Is er behoeft aan een NVV zakagenda

Heb je nog rommel op de zolder liggen? Leuke vegan shirts die je niet meer gebruikt? Plaats het hier en verkoop, ruil of geef het gratis weg.

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie

Wie wil een NVV zakagenda 2008? (Tegen kostprijs)

Peiling eindigde op vr nov 02, 2007 20:16

Ja
4
33%
Nee
7
58%
Wel een zakboekje
1
8%

Totaal aantal stemmen: 12

Ineke

Is er behoeft aan een NVV zakagenda

Bericht door Ineke » wo okt 03, 2007 20:16

Er zijn van die recht toe recht aan relatiegeschenk aanbiedingen van zakagenda's met een buitekant van plastic en zo die je kunt laten bedrukken, met bijvoorbeeld ons logo en
Veganisme voelt goed,
ze kosten ongeveer 2, -- per stuk
Willen we zo'n agenda?
Graag laten weten
Het is goed promotiemateriaal, als je je agenda op tafel hebt liggen en zo bij vergadringen en zo.

Ik heb een ECO versie gezocht maar die kan ik zo gauw geen gevonden krijgen.
er zijn ook zakboekjes van gerecycled palstic, en kringloop papier.
Maybe There's a world where we don't have to run, And maybe There's a time we'll call our own Livin' free in harmony and majesty . . . Uit: Maybe van Thom Pace http://www.youtube.com/watch?v=z9VgJAdMTZc

marjan
Leefwijze: veganist

Bericht door marjan » do okt 04, 2007 8:13

Leuk idee! Vrees wel dat er meer tijd in zal gaan zitten dan zo op het eerste oog lijkt. Neem aan dat we er dan namelijk ook wel wat goede info over veganisme in willen hebben...

Ineke

Bericht door Ineke » do okt 04, 2007 18:34

Ik bedoel er is een zakboekje te koop wat bedrukt kan worden van buiten,
Die agenda is gewoon een recht toe recht aan relatiegeschenken ding.
die zijn binnen twee weken leverbaar maar dan moet er wel animo voor zijn, en ze willlen nu al bijna niet stemmen. . .

Ikzelf ben wel met een zakboekje de zogenaamde Vegenda bezig met tips en informatie, maar dat wordt pas volgend jaar en ik denk dat ik er hooguit een adresgedeelte bij zal doen. alleen al omdat het via de drukker moet en die moet dan iedere pagina apart drukken.
Maybe There's a world where we don't have to run, And maybe There's a time we'll call our own Livin' free in harmony and majesty . . . Uit: Maybe van Thom Pace http://www.youtube.com/watch?v=z9VgJAdMTZc

Dick
Contacteer:

Bericht door Dick » do okt 04, 2007 19:02

Ik gebruik nooit een agenda. Ik heb nee ingevuld.

Zo'n vegenda lijkt mij wel wat.

Dave

Bericht door Dave » vr okt 05, 2007 0:17

Ik gebruik ook geen agenda of anders de agenda in outlook. Ik heb het ook niet nodig. Ik vergeet zelden een afspraak.

Valkyrjur

Bericht door Valkyrjur » vr okt 05, 2007 13:39

Klinkt leuk, maar dan inderdaad wel ook met een vega binnenkant.

Theo

Bericht door Theo » vr okt 05, 2007 13:55

gebruik wel een agenda maar die krijg ik altijd gratis van een van mijn werkgevers.

veglife

Re: Is er behoeft aan een NVV zakagenda

Bericht door veglife » vr okt 05, 2007 15:56

Ineke schreef:Er zijn van die recht toe recht aan relatiegeschenk aanbiedingen van zakagenda's met een buitekant van plastic en zo die je kunt laten bedrukken, met bijvoorbeeld ons logo en
Veganisme voelt goed,
ze kosten ongeveer 2, -- per stuk
Willen we zo'n agenda?
Graag laten weten
Het is goed promotiemateriaal, als je je agenda op tafel hebt liggen en zo bij vergadringen en zo.

Ik heb een ECO versie gezocht maar die kan ik zo gauw geen gevonden krijgen.
er zijn ook zakboekjes van gerecycled palstic, en kringloop papier.
Ik heb ja ingevuld, niet dat ik het zelf nodig heb maar om weg te geven. Enkel hoop ik wel dat er een andere tekst opkomt dan veganisme voelt goed.......(ik hoopte dat we nu eens van deze tekst af waren)

jet
Moderator

Bericht door jet » vr okt 05, 2007 17:04

Ik gebruik mijn agenda volcontinu en heb nu ook van die gratis dingen (docentenagenda, universiteitsagenda enzo).
Ik vind ze eigenlijk te groot (de docentenagenda dan), en ik ben fan van ringbandjes erdoor, zodat je hem lekker plat kunt neerleggen.... (erg handig), maar mocht ie eco en vega zijn en geen ringbandje, och, dan doe ik het er ook wel voor!

groeten
jet :carro:
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Plaats reactie