Ben & Jerry's ijs
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Re: Ben & Jerry's ijs
Ik vind het ook niet heel bijzonder smaken. Zo voor een keertje is het wel lekker. Wel cool dat Ben & Jerry's vegan ijs maakt, maar meestal maak ik dan toch liever zelf ijs dan dat ik m'n geld aan B&J ga geven.
Ik vind de namen van hun ijs altijd zo leuk ^^
Ik vind de namen van hun ijs altijd zo leuk ^^
Ik vind die sorbets van de AH heel lekker, maar die vind ik toch echt tien keer meer naar verdikt en bevroren suikerwater smaken dan de B&J.
- Kirsty xvx
- Leefwijze: veganist
Ik vind B&J's echt NIET te vergelijken met de AHsorbets noch met iets chemisch v de Lidl.
Put a ribbon round my neck and call me a libertine
I will sing you songs of dreams I used to dream
I will sail away on seas of silver and gold
Until I reach my home
Until I reach my home
Ik ben meer fan van vanille of choco smaak, en dat is dan weer veelal niet vegan..
AH heeft soja-ijs, maar dat is dan weer zo vet (letterlijk).indra schreef:Ik ben meer fan van vanille of choco smaak, en dat is dan weer veelal niet vegan..
Lidl ingrediënten: water, aardbeiënpuree (12,5%), frambozenpuree (12,5%), suiker, glucosestroop, stabilisator: johannesbroodpitmeel, verdikkingsmiddel: pectine, rodebietensapconcentraat, voedingszuur: citroenzuur, aroma's.Kirsty xvx schreef:Ik vind B&J's echt NIET te vergelijken met de AHsorbets noch met iets chemisch v de Lidl.
Dat is toch niet meer chemisch dan B&J met z'n inuline?
Wat is ere zo veel erger aan inuline dan glucosestroop? Daar zijn heel wat meer schadelijke gevolgen van bekend dan van inuline dacht ik.
- Valkyrjur
Ik heb hem al zien staan, maar de stufi komt donderdag pas.... Ik heb nu vaak sorbetijs van AH, die vind ik erg lekker (passievrucht!!!). Die van de Lidl vind ik erg synthetisch smaken.
Die van het merk Linessa had een vergelijkbare smaak met B&J (hoewel een hele andere prijs) maar is niet meer verkrijgbaar.Valkyrjur schreef:Die van de Lidl vind ik erg synthetisch smaken.
daar hebben ze m niet! bij de ah op t stadsveld trouwens ook nietjet schreef:Als je dan toch in Enschede gaat kijken..... Meld je dan gelijk even of die in Twek het heeft![]()
Kan ik het ook gaan halen, heb ik wel zin in namelijk!

klopt...daar hebben ze m niet! bij de ah op t stadsveld trouwens ook niet
Heb gister toevallig zelf ook even gekeken...

Misschien die aan de andere kant van de stad, als ik er tijd voor heb, zal ik eens kijken of ik daar langs kan gaan.
Ze verkopen overigens in Twek wel sojaijs!

The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
- *Eva*
- Contacteer:
hier staat het ook, maar ik ga echt geen 5 euro neertellen voor een bakje ijs als ernaast een net zo groot bakje staat voor een paar euro minder. Waarom is het eigenlijk zo duur, is t bio of fair trade? Zo bijzonder vind ik B&J niet smaken.
ik denk dat het inderdaad de naam is waarvoor je betaalt.
Ik heb slechts 1 keer in mijn leven B&J's gehad, en toen vond ik het wel lekker, maar ik wist toen ook niet wat het kostte
Volgens mij is het niet biologisch en ook niet fair trade, maar dat weet ik niet zeker
Ik heb slechts 1 keer in mijn leven B&J's gehad, en toen vond ik het wel lekker, maar ik wist toen ook niet wat het kostte

Volgens mij is het niet biologisch en ook niet fair trade, maar dat weet ik niet zeker
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
Goedkoper dan B&J
Heb vandaag bij de Lidl sorbet van het merk Pianola gekocht, 275g/500 ml voor 99¢. Heel erg lekker, zeker voor de prijs.
Alle B&J ijs is deze week in de bonusaanbieding bij AH. Kost nu 1 euro minder.
Bij mijn AH was er geen vegan bij. En bovendien vind ik het nóg te duur.Magda schreef:Alle B&J ijs is deze week in de bonusaanbieding bij AH. Kost nu 1 euro minder.
-
- Contacteer:
Ik ben helemaal verslaafd aan die chocolade soya-ijs! Doet me denken aan mars ice-cream, damn, wat vond ik dat spul altijd lekker. Bestaan er trouwens ook vegan versies van mars/snickers/twix/etc. ice-cream??Truus schreef:AH heeft soja-ijs, maar dat is dan weer zo vet (letterlijk).
I ain't no god damn son of a bitch. You better think about it, baby!
- Kirsty xvx
zeikerd, nu weten we het wel.Truus schreef:Bij mijn AH was er geen vegan bij. En bovendien vind ik het nóg te duur.Magda schreef:Alle B&J ijs is deze week in de bonusaanbieding bij AH. Kost nu 1 euro minder.
Put a ribbon round my neck and call me a libertine
Until I reach my home
Until I reach my home
zover ik weet in nederland niet.. maar je kunt het denk ik wel zelf maken.. maar dat neemt misschien wel wat tijd inxTiMx schreef:Ik ben helemaal verslaafd aan die chocolade soya-ijs! Doet me denken aan mars ice-cream, damn, wat vond ik dat spul altijd lekker. Bestaan er trouwens ook vegan versies van mars/snickers/twix/etc. ice-cream??Truus schreef:AH heeft soja-ijs, maar dat is dan weer zo vet (letterlijk).

en ik wil er niets mee te maken hebben.
Ben & Jerry's is hooftsponners van de stieren vechten in spanje.
Weg ermee.
Ben & Jerry's is hooftsponners van de stieren vechten in spanje.
Weg ermee.