Inzichten nodig ter verbetering van vegan webwinkel

Moderators: Martine, Rorrim

Plaats reactie
calvinschmidt

Inzichten nodig ter verbetering van vegan webwinkel

Bericht door calvinschmidt »

Goedendag allemaal,

Op het moment zit ik in het vierde jaar van de opleiding Communication & Multimedia Design aan de Haagse Hogeschool. Voor mijn schoolproject ben ik bezig om inzicht te krijgen in hoe de beleving voor (toekomstige) gebruikers van de vegan webwinkel van mijn opdrachtgever kan worden verbeterd.

Hiervoor is het van grote meerwaarde om met personen in gesprek te gaan die zich in het volgende herkennen:
  • Je consumeert bewust, waarbij je duurzaamheid en diervriendelijkheid als belangrijk ziet. Je hoeft dus niet strikt vegan te zijn, maar dit kan wel.
  • Je hebt bij voorkeur weleens een vegan product via een webwinkel gekocht.
  • Je bent bereid om meer geld uit te geven als een product van hoogwaardige kwaliteit is.
Dus herken jij jezelf in bovenstaande, dan zou ik het fantastisch vinden om via een kort telefonisch interview met jou in gesprek te gaan. Neem hiervoor contact met mij op door onderstaand te reageren, een privébericht te sturen of te mailen naar mijn Haagse Hogeschool e-mailadres: 17082900@student.hhs.nl.

Het doel van het interview is om inzichtelijk te krijgen waar behoefte aan is met betrekking tot een vegan webwinkel om op deze wijze tot verbeteringen te komen.

Voel je vrij om vragen te stellen wanneer iets niet duidelijk is.

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Calvin Schmidt

Plaats reactie