Zachte broodjes

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Vegantastic
Site Admin
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Zachte broodjes

Bericht door Vegantastic »

Weet iemand langwerpige zachte broodjes die vegan zijn?

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Re: Zachte broodjes

Bericht door Vegantastic »

Blijkbaar niet ;)

Ik heb ze maar zelf gemaakt nu. Tenminste een test gedaan. En dat is goed bevonden. Aangezien ik ze niet in de winkel vind moet ik er maar denk 150 gaan maken :)

Alleen nog even testen hoe ik ze in 1 vorm krijg.

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Wow, 150! Succes :)
Ik hoopte ook dat iemand zou reageren want ik heb ze zelf ook nooit in de supermarkt gevonden... Of hee, postte iemand niet een keer over zachte broodjes bij de Plus? Maar weet niet of die langwerpig waren, en ik heb ze zelf nooit gezien.

lena

Bericht door lena »

De Super de Boer heeft ze in ieder geval gehad vorige zomer. Het waren hamburger/worstebroodjes denk ik, die vrij lang houdbaar zijn. Ik weet niet of ze er altijd zijn, of dat dat toen was, of specifiek zomer-eten (volgens mij lagen ze bij het barbecue spul enzo). Ik denk wel dat er E471 ofzo in zat. Ik vond ze niet zo lekker, viel mij zo tegen toen. Zelf bakken lijkt me een veel beter plan. Maar inderdaad succes :)

xmarloesx
Contacteer:

Bericht door xmarloesx »

volgens mij heeft de C1000 ook van die hotdog broodjes en de plus ook. Heb alleen deze nog nooit uitgezocht. Ze voelen wel wat steviger, de Amerikaanse moet je altijd even roosteren of op de gril plaat leggen, dus wellicht deze ook.

Plaats reactie