Veganistische producten in de aanbieding
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Re: Veganistische producten in de aanbieding
Heeft iemand de kersjes al gevonden? Ik zag bij mijn AH alleen de Gummybeertjes, zure Mix en perziken.
ben bij paar AHs geweest en die hadden inderdaad alleen de 3 producten die jij noemde...maar wel (op een andere plek in het schap) ook een zak met kleine doosjes met verschillende soorten ofzo.
Hier bij de XL hebben ze alle soorten Goody Goodstuff behalve de uitdeelzakjes.
Nog een AH aanbieding: 30% korting op bepaalde burgers, waaronder de vegan linzenburger en de couscousburger.
Nog een AH aanbieding: 30% korting op bepaalde burgers, waaronder de vegan linzenburger en de couscousburger.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
Ben op de site van Ekoplaza aan het kijken, hoezo is dit product niet vegan?
Lieve Nugget! <3
Clover
Clover
Misschien is het een foutje? Tenzij ze palmolie als niet vegan beschouwen.
-
- Leefwijze: part-time veganist
Is wel veganistisch hoor, volgens de website van Barnhouse zelf: http://www.barnhouse.de/en/products/jus ... spelt.htmlBrchj schreef:Ben op de site van Ekoplaza aan het kijken, hoezo is dit product niet vegan?
De vegan-informatie in de webwinkel van Ekoplaza klopt gewoon weinig van. Ik weet niet of het ondertussen beter is, maar een tijd geleden stonden er ook soms pure vis en kaas aangevinkt als veganistisch, en allerlei veganistische producten niet. Misschien slordigheid, of medewerkers die niet weten dat ze ergens vinkjes aan of uit moeten zetten?
Ja! Keep looking, they're delicious!Marla schreef:Heeft iemand de kersjes al gevonden? Ik zag bij mijn AH alleen de Gummybeertjes, zure Mix en perziken.

Edit: deze zijn natuurlijk supermakkelijk in een envelop te stoppen, dus je kunt ook even je adres PM'en!
Bij 'onze' AH waren de 'Groente' wokstukjes, spekblokjes en rundreepjes in de aanbieding voor 1,99. Ik zie deze aanbieding niet terug op de website, dus ik weet niet of het landelijk is.
- JudithK
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
In Almere waren ze ook in de aanbieding.
Trotse moeder van Meilan, Yaël en Leia!
Mijn AH zit in een verbouwing, dus die is dicht.
Maar ik kan natuurlijk altijd nog bij een andere kijken.
Hopen dat ze daar ook in de aanbieding zijn.

Maar ik kan natuurlijk altijd nog bij een andere kijken.

Komende week bij AH: alle burgers (voor ons dus linzenburger en couscousburger) en avocado's 2e gratis.
De burgers zijn 2e voor de halve prijs, dus niet gratis. Maar blijft een leuke aanbieding. Ook de wilde perziken zijn 1+1 gratis.
http://www.ekoplaza.nl/aanbiedingen/volgende-week/
Wat een aanbieding bij de Ekoplaza vanaf woensdag zeg: Vegapaté van 2,09 voor 2,06 :').
Wat een aanbieding bij de Ekoplaza vanaf woensdag zeg: Vegapaté van 2,09 voor 2,06 :').
OepsMystique schreef:De burgers zijn 2e voor de halve prijs, dus niet gratis. Maar blijft een leuke aanbieding. Ook de wilde perziken zijn 1+1 gratis.

Die perziken ga ik ook maar eens proberen denk ik. Normaal koop ik altijd gewone omdat ik de 'wilde' te duur vind

Volgens mij smaken ze precies hetzelfde. En dat ze wild zijn ... ach ja, ze kunnen ze moeilijke op de markt brengen als "platte" perzikken.Martine schreef:Die perziken ga ik ook maar eens proberen denk ik. Normaal koop ik altijd gewone omdat ik de 'wilde' te duur vind
-
- Contacteer:
Nee dat is niet zo, wilde zijn vaak wit en zijn zoeter, fruitiger.
Ik woon hier in een perzikwalhalla, kan vaak kiezen uit "gewoon", wit, platte en dan van ieder meerdere soorten. Heb net een kilo witte gekocht voor 1,59 euro. Hebben jullie niets aan tenzij je hier langs komt
Ik woon hier in een perzikwalhalla, kan vaak kiezen uit "gewoon", wit, platte en dan van ieder meerdere soorten. Heb net een kilo witte gekocht voor 1,59 euro. Hebben jullie niets aan tenzij je hier langs komt

Deze zijn plat en de kleur is hetzelfde als van gewone perziken. Zulke gehypete producten koop ik alleen als er een goede aanbieding is. 

-
- Contacteer:
Ik hoop dat ze lekker zijn
Ik heb nu al bij voorbaat heimwee naar het heerlijke fruit hier.

Ik heb nu al bij voorbaat heimwee naar het heerlijke fruit hier.
Ze smaken helemaal niet hetzelfde. Wilde perziken zijn overigens ook veel lekkerder als normale perziken.Truus schreef:Volgens mij smaken ze precies hetzelfde. En dat ze wild zijn ... ach ja, ze kunnen ze moeilijke op de markt brengen als "platte" perzikken.Martine schreef:Die perziken ga ik ook maar eens proberen denk ik. Normaal koop ik altijd gewone omdat ik de 'wilde' te duur vind
De structuur is niet eens hetzelfde.
Ik kan niet echt verschil ontdekken tussen de wilde en de gewone qua smaak of structuur.
Groetjes Suzanne