Veganistische producten in de aanbieding

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
Thaa
Leefwijze: part-time veganist

Re: Veganistische producten in de aanbieding

Bericht door Thaa »

rijstemelk van Ricedream is in de langloopbonus bij de AH =D

Brchj
Leefwijze: veganist

Bericht door Brchj »

Deze week (vanaf vandaag t/m volgende week dinsdag) bij de C1000 oerbrood in de aanbieding 25% korting.

Ik heb met de klantenservice gecheckt en deze is geschikt voor veganisten. Ik eet het regelmatig en het is erg lekker brood :grin:
Lieve Nugget! <3
Clover

Ananas

Bericht door Ananas »

Bij AH is de Sabra houmous met fijne kruiden afgeprijsd naar 1,75 per bakje.

Brchj

Bericht door Brchj »

Bij ALbert Heijn:
stevig speltbrood 2 voor €2,99

zie hier de reactie van AH klantenservice op de vraag of er dierlijke dingen in zitten:

AH Stevig Speltbrood is gemaakt van 100% speltmeel. Spelt is één van de eiwitrijkste graansoorten die vele vitaminen, mineralen en hoogwaardige vetzuren bevatten. Het is geen volkoren speltbrood maar wel een brood met relatief veel vezels.

In Stevig Speltbrood zitten geen E-nummers of andere toevoegingen, daarmee past het bij een gezonde en bewuste levensstijl.

Het speltbrood wat wij als AH verkopen is 100% gemaakt van speltmeel (in tegenstelling tot al onze concurrenten). Dit om hiermee absoluut de beste kwaliteit te verkopen. Er is dus geen tarwemeel verwerkt in dit product, echter zitten er wel gluten in, ook in speltbloem komen deze van nature namelijk voor.

Hierbij de ingredienten:
Speltmeel, water, speltbloem, speltvlokken, spelt(gepoft), bakkersgist, lijnzaad, gejodeerd zout, plantaardige olie(koolzaad,raap), gerstemoutextract, specerijen(koriander).

Voedingswaarde Speltbrood per 100 g
energie_______________________1055 kJ (250 kcal)
eiwit_________________________8,5 g
koolhydraten__________________48 g
waarvan suikers_______________0,7 g
vet___________________________2,0 g
waarvan verzadigd_____________0,3 g
voedingsvezel_________________2,5 g
natrium_______________________0,39 g
toegevoegd zout_______________1,0 g

Een sneetje stevig speltbrood (35 g) bevat 87 kcal. Dit brood bevat ca. 23 porties.
Allergenen informatie:
bevat spelt (gluten).
Gemaakt in een bedrijf waar ook noten worden verwerkt.
Lieve Nugget! <3
Clover

Brchj

Bericht door Brchj »

En bij C1000 vega gehakt 50% korting. Nu moet ik wel even checken of dat ook vegan is, volgens mij wel. rulgehakt van vivera is dat denk ik..
Lieve Nugget! <3
Clover

JudithK
Contacteer:

Bericht door JudithK »

Bij Deen Rice Dream calcium 2de gratis.
Trotse moeder van Meilan, Yaël en Leia!

jet
Moderator

Bericht door jet »

De C1000 doet de Punselies uit het assortiment :( maar daarom zijn ze wel in de aanbieding :)
(Overigens was dat de enige C1000 die ze überhaupt verkocht hier...., AH verkoopt gelukkig (nog) wel)
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Martine
Moderator

Bericht door Martine »

Deze week bij Plus en Hoogvliet Vivera vleesvervangers, inclusief We Love Nature voor €2,-

Bij Dirk/Bas/Digros Sabra Houmous voor €1,69 (en leuke aanbiedingen op de groente/fruit afdeling, zoals een bio pompoen voor €1,29 en een kilo peren voor €0,99)
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Ananas

Bericht door Ananas »

Morgen t/m woensdag is het vega gehakt bij Lidl afgeprijsd: 2 pakjes voor 2,50.

Martine
Moderator

Bericht door Martine »

Bij De Tuinen alle Neal's Yard producten 2e gratis. O.a gedroogd fruit, noten, zaden en sojabrokjes.

