Ik vind het heerlijk en mijn man ook, dus heb ik het regelmatig in huis. Favoriete smaken zijn naturel, gerookt, met fijne kruiden en champignon. Ik vind die met olijven ook lekker.
smeer je dat op je brood? of kun je het ook voor andere dingen gebruiken?
Waar ligt het meestal in de supermarkt? Kun je het uberhaupt in een gewone supermarkt vinden?
En hoe ziet het eruit?
melancholy schreef:smeer je dat op je brood? of kun je het ook voor andere dingen gebruiken?
Waar ligt het meestal in de supermarkt? Kun je het uberhaupt in een gewone supermarkt vinden?
En hoe ziet het eruit?
Kortom: nog nooit gegeten dus
je kan het iig in de bio winkel kopen en je smeert het meestal op je brood ja
de pate van zonnatura is ook een soort tartex deze kan je in drie smaken
pesto,tomaat,en champignons o.i.d krijgen in de supermarkt althans iig bij deen,dirk
verder zijn is tartex,martin evers,enz enkel in natuurwinkels te krijgen.
reggie schreef:de pate van zonnatura is ook een soort tartex deze kan je in drie smaken
pesto,tomaat,en champignons o.i.d krijgen in de supermarkt althans iig bij deen,dirk
verder zijn is tartex,martin evers,enz enkel in natuurwinkels te krijgen.
Ik neem die met tomaat altijd mee voor op mijn brood. 1 kuipje voor 8 boterhammen, gaat net, dus ook betaalbaar. Die andere twee zijn wel lekker, maar die met Pesto blijft zo lang die smaak hangen en dan is het niet zo lekker meer.
Laatst gewijzigd door Dick op do dec 20, 2007 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Veg_eric schreef:
Wat wel erg lekker is, is die nieuwe tartex in plastic kuipjes, die ene met zongedroogde tomaten en nog iets is eeeerrrug lekker.
Maar ja, 1.89 voor drie boterhammen is niet echt goedkoop, dus dat koop ik ook alleen af en toe.
Dat is die met zongedroogde tomaten en Vandouvain. Een soort currykruiden. Heel lekker. De enige tartex die ik gebruik, die in blik proeven allemaal hetzelfde en muffig.
Voor de rest heb ik liever notenpasta's, vooral de gemengde van Monki of gewoon pindakaas. Daar doe ik dan soms wat alfalfa op. Lekker
kvind tartex wel lekker, maar het is wel aan de dure kant vind ik
Ik maak zelf ook wel eens prut om op brood te smeren, en dat is ongeveer net zo goed, alleen gaat niet zo lang mee (Tartex blijft langer goed).
De tubes zijn langer houdbaar dan de bakjes heb ik ontdekt.
Ik heb trouwens ook nog niet alle smaakjes geproefd. De olijf, de pestoachtige, de champignon, de paprika, mexican enzo vind ik allemaal goed te hebben