Veganistische producten in de aanbieding
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
-
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Re: Veganistische producten in de aanbieding
Ja ik las het, jij ook bedankt voor de tip. Ik ga inslaaaaaan! 

Deze week bij EkoPlaza:
Provamel ongezoete yofu voo 1.57 (500mL)
En Vego: 150 g voor 2.97 en 65 gram voor 1.59 (kun je compenseren voor de suikervrije yofu :p)
Ik kwam er ook achter dat als je bij EP 3 pakken sojamelk (oid) koopt, je korting krijgt. Het is dan nog maar 1.61 voor een liter ongezoete Provamel, niet veel duurder dan die van Alpro
Provamel ongezoete yofu voo 1.57 (500mL)
En Vego: 150 g voor 2.97 en 65 gram voor 1.59 (kun je compenseren voor de suikervrije yofu :p)
Ik kwam er ook achter dat als je bij EP 3 pakken sojamelk (oid) koopt, je korting krijgt. Het is dan nog maar 1.61 voor een liter ongezoete Provamel, niet veel duurder dan die van Alpro

-
- Contacteer:
Bij Jumbo is de Alpro yoghurt in de aanbieding. Ik weet niet of het alle varianten zijn, ik ben zelf nog niet geweest.
17-24 februari.
17-24 februari.
Deze week bij AH 25% korting op alle Alpro yoghurts. Verder onder andere Method schoonmaakmiddel 2+1 gratis en aanbiedingen op Time out koekjes en Goody Goodstuff.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
Bij de tuinen tot 29 maart elk 2e product 50% korting uit het hele assortiment.
-
- Contacteer:
Oh jammer, dat zie ik te laat.
Bij De Tuinen zijn de potjes met 1000 mcg B12 in de aanbieding. Drie voor de prijs van één!
(Dit is de dosis die je maar 2x per week hoeft te nemen, dus met drie potjes kun je heel lang doen.)
(Dit is de dosis die je maar 2x per week hoeft te nemen, dus met drie potjes kun je heel lang doen.)
Bij onze AH was sommige yoghurt van Alpro in de aanbieding voor 99 cent! Ik weet niet of het nou echt een geplande aanbieding is want er stond geen bordje bij en de Mild&Creamy aardbei en citroen en de nieuwe amandelsmaak uit de aanbiedingsbak waren wel afgeprijsd maar de M&C vanille uit het schap weer niet. Hoe dan ook, yaaay yoghurt! <3
-
Bij AH deze week: tofu roerbakgehakt, alles van Smaakt (biologisch) en Tony Chocolonely !
Bij AH, Prof. Grunschnabel 20% afgeprijsd.
Wat is dat? Vleesvervanger?
Nee, ijs. Maar ik zie de aanbieding niet op de site van AH zelf staan, dus de mogelijkheid bestaat dat hij niet bij alle AH's in de aanbieding is.Lisa schreef:Wat is dat? Vleesvervanger?
Laatst lagen er hier bij de kassa van die kortingsbonnen-boekjes, ik weet niet of die er nog liggen. Maar daar zat dus o.a. een coupon in voor die 20% korting op dat ijs..Mystique schreef:Nee, ijs. Maar ik zie de aanbieding niet op de site van AH zelf staan, dus de mogelijkheid bestaat dat hij niet bij alle AH's in de aanbieding is.Lisa schreef:Wat is dat? Vleesvervanger?
Ik had geen kortingsbon. Er stond ook niets over bij de vrieskast. Wel dat de Ben & Jerry (die ik niet koop) afgeprijsd was, maar de korting op Prof. G zag ik pas toen ik de kassabon controleerde.José schreef:Laatst lagen er hier bij de kassa van die kortingsbonnen-boekjes
Houd je van chocola? Ja jij ja. Lees dan verder 
Vanmorgen was ik voor heeuuuul andere zaken dan chocola (echt waar) in de EkoPlaza op de Grote Marktstraat in Den Haag. In dat filiaal hebben ze nu heel veel repen van Lovechock die bijna over datum zijn, en daarom met 20% of zelfs 50% korting over de toonbank gaan! Normaal gesproken vind ik 3 euro voor een reepje aan de dure kant, maar 1,50 is een heel ander verhaal. En je voorkomt ook nog eens voedselverspilling. Dus het is gewoon keigoed om die chocola nu te kopen.

Vanmorgen was ik voor heeuuuul andere zaken dan chocola (echt waar) in de EkoPlaza op de Grote Marktstraat in Den Haag. In dat filiaal hebben ze nu heel veel repen van Lovechock die bijna over datum zijn, en daarom met 20% of zelfs 50% korting over de toonbank gaan! Normaal gesproken vind ik 3 euro voor een reepje aan de dure kant, maar 1,50 is een heel ander verhaal. En je voorkomt ook nog eens voedselverspilling. Dus het is gewoon keigoed om die chocola nu te kopen.
Bij Deen Supermarkt zijn deze week de lang houdbare Alpro drinks (dus ook de rice en cocos drink) in de aanbieding voor €1,25
AH Hamsterweken: alle Sabra producten: 2 voor de prijs van 1 t/m 10 januari 2015, ondermeer de houmous en baba ganoush. Maza maakt naar mijn mening smakelijkere producten, maar 2=1 lijkt een aardige deal.
Bij mijn AH XL zag ik trouwens nu ook grootverpakkingen Sabra Houmous (400 gram), totaal ongeveer 40 cent goedkoper dan twee keer 200 gram.
Bij mijn AH XL zag ik trouwens nu ook grootverpakkingen Sabra Houmous (400 gram), totaal ongeveer 40 cent goedkoper dan twee keer 200 gram.
Alle Alpro producten zijn ook 2 voor de prijs van 1 deze week. Hamsteren!
<knip>
Dat vond ik nou ook, maarreh, kun je Maza nog ergens krijgen dan? Ik zie het nergens meer.....
</knip>Maza maakt naar mijn mening smakelijkere producten......
Dat vond ik nou ook, maarreh, kun je Maza nog ergens krijgen dan? Ik zie het nergens meer.....

The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
Bij AH hebben ze een heel schap vol Maza, en ik zie het ook vaak bij Turkse en Midden-oosterse toko's