Pizzeria

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Jo:)

Bericht door Jo:) »

Strand is niet doorgegaan vanwege slechte weer en omdat we geen vrij konden krijgen omdat de meerderheid van de klas niet meeging. Dus hele topic was voor niks :oops: Nouja, niet voor niks want we gaan wel een andere keer.
An eye for eye only ends up making the whole world blind.
-- Mahatma Gandhi

Wanda
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Wanda »

Jo:) schreef:Dus hele topic was voor niks.
Over pizza's praten is altijd leuk, toch? :)

Jo:)

Bericht door Jo:) »

Wanda schreef:
Jo:) schreef:Dus hele topic was voor niks.
Over pizza's praten is altijd leuk, toch? :)
Dat is waar. En het is toch wel handig als ik eens een andere keer pizza ga eten met iemand ofzo
An eye for eye only ends up making the whole world blind.
-- Mahatma Gandhi

Gast

Bericht door Gast »

dit weekend wilde ik uit eten, en eens bij een andere pizzeria dan normaal. maar waar ik ook heen belde, overal ging er ei dan wel melk door het deeg, behalve bij de bekende pizzeria.... dus daar gaat de rit dan maar weer naar toe. door dat restaurant werd ik zelfs terug gebeld om nog te melden dat er geen dierlijke produkten door het deeg zaten, na extra navraag. tis dus toch navragen en oppassen!

Christiaan

Bericht door Christiaan »

Huh?

Waarom moeten ze nou weer ei of melk er in kiepen? Dat was vroegah toch ook niet nodig?

Gast

Bericht door Gast »

ja, het zou verboden moeten worden.... het personeel zei in eerste instantie 'ja, dat is het geheim van de kok'... amehoela, ik heb maar gezegd dat het ivm allergie was, en heb alles duidelijk nagevraagd. laten we het erop houden dat de echte pizzabakkers het zonder kunnen!

Plaats reactie