Iets leuks

Heb je nog rommel op de zolder liggen? Leuke vegan shirts die je niet meer gebruikt? Plaats het hier en verkoop, ruil of geef het gratis weg.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
Jasmijn
Leefwijze: veganist

Iets leuks

Bericht door Jasmijn » za jun 06, 2009 1:31

Ik ben binnenkort jarig. Als jullie nog leuke vegan kadootjes hebben/weten, alles is welkom :wink:

marjan

Re: Iets leuks

Bericht door marjan » za jun 06, 2009 11:37

OV-dagkaarten? :)

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » za jun 06, 2009 15:24

ja leuk! hEBBE HEBBE HEBBE :mrgreen:

*Eva*
Contacteer:

Bericht door *Eva* » za jun 06, 2009 16:54

http://img.photobucket.com/albums/v291/ ... Dotje2.jpg

Niemand wil Dotje hebben, dus misschien moet ik haar maar aan jou cadeau geven, want ze is zo lief, dat kun je niet weigeren. :grin:

Esther A
Contacteer:

Bericht door Esther A » za jun 06, 2009 18:28

Jasmijn schreef:Ik ben binnenkort jarig. Als jullie nog leuke vegan kadootjes hebben/weten, alles is welkom :wink:
Maar zo'n cadeautje moet dan toch ook gekocht worden, is dat niet te kapitalistisch voor je :wink: ?

Claudia

Bericht door Claudia » za jun 06, 2009 21:29

*Eva* schreef:Niemand wil Dotje hebben, dus misschien moet ik haar maar aan jou cadeau geven, want ze is zo lief, dat kun je niet weigeren. :grin:
Hihi nou en anders stuur haar maar naar mij! Wat een scheetje.....

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » ma jun 08, 2009 0:38

Dotje! HEBBE HEbbE HEBBE! (oeh,dat klinkt fout :wink: )
He maar nee Eva, stuur die arme schat maar naar Claudia als ze wil, want mijn vaders ogen en neus gaan protesteren met zo'n harig beestje in huis.
Esther A schreef:
Jasmijn schreef:Ik ben binnenkort jarig. Als jullie nog leuke vegan kadootjes hebben/weten, alles is welkom :wink:
Maar zo'n cadeautje moet dan toch ook gekocht worden, is dat niet te kapitalistisch voor je :wink: ?

Iets zelfgemaakts misschien? Of iets tweedehands-recycle-hergebruikts-uit eigen tuin-achtigs? Ik zeg maar wat. Als je maar niet aan komt zetten met een broek van C&A, dan is alles goed haha.

vegalan

Bericht door vegalan » ma jun 08, 2009 13:14

Jasmijn schreef:Iets zelfgemaakts misschien? Of iets tweedehands-recycle-hergebruikts-uit eigen tuin-achtigs? Ik zeg maar wat.
Een hoopje menselijke behoefte om de tuin te voorzien van wat mest of een plasje om statige bloemen wat te laten hangen? :mrgreen:
Jasmijn schreef: Als je maar niet aan komt zetten met een broek van C&A, dan is alles goed haha.
Ook geen broek van C&A uit de kringloop winkel? :D

Je hebt toch wel een bepaalde voorkeur? Een leuke plaat om naar te luisteren (muzikale voorkeur), mooi boek om in te lezen (literaire voorkeur) of een film om naar te kijken etc? ;)

.

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » ma jun 08, 2009 14:24

vegalan schreef:Een hoopje menselijke behoefte om de tuin te voorzien van wat mest of een plasje om statige bloemen wat te laten hangen?
Uhm :lol: Liever niet. Daar zorg ik zelf wel voor, zodra ik een stukje grond onder mijn hoede krijg. Maar toch bedankt voor het aanbod.
vegalan schreef:Jasmijn schreef:
Als je maar niet aan komt zetten met een broek van C&A, dan is alles goed haha.

Ook geen broek van C&A uit de kringloop winkel?

Je hebt toch wel een bepaalde voorkeur? Een leuke plaat om naar te luisteren (muzikale voorkeur), mooi boek om in te lezen (literaire voorkeur) of een film om naar te kijken etc?
Een broek van C&A uit de kringloopwinkel is prima. Maar als het merkje al te opvallend aanwezig is, scheur ik die er wel even af.

