Veganistische producten in de aanbieding
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
Re: Veganistische producten in de aanbieding
Alpro drink bij de Jumbo voor 1.50 

-
- Leefwijze: part-time veganist
Bij de Tuinen zijn veel producten van de Tea Tree-lijn in de aanbieding, veel ervan zijn vegan.
Ik las ergens dat er heel april 10% korting is voor Vegan Challenge-deelnemers op alle producten met het vegan keurmerk, bij Veggie4u, An-Dijvie, Vegabond en webwinkels BigGreenSmile en Lifefood.
Ik las ergens dat er heel april 10% korting is voor Vegan Challenge-deelnemers op alle producten met het vegan keurmerk, bij Veggie4u, An-Dijvie, Vegabond en webwinkels BigGreenSmile en Lifefood.
Bij De Tuinen en Ekoplaza krijg je nu bij twee pakjes Yogi thee een gratis vegan receptenboekje. Er staan best leuke recepten in, van ontbijt tot avondeten, allemaal met thee.
Verder zijn bij De Tuinen de pompoenpitten en zonnebloempitten 3 voor de prijs van 1.
Bij Ekoplaza zijn onder andere de Sojade yoghurt en de huismerk kokosolie afgeprijsd.
Verder zijn bij De Tuinen de pompoenpitten en zonnebloempitten 3 voor de prijs van 1.
Bij Ekoplaza zijn onder andere de Sojade yoghurt en de huismerk kokosolie afgeprijsd.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
Daar was ik vandaag, maar ik zag de prijs van de Sojade er niet bij staan.Martine schreef:Bij Ekoplaza zijn onder andere de Sojade yoghurt en de huismerk kokosolie afgeprijsd.
Bij Lidl zijn is de hummus nu twee voor de prijs van één. Ze hebben ook voordelige pecannoten en paranoten en tijdelijk 500 ml koolzaadolie €1,79. Ik zag ook flesjes smoothie in de folder, maar ik weet niet of die vegan zijn.
-
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Leuk boekje inderdaad! Niet echt recepten die ik zo zou maken, maar wel leuk om ideetjes op te doen en inspiratie.Martine schreef:Bij De Tuinen en Ekoplaza krijg je nu bij twee pakjes Yogi thee een gratis vegan receptenboekje. Er staan best leuke recepten in, van ontbijt tot avondeten, allemaal met thee.
Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.
Smoothies zijn vegan. En die met kokosmelk is zooooo lekker! Ik ga absoluut weer even naar Lidl, die nieuwe noten ook halen inderdaad, ongezouten!Martine schreef:Bij Lidl zijn is de hummus nu twee voor de prijs van één. Ze hebben ook voordelige pecannoten en paranoten en tijdelijk 500 ml koolzaadolie €1,79. Ik zag ook flesjes smoothie in de folder, maar ik weet niet of die vegan zijn.
Verder bij Plus weer de vivera producten voor €1,99
Lieve Nugget! <3
Clover
Clover
Ik zag dat Ekoplaza de komende weken goede aanbiedingen heeft. Elke week 7 producten voor de halve prijs. Deze week: kokosolie, studentenhaver, druivensap, kiwi's, peulvruchten, boekweit, kokos drink. 

Die is niet lekker. Hij is zuur. Een kokosnoot wordt zuur wanneer hij aan de binnenkant beschimmeld is.Maud schreef:kokos drink.
Die hummus is vlgs mij wel maar tm woensdag dus tm morgen bij de Lidl!!
- JudithK
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Bij Ekoplaza vanaf vandaag nieuwe 50% aanbiedingen zoals de sandwich spread van Healthy Planet.
Trotse moeder van Meilan, Yaël en Leia!
bij de hoogvliet zijn alpro (roer)yoghurtpakken momenteel in de aanbieding voor 1,39 per product.
Bij Albert Heijn deze week alle puur en eerlijk producten (vanaf aanschaf 3 producten 33% korting)
Ja? ik zie alleen korting op puur&eerlijk zuivel.vegamike schreef:Bij Albert Heijn deze week alle puur en eerlijk producten (vanaf aanschaf 3 producten 33% korting)
Weet niet of dat dan per Ah verschillend is... In ieder geval de potjes (kekererwten etc.) en ketchup... Vreemd zeg! Zal nog eens goed kijken van de week. Oh, en de quinoa van lassie trouwens ook!
niet hier iig
Zonnatura Pinda Crunch, voor €1.48 bij de AH, t/m 11-05-14.
http://www.zonnatura.nl/wp-content/uplo ... middel.png
Ingredienten: Pinda’s 70%, maltosestroop, rietsuiker (voor degenen die geen niet-100%-gegarandeerde-veganistische-suiker eten).
http://www.zonnatura.nl/wp-content/uplo ... middel.png
Ingredienten: Pinda’s 70%, maltosestroop, rietsuiker (voor degenen die geen niet-100%-gegarandeerde-veganistische-suiker eten).
Bij Ekoplaza hazelnoot melk en amandel melk ofzo in de aanbieding, plantaardige mel in ieder geval 

Lieve Nugget! <3
Clover
Clover
-
- Leefwijze: part-time veganist
Ik heb van Tivall codes gekregen waarmee je een van hun nieuwe vegan burgers (couscousburger of linzenburger) gratis mag proberen (je betaalt 'm zelf maar krijgt het geld terug gestort). Ik heb nog 4 codes die ik mag uitdelen, wie wil er eentje hebben?
Ja, ja, ja!! Heeeel graag!Fynnya schreef:Ik heb van Tivall codes gekregen waarmee je een van hun nieuwe vegan burgers (couscousburger of linzenburger) gratis mag proberen (je betaalt 'm zelf maar krijgt het geld terug gestort). Ik heb nog 4 codes die ik mag uitdelen, wie wil er eentje hebben?