ben ook nog redelijk vers als vegan dus het is hier ook nog een ontdekkingsreis.
de tofutti kaasplakjes vind ik persoonlijk niet echt een succes, inderdaad erg melig.
cheezly vond ik ook niet veel aan, en over yakso ga ik het helemaal al niet hebben.
het boek ultimate uncheese cookbook van joan stepaniak vind ik daarentegen een openbaring!!!
zo heb ik al tosti's gemaakt, "kaas"saus, en blokkaas die veel beter smaakte EN goedkoper was dan die tofutti plakjes...
dus ik vind het boek een aanrader, het mondgevoel klopt ook beter en het is vaak ook even bevredigend ook al trekt het geen draden

al moeten sommige recepten een tikje aangepast worden naar je smaak misschien maar recepten zijn dan ook slechts een leidraad en niet in rots gebeiteld

mondgevoel is erg belangrijk bij eten, dus melige kaasplakjes, die mag iemand anders hebben

denk dat het ook belangrijk is als je een kaasvervanger zoekt, geen kaassmaak/ structuur te verwachten dat helpt al een eind, wat je zoekt is juist bevrediging van een behoefte.