Nieuw product alpro!!

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Framboos

Re: Nieuw product alpro!!

Bericht door Framboos » wo sep 09, 2009 19:55

O, ik vind de buitenkant van die burgers echt verslaaavend lekker. Je moet ze wel goed crispy bakken, maar o, wat zijn die dingen lekker... (vond ze de eerste keer een beetje muf, vanaf de tweede keer zijn wij dikke vriendjes).

Oceana
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Oceana » wo sep 09, 2009 20:49

De filets zijn toch degene die in pittige en licht gekruide variant waren? Waar nu nog alleen maar de vieze pittige van is? En die burgers zijn de "nieuwe"?

Deze appeldingen hebben volgens mij de buitenkant van de licht gekruide filets gekregen... Wat ik dan wel weer een pluspunt vind want die vond ik uitzonderlijk lekker (zonder appelprut erbij dan)...

lena

Bericht door lena » do sep 10, 2009 19:21

Ik zag ze vandaag liggen bij de AH. Ik dacht eraan om ze toch eens te proberen, maar ze waren 2,89! Dat vond ik echt te duur, zeker gezien de ingredienten.

reggie

Bericht door reggie » vr sep 11, 2009 12:14

gisteren de appelburgers gegeten,korst is lekker,maar de appel zie je wel,maar proef ik niet.
dus viel mij wel tegen.
gelukkig zat er een sticker op niet tevreden geld terug.
voor 2,89 zal ik ze niet meer kopen.

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » zo sep 13, 2009 19:40

Nee, die appelvulling is niet echt duidelijk aanwezig... Ik heb 'm maar met appelmoes gegeten ^^;.
Verder lijkt het inderdaad een beetje op de burger, maar dan zonder de stukjes groente en gepaneerd zoals de filets. Wel een origineel idee in ieder geval, maar ik vond het niet heel bijzonder smaken in vergelijking met die andere twee producten.

Het lijkt me wel leuk als ze nog meer versies maken, met verschillende soorten vulling. Dan wel met iets anders dan fruit, misschien een hartige groentevulling/sausje of iets in die richting...

Dick
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Dick » zo sep 13, 2009 19:46

Van het weekend voor het eerst gegeten en ik vind het echt lekker. Mijn kinderen vinden het ook lekker.

Marten

Bericht door Marten » zo sep 13, 2009 20:00

Mijn huisgenoot vind ze heel erg lekker, nu moet ik het nog proberen.

Framboos

Bericht door Framboos » ma sep 14, 2009 18:51

"en de niet echt stellar voedingswaarde " ... vraag me echt af wat je hiermee bedoelt...?
Laatst gewijzigd door Framboos op ma sep 14, 2009 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.

lena

Bericht door lena » ma sep 14, 2009 19:42

Mijn XL AH heeft nu alleen nog maar de burgers en deze appeldingen. De filets zijn weg :(

Framboos

Bericht door Framboos » ma sep 14, 2009 19:52

Framboos schreef:"en de niet echt stellar voedingswaarde " ... vraag me echt af wat je hiermee bedoelt...?
Ehm, wie van de mods heeft mijn post ge-edit ipv gequote en mijn review weggegooid?

Edit: en wie-het-was, bedoel je dat je de zin niet snapt, of dat je niet snapt wat ik er nou niet bepaald superfood aan vind?

Framboos

Bericht door Framboos » ma sep 14, 2009 19:59

lena schreef:Mijn XL AH heeft nu alleen nog maar de burgers en deze appeldingen. De filets zijn weg :(
Ah, balen! Ik vind die filets heerlijk.

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » ma sep 14, 2009 20:45

Jammer dat er blijkbaar steeds Alpro producten uit het assortiment gaan als er nieuwe komen... hopelijk komen ze nog terug? Ik zie die nuggets steeds niet meer bij AH (als ze er al waren...), maar nog wel bij de Plus.

