vegan jassen

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Inge

vegan jassen

Bericht door Inge »

Jullie zullen ze vast wel kennen. De klassieke leren jas: http://store.nexternal.com/shared/Store ... oducts.asp

Weten jullie waar ik deze jas, maar dan vegan, kan verkrijgen in Nederland?

Ik kan 'm wel vinden in het buitenland, maar daar is de jas vaak erg duur en kan ik de jas niet passen. Er staat vaak bij dat de maten niet kloppen op de site of in reviews. Ik zou dus graag deze jas in Nederland willen kopen zodat ik 'm kan passen. Ik heb maatje normaal gesproken maatje 36/38.

Weet iemand waar je deze jas kunt krijgen?

Starsurprise
Leefwijze: flexanist

Re: vegan jassen

Bericht door Starsurprise »

Inge schreef:Jullie zullen ze vast wel kennen. De klassieke leren jas: http://store.nexternal.com/shared/Store ... oducts.asp

Weten jullie waar ik deze jas, maar dan vegan, kan verkrijgen in Nederland?

Ik kan 'm wel vinden in het buitenland, maar daar is de jas vaak erg duur en kan ik de jas niet passen. Er staat vaak bij dat de maten niet kloppen op de site of in reviews. Ik zou dus graag deze jas in Nederland willen kopen zodat ik 'm kan passen. Ik heb maatje normaal gesproken maatje 36/38.

Weet iemand waar je deze jas kunt krijgen?
Ik kan je geen garantie geven over de beschikbaarheid van een veganjas, maar ik heb wel eens fake-leather jassen gezien bij bijvoorbeeld Bristol, en over het algemeen ging het dan om de periode: Herfst/Winter.

Ik weet niet of Bristol zich schuldig maakt aan verkeerde arbeidsomstandigheden of iets dergelijks.

Ik weet daar zelf niets vanaf!

Marktplaats is heel mischien ook een optie,of E-Bay, je kunt even rondneusen tussen het aanbod, maar je kunt natuurlijk ook zelf een advertentie plaatsen, dat je zoiets dergelijks zoekt.

Succes met je zoektocht!

fief
Contacteer:

Bericht door fief »

Een paar weken geleden was ik bij de Pimkie in Den Haag en daar hadden ze verschillende modellen jassen van nep leer.

melancholy

Bericht door melancholy »

Een paar weken geleden was ik bij de Pimkie in Den Haag en daar hadden ze verschillende modellen jassen van nep leer.
Daar verkopen/verkochten ze ook van die nepleren nep-all stars.

Plaats reactie