Edinburgh + Schotland

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderator: Martine

Plaats reactie
jet
Moderator
Leefwijze: veganist

Edinburgh + Schotland

Bericht door jet »

Iemand leuke eettentjes in centrum Edinburgh?

Daarna ook in de rest v Schotland (voornamelijk het stukje dat begrensd wordt door Edinburgh, Inverness, Fort William en Glasgow)

Alvast dank!
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Veganpix

Re: Edinburgh + Schotland

Bericht door Veganpix »

In Edinburgh heb ik niets gevonden met mijn Vegman app. In Glasgow vond ik de volgende veganistische restaurants:

www.monocafebar.com
www.heavenlyglasgow.co.uk
www.stereocafebar.com
www.cca-glasgow.com/cafe
www.the78cafebar.com

Succes!

jet
Moderator

Bericht door jet »

Thanks! In Glasgow zijn we maar 1 dagje, dus dan heb ik ruime keuze :D
Edinburgh ben ik langer, dus ik ga zelf ook nog wel even zoeken, maar daar ben ik dus zeker op zoek naar een paar restaurants.
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

jet
Moderator

Bericht door jet »

In Edinburgh zit op de Cockburn (zijstraat van the Royal Mile en High Street, The Baked Potato Shop, 56 Cockburn Street, UK (EH1 1PB) ) een vegetarisch restaurantje dat ook vegan-taartjes verkoopt. Ik heb er 2 van geprobeerd, de chocolate fudge en de kiwi-lime en ze waren heerlijk!!! (y)

In het grote winkelcentrum Camerontoll net iets uit het centrum zit ook een Holland&Barrett. Dit is een soort 'de tuinen' en die verkopen ook veel vegaburgers, vegan-kaas, en andere healthfood dingen.

Emiel

Bericht door Emiel »

Ik ben drie jaar geleden ook in Schotland geweest. Twee weken gereist van Edinburgh naar Inverness, naar Skye, naar Fort-William en Oban, en weer naar Glasgow en Edinburgh. Prachtig land. Ik was helaas alleen nog niet vegan toen :wink:

Volgens mij kun je in Glasgow prima veganistisch eten, veel alternatieve tentjes en zo daar.

Plaats reactie