MySpace e.d. profielen van forummers
Re: MySpace e.d. profielen van forummers
Als je gewoon naar je Eigen pagina gaat Tony.. dus dat je je op je Eigen naam klikt wordt je doorverwezen naar je homepage... dan staat er boven in je internetbalk je adres van je profile 

Facebook is leuk, ik kan via Facebook foto's zetten van me food als 'alleen ik' en dan hiernaar toe linken om jullie te laten zien.

Dat zou leuk zijn, Overstand. 

Treat others how you would like to be treated.
- Windigo
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
www.instagram.com/Sidhuriel
www.twitter.com/Xocolatl27
Dat zijn mijn publiekelijk toegankelijke profielen
www.twitter.com/Xocolatl27
Dat zijn mijn publiekelijk toegankelijke profielen

Nothing tastes as good as compassion feels
-
- Leefwijze: flexanist
Hallo allemaal, ik zou jullie graag willen vragen of jullie deze vragenlijst in kunnen vullen voor een marktonderzoek naar apps voor vegetariers en/of veganisten. Het duurt minder dan 5 minuten en jullie zouden mij hier erg mee helpen.
https://freeonlinesurveys.com/s/eVRS4L7j
Dit is in samenwerking met de Technische Universiteit Eindhoven
Groetjes
https://freeonlinesurveys.com/s/eVRS4L7j
Dit is in samenwerking met de Technische Universiteit Eindhoven

Groetjes
Bij de eerste vraag gaat het bij mij al fout
Let's get going. Are you an vegan or vegetarian
Yes
No
Considering one of them
Wat is nu Ja en wat is Nee?
Let's get going. Are you an vegan or vegetarian
Yes
No
Considering one of them
Wat is nu Ja en wat is Nee?
Ik heb de vragenlijst zojuist ingevuld.
Ik zie dat de vraag nu als volgt is: 1 Let's get going. Are you an vegan and/or vegetarian
Ik denk dus dat er niet gevraagd wordt welke van de twee je bent, maar of je één van de twee (of beiden) bent (of in overweging neemt). Ik ben veganist en heb dus "Yes" geantwoord.
Vraag 4 kan denk ik beter een meerkeuzevraag zijn, want ik controleer ook weleens bij producten die ik al ken of ze nog steeds veganistisch zijn (soms veranderen de ingrediënten).
Ik zie dat de vraag nu als volgt is: 1 Let's get going. Are you an vegan and/or vegetarian
Ik denk dus dat er niet gevraagd wordt welke van de twee je bent, maar of je één van de twee (of beiden) bent (of in overweging neemt). Ik ben veganist en heb dus "Yes" geantwoord.
Vraag 4 kan denk ik beter een meerkeuzevraag zijn, want ik controleer ook weleens bij producten die ik al ken of ze nog steeds veganistisch zijn (soms veranderen de ingrediënten).