Veggiedeli webshop

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Marla
Leefwijze: veganist

Veggiedeli webshop

Bericht door Marla » do mei 27, 2010 13:05

Ik kwam net toevallig deze webshop tegen, die kende ik nog niet! Heeft iemand daar toevallig al besteld? Lijkt een beetje op heerlijk vegetarisch qua assortiment, maar de site ziet er wel beter uit om eerlijk te zijn.

Claudia

Re: Veggiedeli webshop

Bericht door Claudia » do mei 27, 2010 13:11

Ooooh ziet er goed uit! Die kende ik nog niet, maar hij is bij deze gebookmarked! Dankjewel! :mrgreen:

cavia

Bericht door cavia » do mei 27, 2010 13:26

Volgens mij hebben ze praktisch hetzelfde?
Vind het wel jammer dat er geen ingredienten bij staan..
Moet zeggen dat ik de verzendkosten ook wel aardig wat vind! En om nou voor 60euro te gaan bestellen... haha.

Maar de site ziet er netjes (/netter dan heerlijk vegetarisch) uit!

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » do mei 27, 2010 13:50

De verkoper van beide webshops is dezelfde persoon. Ik ben benieuwd of Henk nu twee webshops heeft, of dat hij heerlijk-vegetarisch laat vallen (hoop het niet).

Fynnya
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Fynnya » do mei 27, 2010 14:44

Jasmijn schreef:De verkoper van beide webshops is dezelfde persoon. Ik ben benieuwd of Henk nu twee webshops heeft, of dat hij heerlijk-vegetarisch laat vallen (hoop het niet).
Op de website staat dit:
"Veggiedeli is de opvolger van Heerlijk-Vegetarisch.nl. Een site die al langere tijd lekkere vegetarische producten bij de mensen aan huis bezorgde. Deze ruime ervaring is nu gecombineerd met het nieuwe team van de Vegetarische Slager"

Marla

Bericht door Marla » do mei 27, 2010 15:07

Fynnya schreef:
Jasmijn schreef:De verkoper van beide webshops is dezelfde persoon. Ik ben benieuwd of Henk nu twee webshops heeft, of dat hij heerlijk-vegetarisch laat vallen (hoop het niet).
Op de website staat dit:
"Veggiedeli is de opvolger van Heerlijk-Vegetarisch.nl. Een site die al langere tijd lekkere vegetarische producten bij de mensen aan huis bezorgde. Deze ruime ervaring is nu gecombineerd met het nieuwe team van de Vegetarische Slager"
Ik dacht al, het aanbod leek wel heel erg op het aanbod van heerlijk vegetarisch, en ook de verzendkosten zijn gelijk (behalve voor de bestelling onder de 20 euro, maar dat lukt mij toch niet ;)). Ik had het rekeningnummer vergeleken en dat is anders dus ik dacht dat het toch een andere club was, maar niet dus.

forisma
Contacteer:

Bericht door forisma » vr mei 28, 2010 21:10

cavia schreef: Vind het wel jammer dat er geen ingredienten bij staan..
Inderdaad! Ik snap niet of die worst nou vegan is of niet!

Sinds dat ik vegan ben geworden zie ik dat er wel een heel beperkte keus over is wat vleesvervangers betreft, ik mag echt helemaal niks meer :S

Oceana

Bericht door Oceana » vr mei 28, 2010 21:36

Vraag me af welke vegan er zonder de ingredienten te kunnen lezen iets koopt.... Volgens mij zijn wij allemaal erg gefocust op ingredientenlijstjes :mrgreen:

Als glutenvrije vegan zou ik sowieso nooit zomaar iets van die site bestellen!

Ananas

Bericht door Ananas » vr mei 28, 2010 22:18

Julia, je mag alles!! Je wil het alleen soms niet ;)

forisma
Contacteer:

Bericht door forisma » vr mei 28, 2010 22:32

hahah ja ik moet oppassen voor wat ik zeg anders worden mijn woorden leuk geinterpreteerd door een of andere onderzoeker (zie topic Artikel, over veganisten op forums)

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » za mei 29, 2010 0:30

forisma schreef:Sinds dat ik vegan ben geworden zie ik dat er wel een heel beperkte keus over is wat vleesvervangers betreft, ik mag echt helemaal niks meer :S
In de supermarkt bedoel je?