Ik vind de filets denk ik het lekkerst :D De nuggets ook wel, maar dat laagje eromheen vind ik minder dan dat van de filets, net iets te hard. Maar wel heel geschikt als frituurhapjes ^^

De burgers heb ik nog niet zo vaak gehad, maar ik vond ze ook wel goed! ben benieuwd hoe ze smaken op een broodje met sla en saus enzo.

Ik heb trouwens ook al wat positieve reacties op de burgers enzo gemerkt van niet-vegans, da's wel heel mooi :mrgreen: zeker aangezien ze gewoon in de supermarkt te krijgen zijn. Ik hoop dat veel mensen ze proberen...

marjan

Bericht door marjan » ma sep 14, 2009 22:32

Framboos schreef:
Framboos schreef:"en de niet echt stellar voedingswaarde " ... vraag me echt af wat je hiermee bedoelt...?
Ehm, wie van de mods heeft mijn post ge-edit ipv gequote en mijn review weggegooid?

Edit: en wie-het-was, bedoel je dat je de zin niet snapt, of dat je niet snapt wat ik er nou niet bepaald superfood aan vind?
Ik niet :)

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » di sep 15, 2009 16:25

lena schreef:Mijn XL AH heeft nu alleen nog maar de burgers en deze appeldingen. De filets zijn weg :(
De AH hier in de buurt ook :(

Ik ben benieuwd hoe die appeldingen smaken, heb zo zojuist in huis gehaald.

marjan

Bericht door marjan » di sep 15, 2009 16:30

Ik heb inmiddels ook al mijn vriezer vol liggen met de pittige filets en deels omdat ze met korting er uit gingen bij de AH en de Plus. Bij de Plus was het duidelijk omdat ze aan de datum waren. Bij de AH niet... Denk dat ze er daar dus echt uit gaan op plaats te maken...

Framboos

Bericht door Framboos » wo sep 16, 2009 6:27

marjan schreef:
Ik niet :)
Maar jij kunt vast wel zien wie het wel gedaan heeft, en mijn post terugplaatsen toch?

marjan

Bericht door marjan » wo sep 16, 2009 8:58

Ik pb je wel even anders gaat het wel erg off-topic :)

Nel

Bericht door Nel » wo sep 16, 2009 10:25

marjan schreef:Ik heb inmiddels ook al mijn vriezer vol liggen met de pittige filets en deels omdat ze met korting er uit gingen bij de AH en de Plus. Bij de Plus was het duidelijk omdat ze aan de datum waren. Bij de AH niet... Denk dat ze er daar dus echt uit gaan op plaats te maken...
Onze AH heeft helemaal geen Alpro meer. Alleen eigen merk tofu's en zo.
„Solange der Mensch denkt,
dass Tiere nicht fühlen können,
müssen Tiere fühlen,
dass Menschen nicht denken können...“

lena

Bericht door lena » di sep 22, 2009 17:53

Ik heb ze nu toch geproefd, en vond ze tegen mijn verwachting in erg lekker! De omschrijving op de verpakking suggereerde iets van "burgers en appelmoes in een" wat me helemaal niet lekker leek, maar net zoals de meesten hier proefde ik helemaal geen appel. Dat vond ik wel een voordeel, maar kan me voorstellen dat het voor mensen die juist een appelburger willen een nadeel is.

Hoewel ik ze lekker vind, vind ik ze nog steeds te duur om "zomaar" te kopen, bij de natuurvoedingswinkel zijn de burgers goedkoper, en biologisch en van natuurlijker ingredienten en met meer voedingswaarde, en ook die zijn lekker. Maar goed, soms is er geen natuurvoedingswinkel in de buurt en dan is het fijn dat er steeds meer opties komen, hoewel het dan wel weer jammer is dat de nieuwe producten in plaats van de oude lijken te komen, en niet ernaast.

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » di sep 22, 2009 18:13

Hmm, apart. Ik vond ze afschuwelijk goor, maar smaken verschillen en dat is prima :mrgreen:

Plaats reactie