the profile of a Vegan - feedback graag!

Moderators: Morality, Martine

Plaats reactie
Wanda
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Wanda »

Ed Begley, Jr. is zeer zeker veganist.
Kijk maar naar zijn interview hier.

Ik heb Fred Mascherino vervangen doro Casey Affleck.
Ik had zelf toch nooit gehoord van hem of zijn band.
Maar misschien is hij juist heel populair bij de jongeren?
Ach ja. Er staan wat andere hippers tussen, zoals Andy Hurley (favoriet van een tiener op mijn forum).

De clip is trouwens officieel gelaunched!
En er wordt al gewerkt aan een spaanse vertaling door iemand!

veglife

Bericht door veglife »

Goed gemaakt Wanda!

blauw

Bericht door blauw »

Nieuwe versie is beter!

En ooh, ik kwam er net achter dat Bryan Adams veganist is!! Die kun je er misschien ook wel bijzetten want die kent iedereen.

Wanda
Contacteer:

Bericht door Wanda »

blauw schreef:Nieuwe versie is beter!

En ooh, ik kwam er net achter dat Bryan Adams veganist is!! Die kun je er misschien ook wel bijzetten want die kent iedereen.
Die wou ik er eerst bij, maar ik was niet zo heel blij met sommige van zijn uitspraken.
Hij zei ergens dat hij af en toe wat dierlijke produkten at en dat als hij pizza besteld, hij altijd vraagt om een beetje kaas.
Die kaas schraapt hij er dan weer van af, maar hij houdt van de smaak.
Misschien was ik te streng om hem er niet bij te doen. Weet het niet.
Hij heeft weer wel gezegd dat als hij kinderen had, dat hij die dan veganistisch zou opvoeden.

Marla

Bericht door Marla »

Wanda schreef: Die wou ik er eerst bij, maar ik was niet zo heel blij met sommige van zijn uitspraken.
Hij zei ergens dat hij af en toe wat dierlijke produkten at en dat als hij pizza besteld, hij altijd vraagt om een beetje kaas.
Die kaas schraapt hij er dan weer van af, maar hij houdt van de smaak.
Misschien was ik te streng om hem er niet bij te doen. Weet het niet.
Hij heeft weer wel gezegd dat als hij kinderen had, dat hij die dan veganistisch zou opvoeden.
Nee ik vind dat je niet te streng bent hoor, als je vraagt om kaas op je pizza ben je gewoon niet vegan, punt.

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

+1

Marla

Bericht door Marla »

treehuggertje schreef:Andr? 3000 van OutKast is ook vegan! Misschien kan je zijn foto er ook bij zetten?
Hij draagt bont.

Joop

Bericht door Joop »

Los van wie er wel of niet vegan is, vind ik het lame om beroemde mensen aan te halen, what's the point??

Last of the Sane

Bericht door Last of the Sane »

Leuke clip, mooi werk. :D
I'm making perfect sense but I'm not getting through

Last of the Sane

Bericht door Last of the Sane »

Marla schreef:
Nee ik vind dat je niet te streng bent hoor, als je vraagt om kaas op je pizza ben je gewoon niet vegan, punt.
Zo is het.
I'm making perfect sense but I'm not getting through

Tijmetje
Contacteer:

Bericht door Tijmetje »

Leuke clip, Wanda.
dus voor sommige vegans is zijde en honing gewoon geaccepteerd. Vaak genoeg dat ik dat op Amerikaanse fora merk.
Niet het Amerikaanse forum waar ik rondhang/hing. Maar dat is dan ook het Vegan Freak forum. :D

vegzie

Bericht door vegzie »

Tobey Maguire is vegan.

Carl Lewis "zou" vegan geweest zijn voor een beperkte periode. Dat beweert hijzelf.

Alexander Dargatz, wereldkampioen bodybuilding in 2006, is zeker vegan.

Ik vind het gebruik van beroemde mensen als uithangbord riskant. Als je soms ziet wat voor psychotische trekjes ze in hun priv?-leven aan de dag lijken leggen.

Waarom zet je jezelf erop? Ben je ook een wereldberoemde figuur?

Joop

Bericht door Joop »

vegzie schreef:Carl Lewis "zou" vegan geweest zijn voor een beperkte periode. Dat beweert hijzelf.

Ik vind het gebruik van beroemde mensen als uithangbord riskant. Als je soms ziet wat voor psychotische trekjes ze in hun priv?-leven aan de dag lijken leggen.
Ben je niet in de war met Edwin Mozes (hordenloper of 400m??)? Die heeft iig beweerd vegan te zijn.

+1

vegzie

Bericht door vegzie »

Nee, niet Edwin Moses, maar Carl Lewis. Beiden zijn jeugdidolen van me (toen ik nog geen veg was), dus verwarring is onwaarschijnlijk.

Over Edwin Moses' vegetarisme/veganisme valt weinig te vinden op het internet. Het zou wel in zijn autobiografie vermeld worden. Maar die heb ik niet gelezen.

Over Lewis' tijdelijke vega periode daarentegen valt wel het een en ander te vinden op het internet. Tegenwoordig zou hij alleen rood vlees links laten liggen. En tijdens zijn piekperiode was hij even vegan naar eigen zeggen.

Plaats reactie