[UK] JD Wetherspoon breidt vegan opties uit!

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderator: Martine

Plaats reactie
Marten
Leefwijze: veganist

[UK] JD Wetherspoon breidt vegan opties uit!

Bericht door Marten »

Even een tip voor mensen die reizen naar plaatsen in het Verenigd Koninkrijk waar niet veel vegan eten te vinden is of een laag budget hebben: de pub-keten JD Wetherspoon/Lloyds No. 1 lanceert eind april een nieuw menu. Tot korte tijd gelden was er maar 1 vegan optie, inmiddels zijn dat er 2 en het worden er iig 4 (en dan zijn andere gerechten die door een aanpassing vegan gemaakt kunnen worden niet meegerekend). Een daarvan schijnt een soort van salade met kikkerwten e.d. te worden en de ander wordt een soort van Grieks brood met humous en geroosterde groenten.

Al ga ik persoonlijk liever naar een veganistisch of iig vegetarisch restaurant (wie niet?), is deze keten een goede optie als dat niet beschikbaar is of ik weinig geld op zak heb. Ze zitten door het hele land.

Ananas

Re: [UK] JD Wetherspoon breidt vegan opties uit!

Bericht door Ananas »

Marten schreef:Al ga ik persoonlijk liever naar een veganistisch of iig vegetarisch restaurant (wie niet?)
Ik, want ik vind het fijn als er overal vegan eten komt en dat wordt niet bereikt als vegans alleen maar in vega restaurantjes gaan eten.
Verder goed nieuws natuurlijk (y)

Marten

Re: [UK] JD Wetherspoon breidt vegan opties uit!

Bericht door Marten »

Ananas schreef:
Marten schreef:Al ga ik persoonlijk liever naar een veganistisch of iig vegetarisch restaurant (wie niet?)
Ik, want ik vind het fijn als er overal vegan eten komt en dat wordt niet bereikt als vegans alleen maar in vega restaurantjes gaan eten.
Verder goed nieuws natuurlijk (y)
Heb je ook weer een goed punt...

Maar het is zeker goed dat een hele grote pub-keten die werkelijk door het hele land zit meer vegan gerechten op de kaart zet. Alleen maar een mooie ontwikkeling. (y)

Plaats reactie