Nederland - Limburg - veganisten gezocht

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
VEMP

Nederland - Limburg - veganisten gezocht

Bericht door VEMP » wo jul 04, 2007 14:32

Zijn er veganisten in Limburg die het leuk vinden om een keer samen ergens te gaan eten in Limburg?

Apraxia
Leefwijze: veganist

Bericht door Apraxia » zo jul 08, 2007 12:08

Ff iets heel anders maar wel over limburgers...lachte me rot toen ik zag dat er bij de vegan paspoorten een limburgse vertaling stond bij lekkerplantaardig.net 8)
Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.

Jip
Contacteer:

Bericht door Jip » za jul 21, 2007 21:46

Mij lijkt het een goed idee. Ik ben zelf nieuw op het forum en ik ben de wereld van het veganisme aan het verkennen. Ben sinds m'n achtste vegetari?r, maar wil nu toch een stapje verder in de diervriendlijke wereld. :)
Burgerlul

sunshine
Contacteer:

Re: Veganisten in Limburg

Bericht door sunshine » wo jul 25, 2007 22:44

Hoi lieve veganisten

ik kom uit Venlo en ik zou graag met jullie uit eten willen!!
Bel me maar als jullie zin en tijd hebben om me mee te nemen. Telefoonnummer 077 382 67 88

Groetjes

Tala

VEMP schreef:Zijn er veganisten in Limburg die het leuk vinden om een keer samen ergens te gaan eten in Limburg?

Dick
Contacteer:

Bericht door Dick » wo jul 25, 2007 23:08

Je kan ook een oproepje plaatsen in Vega! Er zijn genoegveganisten in Limburg, alleen komen ze niet allemaal op dit soort fora's.

Vegan-boy

Bericht door Vegan-boy » ma aug 20, 2007 12:38

Ik kom ook uit Limburg en het lijkt me heel leuk om samen iets te gaan eten. We kunnen misschien in het nieuwe veggie/vegan restaurant in Weert gaan. Op welke datum spreken we dan af?

Theo

Bericht door Theo » wo aug 22, 2007 17:35

heb limburg zo'n twintig jaar geleden verlaten, maar ik ken er wel nog redelijk wat mensen die veganist zijn. komen inderdaad niet op dit forum, vrees ik.

overigens mag je blij zijn wanneer je in Limburg woont: lekker dicht bij D?sseldorf en Keulen waar je prachtige grote ecologische supermarkten hebt om je vingers bij af te likken.

vlak over de grens bij Schinveld zitten trouwens ook gewone supermarkten met een fikse hoeveelheid veganistische producten. moet je hier in de Randstad eens naar op zoek gaan...

tja, keulen..

Arwen
Leefwijze: flexanist

Bericht door Arwen » wo aug 22, 2007 19:09

Theo schreef:overigens mag je blij zijn wanneer je in Limburg woont: lekker dicht bij D?sseldorf en Keulen waar je prachtige grote ecologische supermarkten hebt om je vingers bij af te likken.

Heb je een adresje?

Theo

Bericht door Theo » do aug 23, 2007 11:16

Arwen schreef:

Heb je een adresje?
in Keulen zit er in ieder geval eentje aan de Venloer Strasse in het Belgische kwartier. er is ook een biologische markt op woensdag en zaterdagochtend dacht ik der Rudolfplatz.

ik ga het nog even opzoeken. overigens is Keulen een geweldige muziekstad ;-) de avantgardistische elektronische muziekavonden van de WDR zijn echt super (en nog gratis ook!).

let maar niet op mij. ik mis de stad nog teveel, vrees ik.

Arwen
Leefwijze: flexanist

Bericht door Arwen » do aug 23, 2007 21:43

Super! Bedankt! Die ga ik zeker opzoeken.
Mijn vriend woont in Venlo, dus dat is niet zo ver (zeker niet met zijn tempo op de Deutsche Autobahn :wink: ) en we hebben allebei iets met Keulen. Het is inderdaad een geweldige stad. Zal hem ook eens voorstellen naar de WDR...avonden te gaan. Zitten allebei in de muziek en kunnen een goed muziekavondje best waarderen.

Jasmijn

Re: Nederland - Limburg - veganisten gezocht

Bericht door Jasmijn » zo feb 22, 2009 23:56

Raymond is vegan en woont in Limburg- Maastricht om precies te zijn.

Plaats reactie