Aldi met 6 nieuwe vega-vleesvervangers?
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Re: Aldi met 6 nieuwe vega-vleesvervangers?
en en en en en
idd tof
ik was net bij aldi in gronau (duitsland) voor groenten die ik hoopte te vinden die ik hier niet kan vinden, maar vond
0,89 cent sojadrink met rijst en beeetje zeezout awesome! 4 pakken gehaald
Maar wat nog awesomer is, ik zag daar rein pflanzliche snacks, schnitzel, worstjes, burger, en nog iets.
voor maar 1,75 en BIO ! wat goedkooop zeg! (relatively)
Niet gehaald, omdat ik niet that man ben, maar voor de liefhebber!
awesome, echt!
sorry edit: 1,75 waren ze :S memory failure, maar 4 vegan snacks. en die pakjes waren anders dan die twitter foto
geil mein alter!
ik was net bij aldi in gronau (duitsland) voor groenten die ik hoopte te vinden die ik hier niet kan vinden, maar vond
0,89 cent sojadrink met rijst en beeetje zeezout awesome! 4 pakken gehaald
Maar wat nog awesomer is, ik zag daar rein pflanzliche snacks, schnitzel, worstjes, burger, en nog iets.
voor maar 1,75 en BIO ! wat goedkooop zeg! (relatively)
Niet gehaald, omdat ik niet that man ben, maar voor de liefhebber!
awesome, echt!
sorry edit: 1,75 waren ze :S memory failure, maar 4 vegan snacks. en die pakjes waren anders dan die twitter foto
geil mein alter!
-
- Leefwijze: part-time veganist
Weet iemand toevallig of ze tegenwoordig ook buiten Brabant te koop zijn?
Ik zag de kroketten, bitterballen, roerbakreepjes en spekjes bij mijn Aldi maar volgens mij zat in alle vier melk en ei! Het gehakt ben ik vergeten te checken maar Ramona zei hierboven dat de roerbakreepjes ook vegan waren, dus zou het recept veranderd zijn?
Ik dacht dat ik de kipstukjes eerder ook had zien liggen dus daar ga ik de volgende keer nog beter naar zoeken.
Ik dacht dat ik de kipstukjes eerder ook had zien liggen dus daar ga ik de volgende keer nog beter naar zoeken.

Laatst gewijzigd door Bonnie op zo nov 16, 2014 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier zijn ook alleen de kipstukjes en het gehakt vegan. De kipstukjes vind ik behoorlijk zout en ze ruiken naar geroosterde sesamolie, dus ik gebruik ze eigenlijk alleen bij Aziatische gerechten.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
Oh goed om te weten, dankje!
Bij de Aldi bij mij in de buurt vullen ze de vegan dingen al maanden niet meer aan.. toch maar eens naar vragen voortaan, aanhouder wint! Die kipstukjes waren echt lekker, zelfs mn vriend wilde ze eten
Lieve Nugget! <3
Clover
Clover
Ook maar eens een aldi opzoeken dus
-
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Ik zal hier (in Frankrijk) ook eens kijken. Ik denk dat ze het niet hebben, maar je weet nooit.
Zelf heb ik geen behoefte aan dat soort dingen, maar wellicht is het iets voor mijn lief.
Zelf heb ik geen behoefte aan dat soort dingen, maar wellicht is het iets voor mijn lief.
- marjan
- Leefwijze: veganist
Vandaag ook voor het hier bij de Aldi gezien. Alleen op het gehakt stond "Vegan". De kipstukjes waren er niet of waren uitverkocht
. Wel jammer want ik was wel benieuwd naar die kipstukjes.