet. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

jet
Moderator

Bericht door jet »

Hoi Ilona,

Op de campus van de universiteit op Calslaan 18 (als je wilt kan ik het telefoonnr aan je pm-en) wonen veel vega's en vegan's, geen idee of er plek is, en of je er wil wonen..... :mrgreen:
Verder zijn er wel vega's en vegan's in Enschede, je moet ze alleen met een lampje zoeken :mrgreen: :mrgreen:
Misschien dat er wel mensen zijn op die flat die je verder kunnen helpen bij het zoeken van een kamer?
Je kan natuurlijk altijd briefjes in schoolgebouwen en dergelijke ophangen waarin je aangeeft dat je een kamer zoekt.
Succes ermee

groetjes
jet
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Ilona

Bericht door Ilona »

Hi Jet, bedankt voor de tip!

Ze staan niet op de Acasa site van vrije kamers, maar wellicht dat ze inderdaad iets weten van een huis op de campus of anders anti-kraak of iets dergelijks.
Kan je me anders ook hun e-mailadres pm-en of mailen? Zo niet dan is een telefoonnummer ook fijn :)

Groetjes, Ilona

P.s: studeer jij er ook?

Claudia

Bericht door Claudia »

Hallo luitjes!

Ook ik ben een studente, op zoek naar een kamer..... ik woon nu nog bij mijn ouders, in een dorpje bij Eindhoven, maar ik studeer inmiddels alweer bijna 3 jaar in Utrecht en hoewel ik het op en neer reizen daarheen vervelend begin te vinden, gaat het op zich wel..... de gezelligheid thuis weegt tegen de ongemakken op zullen we maar zeggen ;) Maar nu ga ik per komend jaar ook nog (en voornamelijk)in Leiden studeren.... en dan wordt het problematisch :? 5 uur reistijd per dag is toch echt te veel...... dus ik zal toch op kamers moeten.
Maar ja, als overtuigd-vegetariër-die-bezig-is-veganiste-te-worden, is dat ietwat problematischer dan voor de doorsnee student vrees ik...... dus dacht ik, laat ik ook eens een oproepje plaatsen hier :mrgreen:
Ik zoek dus per komend academisch jaar (hoewel ik eventueel al wel eerder wil verhuizen als dat zo uitkomt) een kamer in Leiden, eventueel Utrecht, ofwel ergens er tussenin waar er een vlotte verbinding qua openbaar vervoer is met beide steden -- ik moet alletwee regelmatig bezoeken. Liefst iets van een studentenhuis, maar hopiteren kan eventueel ook wel -- als het maar gezellig is en goed klikt :mrgreen: En tjsa, wel graag bij veganisten of op zijn minst vegetariërs.... zodat mijn overtuigingen en eetgewoonten geen probleem zijn. Voorkeur heeft denk ik veganisten omdat ik pas net zelf het pad van het veganisme op aan het gaan ben en wel wat ondersteuning en advies en expertise kan gebruiken :wink:
Ikzelf ben dus een meisje, 22 jaar, 3de jaars studente Keltische Talen & Cultuur en (per volgend jaar ook) Indo-Europese Vergelijkende Taalwetenschappen, ietwat verlegen maar wel gezellig, geheelonthoudster (hoewel ik er niet zo'n moeite mee heb als anderen roken), spiritueel en idealistisch, sportief, en mijn studie is mijn grootste passie (wat wil je ook als je Keltisch mag studeren!! :mrgreen: )dus verwacht niet dat ik altijd aan het feesten zal zijn -- maar kleinschalige knusse gezelligheid op zijn tijd vind ik wel erg prettig. :wink:
Ennuh.... tjsa verder weet ik niet zo wat ik nog zou moeten melden..... als iemand iets weet voor me of nog wat wil weten, roept u maar! :mrgreen:

Groetjes, Claudia :wave: :grin:

fridolina

Bericht door fridolina »

hoi mensen,

ook ik ben op zoek naar een vegetarisch woongroepje. maar in Nijmegen. heft da iemand informaties? :)

groetjes rike

sunshine
Contacteer:

Re:

Bericht door sunshine »

Hey Fiepje,

Ik ken Peter van der Eijnden. Hij heeft nog een kamer in...??(ergens dichtbij Nijmegen), mocht je geitreseerd zijn bel me maar 077 382 67 88

Groeten

Tala
fiepje schreef:*geeft topic schop naar boven*

Ik ga in augustus in Nijmegen studeren en zoek dus ook een kamer. Mocht iemand nog een plekkie weten (waar je dus niet gezamelijk hoeft te koken) dan houd ik me zeer aanbevolen ^^

Anna H-Z

Bericht door Anna H-Z »

Hallo!

Zie dat dit thema al best oud is, maar wie weet! Ben een veganiste die binnenkort in Utrecht komt wonen. Het is voor niemand makkelijk om een kamer te vinden in de grote steden, maar als je dan ook nog zeker wilt weten dat mensen niet dikke steaks gaan bakken wordt het nog lastiger :-D
Ik ben een zachtaardig mens, beetje idealistisch in mijn hoop op een minder materalistische wereld, ben voor hergebruik en no waste, houd van yoga, maar ook van skaten.
Zoek een kamer met lieve mensen, met wie we soms samen kunnen koken of gezellig een kop thee drinken, maar heb ook m'n eigen leven.
Wie weet kennen jullie iemand! Ik discrimineer niet op leeftijd of achtergrond, en ben LGBTQ+ positief.

Groet,

Anna

Plaats reactie