Ik hoorde net dat die majonaise van Remia die geschikt zou zijn voor veganisten 'verbeterd' is en nu niet meer geschikt is voor veganisten omdat er melkbestanddelen in zouden zitten. Ik heb het zelf nog niet gezien maar uit betrouwbare bron vernomen. Dus even opletten geblazen.
Caroline schreef:Ik hoorde net dat die majonaise van Remia die geschikt zou zijn voor veganisten 'verbeterd' is en nu niet meer geschikt is voor veganisten omdat er melkbestanddelen in zouden zitten. Ik heb het zelf nog niet gezien maar uit betrouwbare bron vernomen. Dus even opletten geblazen.
Hoi, nou er zit nog steeds hetzelfde in. Of ze moeten er iets anders in hebben gedaan zonder dit op het etiket te vermelden...............dat zou erg vervelend zijn!!
veglife schreef:Hoi, nou er zit nog steeds hetzelfde in. Of ze moeten er iets anders in hebben gedaan zonder dit op het etiket te vermelden...............dat zou erg vervelend zijn!!
Zijn ze dan al weer in de winkel? Is het niet nog een lading van de vorige productie?
Ik heb even gemaild naar hun, dus ik verwacht (hoop) snel een reactie.
Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw mail en berichten wij u als volgt.
Door productieomstandigheden is namelijk de structuur van het product niet zoals deze moet zijn.Dit heeft echter geen gevolgen voor de kwaliteit van Remia Mayo-lijn.
Dit is de reden waarom Remia tijdelijk gestopt is met de productie. Inmiddels zijn deze problemen weer opgelost en is de Mayo-lijn weer verkrijgbaar.
In de vernieuwde mayo-lijn is wel koemelkeiwit verwerkt.
Wij vertrouwen erop u met bovenstaande voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Remia C.V.
Mevrouw A.M. Schouten
Consumenten Service
Laatst gewijzigd door Vegantastic op do jul 24, 2003 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Op de site van Remia staat nog dat Majo-lijn 100% plantaardig is. Er staat ook een ingrediëntenlijstje bij en daar worden geen droge melkbestanddelen in genoemd.
Veganistje schreef:Op de site van Remia staat nog dat Majo-lijn 100% plantaardig is. Er staat ook een ingrediëntenlijstje bij en daar worden geen droge melkbestanddelen in genoemd.
Oh onze mailtjes hebben elkaar net gekruist. Stom zeg dat ze dat dan nog niet op hun website zetten. Nou ja gelukkig hebben we nog Veganaise... (al hou ik persoonlijk helemaal niet van mayo...)