Shampoo en douchegel.
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Shampoo en douchegel.
Wat voor merken shampoo en douchegel zijn eigenlijk veganistisch? Van de meeste merken in de supermarkt valt niet makkelijk te zien wat geschikt is. Lush heeft natuurlijk wel veganistisch spul, maar dat is wel erg duur om elke dag te gebruiken.
Re: Shampoo en douchegel.
Lush is inderdaad wel duur maar ik gebruik het zelf wel dagelijks. Ik gebruik dan meestal zeep ipv douchegel, omdat het goedkoper en zuiniger is, en het ook nog verpakkingsmateriaal scheelt.
Vroeger gebruikte ik voornamelijk Kneipp producten, die zijn vegan en proefdiervrij en vrij makkelijk te krijgen. Original Source heeft ook lekkere douchegel met vegan keurmerk, verkrijgbaar bij de etos en kruidvat.
Vroeger gebruikte ik voornamelijk Kneipp producten, die zijn vegan en proefdiervrij en vrij makkelijk te krijgen. Original Source heeft ook lekkere douchegel met vegan keurmerk, verkrijgbaar bij de etos en kruidvat.
Lush is inderdaad duur, maar met een shampoobar doe je (volgens hen) even lang als met 3 flessen shampoo. En je gebruikt inderdaad geen verpakkingsmateriaal.
Lavera heeft ook vegan douchegel, het vegan logo staat op de verpakking.
Lavera heeft ook vegan douchegel, het vegan logo staat op de verpakking.
- Valkyrjur
- Leefwijze: veganist
Ik gebruik Urtekram (verkrijgbaar bij de bio-winkel) en Lush. Vegan, niet op dieren getest en Urtekram is ook nog eco. Wel duur trouwens, maar ik doe volgens mij wel een half jaar met een fles (halve liter) ofzo. (dat moet ik mss toch eens bijhouden).
Dank jullie, ik weet zeker dat dit gaat helpen.