Nieuwe alpro producten?

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Oceana
Leefwijze: part-time veganist

Re: Nieuwe alpro producten?

Bericht door Oceana »

Ik heb de nuggets echt nog nergens gezien. Iemand ze in omgeving Zoetermeer/Den Haag/Leiden wel gevonden?
*Eva*
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door *Eva* »

Marla schreef:Het valt me op dat veel mensen er een beetje negatief over zijn, maar kom op, of je ze zelf nou lekker vindt of niet, het is toch gewoon een hele goede zaak dat je nu zoiets gewoon in de supermarkt kunt krijgen!
Stelletje verwende nesten :wink: :P
:worshippy:

Ik heb de pittig gekruide geprobeerd en vond het erg lekker! Vraag me alleen af hoe die mild gekruide dan smaakt want echt pittig was het toch ook weer niet te noemen.
Framboos

Bericht door Framboos »

Maar dat zijn de pittig gekruide reepjes ook niet...
Marla

Bericht door Marla »

Ja het woordje pittig is misschien een beetje verkeerd gekozen, ze bedoelen denk ik dat het wat meer gekruid is en dat klopt wel.
bianka

Bericht door bianka »

Ben super blij dat er ook iets te koop is in de reguliere suoermarkt. Toch wel handig en ik vond de gekruide filets lekker. Als dit aanslaat dan hoop ik dat Alpro meer gaat maken!
Wennepen

Bericht door Wennepen »

Ik vond de nuggets mega muf smaken. Brrrr.....geen aanrader.
Truus

Bericht door Truus »

Ananas schreef:Hoe kom je aan deze informatie?
Van het rabbinaat.
Ananas schreef:Ik heb bij diverse AH's gewerkt en Tivall wordt gewoon kant en klaar aangeleverd.
Dat was vroeger zo, maar is veranderd.

Daarom vraag ik mij af of de nieuwe Alpro-producten voorverpakt van de fabrikant komen, of bij AH worden verpakt. Overigens ben ik het met Marla, Vegalan en Bianka eens dat het fijn is dat deze producten bestaan voor de mensen die er graag gebruik van maken.
Ananas

Bericht door Ananas »

Truus schreef:
Ananas schreef:Ik heb bij diverse AH's gewerkt en Tivall wordt gewoon kant en klaar aangeleverd.
Dat was vroeger zo, maar is veranderd.
Dat is gewoon niet waar. Ik werk er nog steeds, trouwens. Misschien dat het vroeger in de winkel werd verpakt, maar er word maar heel weinig niet kant en klaar aangeleverd.
Framboos

Bericht door Framboos »

Zo blijkt maar weer dat je niet alles moet geloven wat je leest en hoort. :)

Truus, vergis je je niet met de C1000?
Truus

Bericht door Truus »

Framboos schreef:Truus, vergis je je niet met de C1000?
Nee, maar wat wel zou kunnen is dat niet alle filialen hetzelfde werken, of dat de producten door AH op een hoofdvestiging worden overgepakt en niet in de filialen. Uiteraard zitten de Tivall-producten in AH-verpakkingen. Zo zijn ze niet het land binnen gekomen.
Marcello
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door Marcello »

Bij de AH in Tegelen stond afgelopen vrijdag een stand van Alpro met deze schnitzels. Ze werden volstrekt verkeerd klaargemaakt in een nauwelijks verhitte pan met veel vet. Ik heb toch een hapje geproefd en het was een met vet doordrenkte lauwe hap en echt geen krokant korstje. Iemand dit dit heeft geproefd hoeft nooit meer een vega-burger... Anti-reclame!

Uiteraard heb ik de demo-man ervan proberen te overtuigen dat hij het verkeerd klaarmaakte (en dat ik het produkt kon, goed vond en zelf gebruikte), maar hij was helaas niet voor rede vatbaar.
"Je bent wat je eet!", zei de kanibaal die net een vegetariër had opgegeten.
Wen

Bericht door Wen »

Spijtig
VEMP

Bericht door VEMP »

Ik heb de pittige variant gehad. Was wel lekker, goed stevig. Maar ik zal het niet snel kopen. Pittig was het bij lange na niet, maar ik eet ook overal sambal bij.
Annika
Contacteer:

Bericht door Annika »

Marcello schreef:Bij de AH in Tegelen stond afgelopen vrijdag een stand van Alpro met deze schnitzels. Ze werden volstrekt verkeerd klaargemaakt in een nauwelijks verhitte pan met veel vet. Ik heb toch een hapje geproefd en het was een met vet doordrenkte lauwe hap en echt geen krokant korstje. Iemand dit dit heeft geproefd hoeft nooit meer een vega-burger... Anti-reclame!

Uiteraard heb ik de demo-man ervan proberen te overtuigen dat hij het verkeerd klaarmaakte (en dat ik het produkt kon, goed vond en zelf gebruikte), maar hij was helaas niet voor rede vatbaar.
Wat een sul,
jammer zoiets want een goed klaargemaakte versie is voor carnivoren best lekker (iig Mutti vond hem lekker)
Fiepie

Bericht door Fiepie »

Marcello schreef:Ze werden volstrekt verkeerd klaargemaakt in een nauwelijks verhitte pan met veel vet.
Heb je geklaagd bij Alpro?
Marcello
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door Marcello »

Fiepie schreef:Heb je geklaagd bij Alpro?
Ja, ben benieuwd of ze reageren :roll:
"Je bent wat je eet!", zei de kanibaal die net een vegetariër had opgegeten.
Framboos

Bericht door Framboos »

Hoe vaker ik ze eet (de pittige), hoe lekkerder ik ze ga vinden. Mjam. Nu zouden ze alleen iets goedkoper moeten zijn, maar ik ben er echt blij mee; vooral omdat ze in de 'gewone' supermarkt te koop zijn.

Edit: oja, de nuggets zijn te koop bij de Jumbo; ik vind ze erg lekker!
grote beer

Bericht door grote beer »

Ik vind ze niet vies, maar ook niet echt lekker.
Het is in elk geval niet iets wat ik vaak zal kopen, daar is het niet lekker genoeg voor.

Die spinazie kan ik tot nu nog nergens vinden.
indra

Bericht door indra »

grote beer schreef:Ik vind ze niet vies, maar ook niet echt lekker.
Het is in elk geval niet iets wat ik vaak zal kopen, daar is het niet lekker genoeg voor.

Die spinazie kan ik tot nu nog nergens vinden.
volgens mij zag ik ergens reclame dat het bij 'Spar' is, die ik hier in de buurt ook niet heb.
Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic »

De nieuw alpro burger geproeft (niet de filets dus).

Ja wat moet ik er over zeggen. Vind te weinig smaak aan zitten eigenlijk. Op zich qua bite wel ok, maar iets te weinig smaak m.i.
Plaats reactie