Veganistische producten in de aanbieding
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
- Marlies
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Bij Lidl zag ik vandaag een hele nieuwe lichting (tijdelijk) Griekse producten waaronder vega koekjes gemaakt van tarwegries , -bloem en olie oa zonder boter, eieren of melk dus. In vijf smaken voor 2 euro per mooi Grieks doosje van 250 gram (oa walnoot, olijf en sinaasappel). Ze smaken lekker, bros, niet zo heel zoet, beetje droog maar dat komt door de tarwegries volgens mij.
Verder in deze lijn is er halva (amandel en cacao) en iets wat lijkt op Turks fruit. Of de wijnbladeren en gevulde aubergines in blikjes ook vega waren, heb ik niet gezien maar ik vermoed van wel.
Verder in deze lijn is er halva (amandel en cacao) en iets wat lijkt op Turks fruit. Of de wijnbladeren en gevulde aubergines in blikjes ook vega waren, heb ik niet gezien maar ik vermoed van wel.
-
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Is die vega? Ik had begrepen dat alle verkrijgbare soorten lenzenvloeistoffen in Nederland verplicht getest zijn op dieren. Maar ik ben verkeerd ingelicht dus?Apraxia schreef:Bij Etos flesjes lenzenvloeistof, drie halen, twee betalen.
Ik gebruik al jaren de vloeistof van Etos en ik ben blij dat ze eindelijk ook eens kleine verpakkingen verkopen trouwens
Ik ga er vanuit dat die van Etos niet getest is omdat huismerk Etos niet test. 100% waterdichte research heb ik hier niet voor gedaan.Mark schreef:
Is die vega? Ik had begrepen dat alle verkrijgbare soorten lenzenvloeistoffen in Nederland verplicht getest zijn op dieren. Maar ik ben verkeerd ingelicht dus?
En anders...ik 'moet' toch wat, wil geen bril. Als deze dan getest is, zal hij niet nu nog steeds getest worden "neem ik aan".
Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.
Re: Veganistische producten in de aanbieding
nu is bij de ah de tofu in de aanbieding. 2 pakken voor 3 euro dacht ik
Adez, een pak voor 1,40
en 2 mango's voor 1,50
Adez, een pak voor 1,40
en 2 mango's voor 1,50
-
- Leefwijze: part-time veganist

Gooi een wekker in de blender. Drink hem op. Klok klok klok klok klok!
A.s. week bij Natuurvoedingswinkels (de keten) Provamel vruchten yofu in de aanbieding
o....vandaar dat het hele schap leeg wasindra schreef:A.s. week bij Natuurvoedingswinkels (de keten) Provamel vruchten yofu in de aanbieding

http://www.perera-smith.nl
biologische/vegan webshop
Deze week (alleen morgen dan nog) bij de AH, biologische diksap 2 voor 4,99.
- Annikka-Ayla
- Leefwijze: flexanist
De biologische diksap van AH is nog tot 30 maart in de aanbieding. Twee flessen voor 4,99.
Ah tofu producten zijn in de aanbieding (1,79 even uit m'n hoofd gezegt).
En de framboosjes (vers) zijn nu maar 1,99.
En de framboosjes (vers) zijn nu maar 1,99.
Ben & Jerry's ijs is in de aanbieding bij de AH