Nederland - Nijmegen - Veganisten gezocht
Re: Nederland - Nijmegen - Veganisten gezocht
nee, ik woon in arnhem. ik ben wel naar een middelbare school in nijmegen gegaan, dus ik ken de stad inmiddels vrij goed. inderdaad mooi!
Ben jij weleens in de Klinker geweest?
"Raum für alle hat die Erde, was verfolgst Du meine Herde?" (uit "Alpenjäger" van Friedrich Schiller)
ik heb er twee keer gekookt, maar ik kom er eigenlijk nooit. als ik meer tijd had, zou ik er vaker zijn. ik heb overwogen om me aan te melden bij de voko, maar ik ben in het weekend nooit in nijmegen...niet echt praktisch dus.Yvy schreef:Ben jij weleens in de Klinker geweest?
kom jij er weleens?
Toen ik nog in Nijmegen woonde, heb ik twee keer gegeten in de Klinker. Erg lekker. Als ik nu in Nijmegen ben, kijk ik af en toe of ze geoepend zijn. Even gezellig een kopje thee drinken en een praatje doen of wat lezen.
"Raum für alle hat die Erde, was verfolgst Du meine Herde?" (uit "Alpenjäger" van Friedrich Schiller)
Leuk leuk:) kennen jullie de klinker al? ja toch?;)
Ja. Het is daar gezellig. Kom je daar vaak?
Ik ben er een tijdje vrijwillger geweest. Dat was leuk maar ik kreeg het te druk.
Blijkt dat er veel Nijmeegse veganisten zijn? Zullen we anders bijv een keer een forummeet houden dmv bijv een vegan picknick in het park? Het is maar een idee...
Blijkt dat er veel Nijmeegse veganisten zijn? Zullen we anders bijv een keer een forummeet houden dmv bijv een vegan picknick in het park? Het is maar een idee...
- marjan
- Leefwijze: veganist
Leuk idee! Ik ben dol op meetings en anders Daniël wel... als het tenminste met veganisten is.... of met mensen die daar naar streven...
haha ja een outdoor potluck! lijkt mij ook wel leuk 

Mij ook wel. Vooral als het nog een beetje te bereizen is vanaf Zutphen en Nijmegen is wat dat betreft goed te doen. (Als ik uitgebreid wil winkelen, ga ik liever naar Nijmegen dan naar Arnhem in tegenstelling tot veel andere mensen hier.)
hmm, outdoor potluck, in Nijmegen....
klinkt goed!
Dat is maar een uur en 20 minuten rijden ofzo, per OV is het lastiger, omdat je vanaf hier niet rechtstreeks naar het zuiden kunt....
Afijn, ik wacht af
klinkt goed!
Dat is maar een uur en 20 minuten rijden ofzo, per OV is het lastiger, omdat je vanaf hier niet rechtstreeks naar het zuiden kunt....
Afijn, ik wacht af

The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
Ik woon 23 km van nijmegen is dat ook goed?
Klinker restaurant komt me niet bekent voor.. maar dat zegt bij mij erg weinig.
Klinker restaurant komt me niet bekent voor.. maar dat zegt bij mij erg weinig.
Hoi,
Is de picknick inmiddels al geweest of is er eentje gepland? Ik ben een tijdje niet op dit forum geweest (ik had het veel te druk). Een picknick lijkt me een leuk idee en ik zou er graag aan mee willen doen. Persoonlijk vind ik het Goffert park wat leuker dan het Kronenburger park, maar het Kronenburger park ligt vrij dicht bij het station. Dat is waarschijnlijk handiger voor degenen die met de trein komen. Maar er zijn natuurlijk ook nog andere parken in Nijmegen.
Dus, zullen we iets plannen voor mei of juni?
Groetjes,
Yvy
Is de picknick inmiddels al geweest of is er eentje gepland? Ik ben een tijdje niet op dit forum geweest (ik had het veel te druk). Een picknick lijkt me een leuk idee en ik zou er graag aan mee willen doen. Persoonlijk vind ik het Goffert park wat leuker dan het Kronenburger park, maar het Kronenburger park ligt vrij dicht bij het station. Dat is waarschijnlijk handiger voor degenen die met de trein komen. Maar er zijn natuurlijk ook nog andere parken in Nijmegen.
Dus, zullen we iets plannen voor mei of juni?
Groetjes,
Yvy