Ananas

Bericht door Ananas »

Hè bah... ik wou de aanbiedingen van de komende week bij AH bekijken maar tussen elke regel door staat er nu reclame voor hun mooie vlees. Walgelijk zeg, en wat een achteruitgang. Waarom niet gewoon reclame voor de nieuwe Proviand producten!

Martine
Moderator

Bericht door Martine »

Ananas schreef:Hè bah... ik wou de aanbiedingen van de komende week bij AH bekijken maar tussen elke regel door staat er nu reclame voor hun mooie vlees. Walgelijk zeg, en wat een achteruitgang. Waarom niet gewoon reclame voor de nieuwe Proviand producten!
Oh ik zie het ook. Echt van die rauwe stukjes dieren lijk. Gatverdamme!

Martine
Moderator

Bericht door Martine »

Bij Vomar deze week alle Vivera vleesvervangers, inclusief We Love Nature voor €1,99.

Sandra
Leefwijze: flexanist

Bericht door Sandra »

Ananas schreef:Hè bah... ik wou de aanbiedingen van de komende week bij AH bekijken maar tussen elke regel door staat er nu reclame voor hun mooie vlees. Walgelijk zeg, en wat een achteruitgang. Waarom niet gewoon reclame voor de nieuwe Proviand producten!
Ik zag het, gatverdamme!! Ik ontving gisteren zelfs mijn "persoonlijke" aanbiedingen van AH.... met inderdaad hun "mooie" vlees, terwijl ik aangegeven heb bij het registreren van mijn bonuskaart dat ik GEEN aanbiedingen van vlees/vis wil ontvangen. Ik heb hen gemaild, ik ben benieuwd :)

Dani
Contacteer:

Bericht door Dani »

Ik had ook al als persoonlijk geselecteerde aanbieding rauwe ham :shock:
Ze denken ook, ze koopt geen vlees bij de AH we moeten haar lokken met aanbiedingen! Nou mooi niet :x
Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.

Sandra

Bericht door Sandra »

Ieuw @ rauwe ham!! Ik vind het handig om een geregistreerde bonuskaart te hebben omdat ik soms niet meer weet waar ik een bepaald artikel heb gekocht, handig om even snel terug te zoeken via je bonuskaart maar die "gepersonaliseerde" aanbiedingen mogen ze houden.

Sandra

Bericht door Sandra »

Geen veganistisch product :offtopic: maar mss wel handig om te weten als je er naar op zoek bent:

bij ALDI is vanaf woensdag 20/11 een sapcentrifuge in de aanbieding voor € 29,99.
2 snelheden, RVS messen en microfilter, bezinkselhouder is ca. 2 liter, sapkom ca. 1 liter.

Ze hebben vanaf die dag ook nog een staafmixer in de aanbieding voor € 9,99 inclusief maatbeker.

Luna

Bericht door Luna »

Ik zag vandaag bij ons in de Jumbo dat de Alpro drinks in de smaken "almond", "hazelnoot" en "rice" in de aanbieding waren, 10% korting vanaf 1 pak (nog t/m 3 december). Deze aanbieding vind ik overigens niet terug op de website van de Jumbo, weet dus niet zeker of ie overal geldt...

Wel in alle Jumbo's volgens de site nog t/m morgen alle Alpro producten uit de koeling, 2e halve prijs. Ennn Kanzi appels 1 kilo voor € 1,49. Toevallig mijn favoriete appelsoort dus lekker ingeslagen. :mrgreen:

Sandra

Bericht door Sandra »

Luna schreef:Ennn Kanzi appels 1 kilo voor € 1,49. Toevallig mijn favoriete appelsoort dus lekker ingeslagen. :mrgreen:
Ooooh lekker!!! Na Fuji appels zijn Kanzi appels toch wel mijn favoriet, deze week even naar Jumbo fietsen dus, thanks!

Luna

Bericht door Luna »

Sorry Sandra lees je bericht nu pas. De aanbieding was nog maar 1 dag geldig, hoop dat je nog op tijd was!

Plaats reactie