Lush/B Never spul

Heb je nog rommel op de zolder liggen? Leuke vegan shirts die je niet meer gebruikt? Plaats het hier en verkoop, ruil of geef het gratis weg.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Marla
Leefwijze: veganist

Lush/B Never spul

Bericht door Marla » vr sep 04, 2009 10:57

Ik heb echt een belachelijke voorraad van lush spul en eigenlijk wil ik zoveel mogelijk opmaken voordat ik moet verhuizen (over drie maanden). Er zijn dingen bij die ik eigenlijk niet zo lekker vind dus die wil ik graag verkopen. Alles is uiteraard veganistisch!

- Let them eat cake lipbalm - 3,50
- Champagne snow showers shower jellie - 2,50
- Paradise Regained moisturizer trial size - 2,-
- Strawberry feels forever massagebar- 6,-
- B Never cover-up Bambi (zie hier), deze heb ik wel 1 keer op mijn hand uitgeprobeerd maar het was mijn kleur niet. - 2,50
- B Never 'Beret' lipgloss (zie hier). Iemand heeft hier helaas met zijn vingers ingezeten (wist niet dat het lipgloss was :roll: ) dus ik heb het bovenste laagje eruit geschept. - 2,-

Alles kan gewoon in een envelop door de brievenbus, alleen moet ik de Shower jellie dan wel in een ziplock zakje doen.
Laatst gewijzigd door Marla op di sep 08, 2009 7:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Annika
Contacteer:

Re: Lush/B Never spul

Bericht door Annika » vr sep 04, 2009 20:13

Marla schreef:
- Skinny dip Buttercream - 3,00 (voor 100 gram)
- B Never 'Bebe' lipgloss (zie hier) - 5 euro (de lanoline die bij de ingrediënten staat is synthetisch!)
Ik wil deze 2 wel :D

Marla

Re: Lush/B Never spul

Bericht door Marla » za sep 05, 2009 12:18

Annika schreef:
Marla schreef:
- Skinny dip Buttercream - 3,00 (voor 100 gram)
- B Never 'Bebe' lipgloss (zie hier) - 5 euro (de lanoline die bij de ingrediënten staat is synthetisch!)
Ik wil deze 2 wel :D
Cool, ik stuur je een pb-tje :)

Plaats reactie