Pizzarette

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
indra
Leefwijze: veganist

Pizzarette

Bericht door indra »

niet direct vegan food, maar ik overweeg met familie een pizzarette cadeau te doen aan mijn vader. iemand ervaring hier mee, verschillende merken? ik heb er goede en minder goede verhalen over gehoord en weet niet welk merk dan..

Martine
Moderator

Re: Pizzarette

Bericht door Martine »

Is je vader een echte pizza fanaat, of wil je dit apparaat vooral geven zodat jullie lekker gezellig met z'n allen aan tafel kunnen zitten en eten maken? Ik heb net een review van de consumentenbond gekeken en ik denk niet dat je hiermee heel hoge kwaliteit pizza's kunt maken (want niet heet genoeg), hoewel het resultaat ongetwijfeld best lekker zal zijn.

Als je vader dus een pizza purist kun je hem misschien beter een pizzasteen geven voor in de oven of een speciaal pizzaoventje zoals deze die wel heel heet wordt http://www.bol.com/nl/p/bestron-dld9070 ... 011157565/
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Martine
Moderator

Bericht door Martine »

oeps! dubbel bericht.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

indra
Leefwijze: veganist

Bericht door indra »

dank je; nee het gaat meer om het gezellig samen eten, en het is ook een goed excuus om dat vreselijke steengrillen etc met loads of vlees te voorkomen...

ik hoorde via via dat er toch nog wel wat verschil zat tussen de merken, maar dank je!

Plaats reactie