Alpro cremoso

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Marianne
Leefwijze: veganist

Re: Alpro cremoso

Bericht door Marianne »

Nu eindelijk ook in Brabant de citroentaart gezien. Bij de Plus!

Floris

Bericht door Floris »

jet schreef:Gisteren speciaal naar de Jumbo hier in Enschede gegaan om Cremoso te halen, en gelijk te kijken naar tante Fanny, Wilmersburgerkaas en noem het maar op.
Nou, dat had ik mezelf kunnen besparen, geen cremoso, geen Wilmersburger, tante Fanny hadden ze nog nooit van gehoord, en ook geen Alpro opkloproom :(
even de grens oversteken naar Gronau :) De Edeka op de Steinstraße (hoek Königstraße) verkoopt zowel de Cremoso als de Wilmerburger (verschillende smaken plakken en de geraspte versie) en nog veel meer vegan lekkers :-D

jet
Moderator

Bericht door jet »

Dank voor de tip.
Ik ga meestal naar de Jumbo in Haaksbergen, die is namelijk vele malen beter gesorteerd (en heeft wel Wilmersburger en Cremoso), en ik werk daar vlak bij in de buurt.....
Maar een keertje de andere kant op richting Gronau is vast ook niet verkeerd :)

Wat koop jij er zoal meer? (ik 'verdrink' altijd in supermarkten, omdat ik niks 'zoek', dus gericht kijken werkt bij mij beter)
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Brent

Bericht door Brent »

Framboos schreef:Haha. Iedereen gaat hier wel nuts over de cremoso.
Is het suikervrij?
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

Truus

Bericht door Truus »

Brent schreef:Is het suikervrij?
Nee.

Floris

Bericht door Floris »

jet schreef:Maar een keertje de andere kant op richting Gronau is vast ook niet verkeerd :)

Wat koop jij er zoal meer? (ik 'verdrink' altijd in supermarkten, omdat ik niks 'zoek', dus gericht kijken werkt bij mij beter)
Meestal doen we een "rondje" langs verschillende winkels, beetje afhankelijk van wat we nodig hebben.
- Rossman: zeep en shampoo ed, maar ook "tartex" (veel smaakjes)
- DM: idem als Rossman, maar heeft ook burgers en verschillende soorten "knak"worstjes
- Penny: heeft sinds kort bio-sojadrink (naturel, choco en vanille) voor maar 0,95 euro/liter
- K&K: Soyola (zachte "margarine", maar dan in een pondsverpakking) en van dat poederspul om zelf burgers te kneden (lekker concreet he, ben ff vergeten hoe t heet :? )
- Edeka: heeft ook schitzels, frikadellen (=platgeslagen gehaktbal, het blijft toch Duitsland :wink: ), "worst" voor op brood

Ze hebben uiteraard nog meer, maar dit zijn de dingen die wij t meest net over de grens halen.

jet
Moderator

Bericht door jet »

Hartelijk dank!
Klinkt heel goed, misschien moet ik ook maar eens een rondje Gronau doen dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Plaats reactie