In de natuurwinkel heb ik veels te veel keuze.

forisma
Contacteer:

Bericht door forisma » za mei 29, 2010 1:29

Vegantastic schreef:In de supermarkt bedoel je?
In de natuurwinkel heb ik veels te veel keuze.
Yes! Natuurvoedingswinkels vind ik erg duur, ik koop er meestal alleen groente en kattenvoer...

rik23

Bericht door rik23 » za mei 29, 2010 19:24

heb de site doorgekeken en inderdaad, het deed me aam heerlijk-vegetarisch denken....Wat is er toch veel mogelijk en wat zou ik het graag allemaal achter elkaar op willen bakken :grin:

Wat boos word ik er wel over omdat er meer vlees en zuivel producten geheel plantaardig en heel goedkoop vervangen kunnen worden. wat een stuk gezonder zou zijn(niet de huidige supermarkt vleesvervangers met hun chemisch laboratorium aan ingrediënten) en het zou geen afzien en matigen wat velen zo vervelend vinden maar lekker doorvreten&genieten met nog maar een fractie van de leed en schade die dierlijke producten de wereld toebrengen.

En dat nu de imitatie zuivel&vlees&leer minder en moeilijker te koop is en voor een totaal losgeslagen prijs komt dit mij voor als twee dikke middelvingers naar deze planeet met alle dieren en mensen erop :( :mad:

Zen

Bericht door Zen » zo mei 30, 2010 8:07

Van de eigenaar hoorde ik dat deze shop op termijn Heerlijke Vegetarisch zal gaan vervangen. Deze nieuwe site heeft gelukkig wel een shopping basket. :)
Cut cold stone with a warm heart

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » za jun 05, 2010 21:36

Oh hee! Fijn dat het zo gemakkelijker is om dingen te bestellen voor de website!
Zouden alle producten van Heerlijk Vegetarisch uiteindelijk ook daar te bestellen zijn?

Oh, heeft iemand die Soyes producten wel eens geprobeerd? Ik heb er nog nooit van gehoord. Ziet er wel goed uit, maar om nou meteen zulke grote hoeveelheden te gaan kopen...

Nouja, leuk! Bedankt voor de link, Marla :)

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » zo jun 06, 2010 13:41

Maar wacht, is alles wel plantaardig op die webshop? Ging Soyes googlen en vond ergens dat dat op basis van melkeiwit is. da's dan wel erg jammer :( of misschien klopt die info niet...

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » ma jun 07, 2010 10:05

Bonnie schreef:Maar wacht, is alles wel plantaardig op die webshop? Ging Soyes googlen en vond ergens dat dat op basis van melkeiwit is. da's dan wel erg jammer :( of misschien klopt die info niet...
Zit wei in. Dus niet ok.

Fynnya

Bericht door Fynnya » ma jun 07, 2010 11:25

Bonnie schreef:Maar wacht, is alles wel plantaardig op die webshop? Ging Soyes googlen en vond ergens dat dat op basis van melkeiwit is. da's dan wel erg jammer :( of misschien klopt die info niet...
Ik zie nergens staan dat alles veganistisch of 100% plantaardig is, dus ik ga er vanuit dat sommige dingen ook veggie-maar-niet-vegan zijn.

Fynnya

Bericht door Fynnya » ma jun 07, 2010 11:28

Als er iemand uit Utrecht gaat bestellen, wil ik wel mee doen. Het lijkt mij wel leuk om wat dingen te proberen, maar dan alleen maar een paar dingetjes, dus dan zijn de verzendkosten zo hoog.

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » ma jun 07, 2010 14:19

Fynnya schreef:
Ik zie nergens staan dat alles veganistisch of 100% plantaardig is, dus ik ga er vanuit dat sommige dingen ook veggie-maar-niet-vegan zijn.
Ooh! Yeah, maar op de voorpagina stond wel "plantaardig", en bij Heerlijk Vegetarisch was alles vegan, dus ging ik er nu ook weer vanuit...
Dan moet je bij deze website dus wel eerst goed uitzoeken. Ach nouja...

Plaats reactie