Nederland - Den Haag - restaurants

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderator: Martine

Plaats reactie
Mave
Leefwijze: vegetarier

Nederland - Den Haag - restaurants

Bericht door Mave »

hoi:)

Ik zag op de restaurantenlijst dat er div restaurantjes ed in Den Haag zijn, maar wie kan me vertellen welke goedkoop en vooral n?et t? ''veganistisch'' is? Dus gewoon vrij modern enzo. Ik ga vrijdag met n vriendin naar Den Haag en ik wil haar overhalen vegan te eten Maar het moet er niet te suf uit zien dan of vol zitten met bejaarde hippies, dan krijg ik haar niet mee naar binnen..:p

Wie helpt?!

blauw

Bericht door blauw »

Eens kijken...
De Hagedis is wel hip qua styling, maar heeft niet een veganistische keuze op het menu, want dat wisselt iedere dag, dus moet je bellen om een veganistische maaltijd te reserveren, maar da's op zich dan helemaal geen probleem, je kan sowieso beter reserveren want is meestal wel druk daar. Verder wel lekker en niet te duur. Lijkt mij de beste optie.
Dan heb je de wankele tafel nog. Ook wel een gezellig tentje, niet heel hip, maar wel knus. Ben er al lang niet meer geweest, maar geloof wel dat ze daar vega dingen op het menu hebben. Tikkeltje duurder dan de Hagedis, maar dan heb je ook meer keus.
Water en Brood in Scheveningen is dan denk ik niet echt geschikt voor haar want is wel erg alternatief... alhoewel het wel helemaal veganistisch is en goedkoop en meestal ook wel lekker.
Chez Val ben ik maar ??n keer geweest, vond ik een erg wazige tent, onvriendelijke mensen en ze hebben ook maar ??n daghap en die is volgens mij niet veganistisch (was toen nog vegetari?r), maar daar zal je misschien wel voor kunnen bellen, maar zou ik niet heen gaan als ik jou was.
Veel plezier in Den Haag! :)

Mave
Leefwijze: vegetarier

Bericht door Mave »

Ah, daar heb ik wat aan!:D Dankjewel! Ik ga haar mening even vragen en dan bellen.

Ananas
Leefwijze: veganist

Re: Nederland - Den Haag - restaurants

Bericht door Ananas »

De baklust is terug!
Een biologisch vegetarische lunchroom op de veenkade. (naast een slagerij :twisted:)
Heb er net een broodje seitan gegeten, was echt heeeeerlijk. Alhoewel de meeste dingen met kaas zijn, zijn er diverse vegan opties. Ze hebben soep, salades, broodjes dus, maar ook quiches en een aantal taarten. Hoe vegan die zijn heb ik niet gecheckt, maar ze maken daar wel alles zelf zeggen ze. Ik vind het een aanrader! Schade is rond de 5 euro voor n lunch.

erik383
Leefwijze: veganist

Re: Nederland - Den Haag - restaurants

Bericht door erik383 »

bij Baklust zijn veel vega-opties. Ik was er gisteren.

Plaats reactie