Fynnya schreef:Ik heb van Tivall codes gekregen waarmee je een van hun nieuwe vegan burgers (couscousburger of linzenburger) gratis mag proberen (je betaalt 'm zelf maar krijgt het geld terug gestort). Ik heb nog 4 codes die ik mag uitdelen, wie wil er eentje hebben?
Als je er nog eentje hebt, dan heel graag. Alvast bedankt
Fynnya schreef:Ik heb van Tivall codes gekregen waarmee je een van hun nieuwe vegan burgers (couscousburger of linzenburger) gratis mag proberen (je betaalt 'm zelf maar krijgt het geld terug gestort).
Zijn die burgers dan zó duur dat je bereid bent ervoor je privé-gegevens te grabbel te gooien?
Fynnya schreef:Ik heb van Tivall codes gekregen waarmee je een van hun nieuwe vegan burgers (couscousburger of linzenburger) gratis mag proberen (je betaalt 'm zelf maar krijgt het geld terug gestort). Ik heb nog 4 codes die ik mag uitdelen, wie wil er eentje hebben?
Als je nog een code hebt, ik wil die burgers ook wel graag proberen! Ik heb ze hier nog niet gezien maar dan ga ik bij een andere Albert Heijn zoeken.
Fynnya schreef:Ik heb van Tivall codes gekregen waarmee je een van hun nieuwe vegan burgers (couscousburger of linzenburger) gratis mag proberen (je betaalt 'm zelf maar krijgt het geld terug gestort).
Zijn die burgers dan zó duur dat je bereid bent ervoor je privé-gegevens te grabbel te gooien?
2,50 euro voor twee niet al te grote burgers, dus behoorlijk prijzig ja. Sinds ik zo verdomde arm ben heb ik minder moeite gekregen met het opgeven van mijn gegevens voor gratis dingen.
Brchj schreef:Kunnen we zelf die codes ook aanvragen ofzo?
Die burgers zijn overigens heel lekker vind ik!!
Geen idee, ik heb de codes gekregen omdat ik bij hen sta ingeschreven om mee te doen met acties. Ik weet niet of je je nu nog kan inschrijven en je dan nog aan de huidige actie meedoet of pas bij de volgende.
Bij de AH alle burgers (couscous en linzen burgers vind ik erg lekker, en vegan dus). Bij Ekoplaza weer fijne aanbiedingen, sojade yoghurt (zonder suiker), en andere dingetjes. Veel 50% korting, zoals op bouillion blokjes zonder gist!
De kokosvariant die in de koeling staat is van inhoud geheel identiek aan de langhoudbare behalve de vorm van de verpakking en de dop. Desalniettemin is die in de koeling duurder, immers, koeling kost. Ik beveel dus aan de langhoudbare te nemen.