Oh, ik heb best voorkeuren hoor. Van films houd ik over het algemeen niet zo, dus daar kun je me waarschijnlijk niet blij mee maken. Maar lezen is ontzettend fijn. Ik wil dan wel een (bij voorkeur 2e hands-)boek van Frederik van Eeden, Herman Hesse, of de Esperantistische versie van 'Le petit prince' ('La eta princo'). Ik houd vooral van psychologische of (pre-)historische romans. Maar meestal kom ik nauwelijks aan lezen toe. Nu ja, ik lees wel veel, maar dan voornamelijk informatieve dingen. Over dierenrechten en veganisme bijv. :wink: Een vegan kookboek is ook helemaal top om te krijgen.
En een leuk cd'tje mag je altijd voor me branden hoor :D. Iets folk-wereldmuziekachtigs, iets van My Dying Bride, een cd van Apocalyptica die ik nog niet heb, iets punkerigs of raggae-achtigs... Het komt er wel op aan, maar die muzikale voorkeur is niet geheel en al binnen 1 genre onder te brengen.
Overigens, een lekkere vegan taart... :mrgreen:

vegalan

Bericht door vegalan » ma jun 15, 2009 13:57

Ik heb nu (had geen tijd) een aantal kookboeken (E-Books) voor je verzameld en deze kun je downloaden.
Misschien vind je dat leuk?

vegan
Lifestyle to Health Recipes, refresh contemporary Recipes, Vegan Soul Kitchen
The complete idiot's Guide to Eating Raw, The Raw secrets, Veggie works vegan Cookbook,
Vegan Cookbook Recipes en vegan Luch Box.

Vegetarian
Vegatarian times (quick & Easy Dinner), Vegetarian times ( Fresh & Healthy), Chinese vegetarain Cooking, Guide to Being a Vegetarian, Vegetarian Cooking around the world, Amzing veggie Recipes, Get Fresh Cookbook, south of the Border, The Bold Vegetarian Chef, The Higher Taste A Guide to Gourmet vegetarian Cooking, vegetarian Curry Bible. Professional Vegetarian Cooking.

http://www.fileqube.com/file/UumaRoZ200479
http://www.fileqube.com/file/QeSECufsP200481
http://www.fileqube.com/file/iXBzZQwg200480
http://www.fileqube.com/file/MZtctko200478

password=for-you

.

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur » do sep 17, 2009 16:26

Jasmijn schreef:Ik houd vooral van psychologische of (pre-)historische romans.
Ken je de historische roman 'De Observaties' van Jane Harris? Ik heb hem thuis, uit en ben niet van plan hem weer te lezen. Je mag 'm zo hebben, hij past alleen niet door de brievenbus vrees ik.

Klik hier voor een recensie van 'De Observaties'.

Fruitig

Bericht door Fruitig » vr sep 18, 2009 15:10

Oh, ik heb best voorkeuren hoor
Een avondje naar het voetbal stadion?
vegan with an edge!

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » vr sep 18, 2009 15:31

Valkyrjur schreef:
Jasmijn schreef:Ik houd vooral van psychologische of (pre-)historische romans.
Ken je de historische roman 'De Observaties' van Jane Harris? Ik heb hem thuis, uit en ben niet van plan hem weer te lezen. Je mag 'm zo hebben, hij past alleen niet door de brievenbus vrees ik.

Klik hier voor een recensie van 'De Observaties'.
Ik ken dat boek niet, maar eerlijk gezegd hoef ik 'em ook niet.. sorry.
Fruitig schreef:
Oh, ik heb best voorkeuren hoor
Een avondje naar het voetbal stadion?
Nee dankje, ik ben bang voor ballen :lol:

Weet je wat ik wel graag zou willen? Een earthship, of anders maar een 'gewoon' huis.

Fruitig

Bericht door Fruitig » vr sep 18, 2009 17:28

Jasmijn schreef:Weet je wat ik wel graag zou willen? Een earthship, of anders maar een 'gewoon' huis.
Wat houdt dat in voor jou?
vegan with an edge!

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » vr sep 18, 2009 18:43

Leuke vraag.
Vrijheid.
Niet geconfronteerd worden met niet-vegan troep in de keukenkastjes.
Een grotere mate van zelfvoorzienendheid kunnen bereiken.

Plaats reactie