United Kingdom - Wales

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderator: Martine

Plaats reactie
jet
Moderator
Leefwijze: veganist

United Kingdom - Wales

Bericht door jet » ma mar 15, 2010 13:15

Iemand goeie tips over waar te eten in Wales?
(ben bezig me te orienteren op een vakantie in Wales als het doorgaat)
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Marten

Re: United Kingdom - Wales

Bericht door Marten » ma mar 15, 2010 23:17

http://www.eatoutveganwales.org/" target="_blank

Misschien zit daar wat nuttigs bij voor je!

Ik ben er trouwens zelf net achtergekomen dat het volgens de Britse vegetariersbond beste vegetarische restaurant in een dorpje hier vlakbij zit, waar ik nota bene langs kom onderweg naar/van mijn werk, bovendien is zowat de halve menukaart vegan en zijn hoofdgerechten maar zo'n 10 pond. Dus ik heb zo'n flauw idee dat ik binnenkort een keertje wat later thuiskom. :mrgreen:

jet
Moderator

Bericht door jet » ma mar 15, 2010 23:23

Dank je wel! :D

Had zelf ook al wat sites gevonden. Volgens die sites kun je als veganist het beste in Groot Britannie wonen :). Wel suf trouwens dat sommige boeken in the UK 6 pond kosten, en hier 13 euro...... :wink:
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Marten

Bericht door Marten » ma mar 15, 2010 23:27

jet schreef:Dank je wel! :D

Had zelf ook al wat sites gevonden. Volgens die sites kun je als veganist het beste in Groot Britannie wonen :). Wel suf trouwens dat sommige boeken in the UK 6 pond kosten, en hier 13 euro...... :wink:
Mijn verhuizing heeft het wat voor mij qua eten een stuk makkelijker gemaakt moet ik zeggen. Ook bij uit eten gaan hoef ik niet enorm te zoeken naar iets veganistisch, bovendien vind ik de mensen in restaurants altijd erg hulpvaardig als ik een vegetarisch gerecht bestel en ze dan vraag iets niet-vegan eruit te halen. Vaak krijg ik daarvoor in de plaats nog wat extra groenten ofzo.

Plaats reactie