pannekoeken

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Boukje

Re: pannekoeken

Bericht door Boukje »

Framboos schreef:
Boukje schreef:zeker weten, ik heb zelf meergranen pannekoek mix (dus verschillende soorten meel) :grin:

Dat is bloem van meerdere soorten granen, helaas geen meel. Meestal tenminste, weet natuurlijk niet welk merk jij hebt.
ik heb de verpakking helaas al weggegooid (logisch ook hehe) er zat in tarwe boekweit haver en gerst in de meergranen pannekoeken mix (ik neem aan dat dit niet alleen bloem is).

Groetjes Boukje.

Boukje

Bericht door Boukje »

en nu dan zoals beloofd een foto van de pannekoeken :grin: deze zijn naturel (ik heb verder geen foto's genomen aangezien de familie zat te zeuren dat ze honger hadden haha :roll: )

http://i162.photobucket.com/albums/t259 ... koeken.jpg

Groetjes, Boukje

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie »

Zien er goed uit!
Ik heb gisteren weer eens geprobeerd pannenkoeken te bakken maar ze vielen uit elkaar. Niet dat dat heel veel uitmaakte, het waren er maar een paar alleen voor mezelf omdat ik er trek in had.

xmarloesx
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door xmarloesx »

hmm misschien moet de pan warmer worden voordat je het beslag erin doet, dan hoort het vaak meteen samen te 'schroeien'.

en boukje ik vraag me nog wel af wat je familie er nou van vond, hadden ze het door dat ze vegan waren? :)

Boukje

Bericht door Boukje »

xmarloesx schreef:hmm misschien moet de pan warmer worden voordat je het beslag erin doet, dan hoort het vaak meteen samen te 'schroeien'.

en boukje ik vraag me nog wel af wat je familie er nou van vond, hadden ze het door dat ze vegan waren? :)
Ze vonden de pannekoeken super lekker en ik heb gewoon niet gezegd dat ze VEGAN :govegan: zijn :grin:

smullen maar.
hahahah

Ik merk wel dat veel mensen een negatief oordeel hebben tov veganisme maar bijna alles wat ik maak wat vegan is (en ze het niet weten) vinden ze heerlijk haha.

Hetser

Bericht door Hetser »

Ik heb gisteren ook voor het eerst vegan pannenkoeken gemaakt, met soja melk (van alpro, die ongezoete met roodachtige verpakking), beetje vanillesuiker erin, was echt heerlijk! Had de tips hier in acht genomen en de pan goed heet laten worden, het ging precies hetzelfde als vroeger toen ik nog wel eieren erin gebruikte.

Mijn vriend vond ze ook om te smullen, en hij is echt een ubercarnivoor. Ik had gewoon niet gezegd dat ze vegan waren :D normaal gesproken begint ie al te gruwelen als ik het woord soja noem. Kinderachtig he :P maar nu had ik hem tuk!

xmarloesx
Contacteer:

Bericht door xmarloesx »

@ boukje, dat merk ik ook wel eens. Nu weet iederen wel dat het gewoon lekker is als ik iets maak maar toch kan mijn schoonbroer moeilijk doen. Maar zodra hij er niets van weet vind hij het heel lekker :)

@ hetser je zou ook vanille soja melk kunnen gebruiken dan hoef je geen vanille suiker toe te voegen (weet niet zeker maar denk dat dat misschien iets gezonder kan zijn, nu ik wat dingen over vanille suiker heb gehoord, is iets om uit te zoeken) en merk dat vooral mijn nichtje ze dan heel lekker vind.

LouLou

Bericht door LouLou »

Ik maak meestal pannekoeken in de oven, is een beetje raar maar alleen zo blijven ze bij mij heel :wink: (y)

jet
Moderator

Bericht door jet »

heel?
maar ze moeten toch stuk? of zie ik dat verkeerd? ;)
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Plaats reactie