Ik was voor mezelf een online kaart begonnen met adresjes waar je vegan opties kunt eten/kopen (veel uitgebreider als op Happy Cow, dus ook die ene sojacappuccino in het assortiment van een koffiehuis etc.) en ook andere 'duurzame' adresjes (boerderijwinkels en wereldwinkels bijvoorbeeld). En nu dacht ik dat er misschien meer mensen geïnteresseerd zouden zijn in deze kaart.
Vind je het fijn om ook een uitgebreid overzicht te hebben van al je veganistische/lokale/biologische/duurzame/fair trade... keuzes? Werk gerust mee aan deze kaart! Ook alle vega/vegan restaurants wil ik nog toevoegen, maar iedereen is welkom om daarmee te helpen!
Om een beetje orde erin te houden stel ik voor:
- Zet er een korte beschrijving en als mogelijk een URL bij
- Geef je punt een icoontje zoals in de beschrijving aangegeven staat. Maar het maakt niet uit als je daar niet uitkomt (is redelijk uitgebreid) dan doe ik het later!
- Voor vragen over wat er precies wel/niet op kan, kun je op dit topic reageren. Over het algemeen geldt, als het maar met bewust (consumeren) te maken heeft!
Vind de kaart hier!
Ik hoop dat veel mensen hieraan mee zullen doen, dan kunnen we straks in elk gehucht een mooie zaak vinden om ons geld in uit te geven