Veganistische producten in de aanbieding

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Morality, Martine, Rorrim

Plaats reactie
xjudithx
Leefwijze: veganist

Re: Veganistische producten in de aanbieding

Bericht door xjudithx »

Bij Shakies hebben ze nu naast de soyberry bandit (shake) tijdelijk ook de soy cherry, met kers en framboos. Nu met 15% korting. De vrouw van de shakies zei dat ze 'm ongeveer twee weken zullen hebben.

marjan

Bericht door marjan »

Bij de Jumbo hebben ze vegetarische producten in de aanbieding: 25% korting. Het is me niet helemaal duidelijk waar het wel en niet voor geldt maar ik zag op mijn kassabon dat ik 25% korting had gekregen op twee dozen fijngehakte tahoe. Had verder nergens - ook niet in hun blaadjes - nog advertenties daarvoor gezien maar mogelijk over het hoofd gezien?

Marcello
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door Marcello »

Bij mijn natuurwinkel hadden ze de ahornsiroop (Horizon, 950 ml) in de aanbieding voor € 22,xx (ipv 26,xx).
"Je bent wat je eet!", zei de kanibaal die net een vegetariër had opgegeten.

Dennis

Bericht door Dennis »

Bij Jumbo is er inkoopvoordeel met alle houdbare Alpro produkten. Ik heb al vééél sojamelk ingeslagen!

Het is het tweede pak voor de halve prijs trouwens. Ik moet ook bekennen dat ik dit vorige week heb gekocht, en die week ervoor, en ik weet niet tot wanneer de actie loopt :S.

marjan

Bericht door marjan »

Gisteravond was ie er nog... :D

Marcello
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door Marcello »

Dennis schreef:Bij Jumbo is er inkoopvoordeel met alle houdbare Alpro produkten. Ik heb al vééél sojamelk ingeslagen!

Het is het tweede pak voor de halve prijs trouwens. Ik moet ook bekennen dat ik dit vorige week heb gekocht, en die week ervoor, en ik weet niet tot wanneer de actie loopt :S.
Loopt nog t/m 22 april.
(zie: http://www.jumbosupermarkten.nl/Inkoopv ... temId=3484" target="_blank" target="_blank")

Hartelijk bedankt voor de tip! (y) Had net m'n voorraad van de aanbieding van AH op. Dat gaat toch sneller dan je denkt :wink: Ik moet er wel 13 km voor fietsen (naar Sevenum) maar dat heb ik er graag voor over, zeker met zo'n weertje!

Nel

Bericht door Nel »

De jumbo zegt dat je als het er niet is je het altijd kan bestellen.
Als bij ons de Alprosojamelkprodukten in de reclame is dan is het nooit in het vak. Dus ik bestellen. Ik heb het 3 keer moeten bestellen voordat het in de winkel was. Oja en de prijs was ook omhoog gegaan bij het afrekenen. Marktwerving volgens de baas.

Nu heb ik voor de 4e keer dessertvla besteld. Het is er nog steeds niet.
De vorige keren dat de Alpro weer in het vak stond, was na de reklame.
De baas van de winkel is zeer onvriendelijk :D
„Solange der Mensch denkt,
dass Tiere nicht fühlen können,
müssen Tiere fühlen,
dass Menschen nicht denken können...“

indra

Bericht door indra »

marjan schreef:Gisteravond was ie er nog... :D
Jumbo heeft altijd zgn 'inkoopvoordeel' voor bijna een maand, die van de sojamelk is nog tot laatste week van april ofzo. ik probeer dan wel altijd de bio te nemen, of naturel omdat die wat toevoegingen heeft. de jumbo sojamelk heeft denk ik expres een 'goedkoop' uiterlijk, jammer dat er niks over oorsprong van de sojabonen staat.- en ie is natuurlijk niet bio. er is in een andere draad geloof ik ookal over gesproken, niet?

Dennis

Bericht door Dennis »

Ik heb nog nooit problemen gehad bij een Jumbo, superwinkels! De Alpro is er trouwens ook elke keer weer. Een paar dagen terug nog maar wat pakken meegenomen, al is de kast inmiddels al overvol.

Jippia

Bericht door Jippia »

Ik vind Jumbo ook een prima winkel. Vrijdagmiddag toch maar eens wat inslaan voor onze vakantie naar Roemenië (ma zegt dat sojamelk daar erg duur is).

Marla

Bericht door Marla »

Niet perse veganistisch maar ik zag dat de V&D nu ook ecologisch verantwoorde kleding verkoopt, en dingen zoals lakens, handdoeken, schoonmaakmiddel etc. Deze week krijg je stapelkorting op alle duurzame artikelen. Bij 2 artikelen 10% korting, 3 artikelen 15% en bij 4 of meer krijg je 20% korting.

Annika
Contacteer:

Bericht door Annika »

Op Station Sloterdijk deelde ze gisteren Alpro filets uit,
omdat ik aan in de avond kwam hadden die meiden het ook gehad en wilde ze alles kwijt, dus ik heb 2 pakken van 2 pittige filets gekregen :mrgreen:

Nel

Bericht door Nel »

Bij AH zijn de tofu reepjes en tofu naturel in de "bonus" :D
( :) Lekker Annika)
„Solange der Mensch denkt,
dass Tiere nicht fühlen können,
müssen Tiere fühlen,
dass Menschen nicht denken können...“

Jasmijn

Bericht door Jasmijn »

Bij mijn natuurvoedingswinkel zijn de sojamelk met toegevoegde spullen en de sojamelk met toegevoegde omega-3 in de aanbieding. De nieuwe 'vleesvervangers' (zowel gekruid als peper) zijn ook in de aanbieding. Ik vind ze erg lekker.

marjan

Bericht door marjan »

De vetara-bitterballen komen de komende week weer in de aanbiedig bij de natuurwinkels. Leeft natuurlijk gelijk weer de vraag hoe het nu zat met die bitterballen. Waren ze nu wel of niet veganistisch? Veel mensen denken van wel... er zijn mensen die menen dat er iets mee aan de hand is.... Wil degene die meent echt te weten hoe dit zit even reageren? Dank!

Shantisabine

Bericht door Shantisabine »

Bij de AH zijn de rice dream en oat dream in de bonus. Alle varianten kosten nu 1,80 per pak.

reggie

Bericht door reggie »

bij http://www.alles-vegetarisch.de" target="_blank deze maand 10 korting op het hele assortiment

lena

Bericht door lena »

Dank je! Heb je (of iemand anders) nog tips om daar te bestellen? Als ik vegan kaas bestel, blijft dat dan wel goed? Het zal toch een paar dagen ongekoeld onderweg zijn?

Jasmijn

Bericht door Jasmijn »

marjan schreef:De vetara-bitterballen komen de komende week weer in de aanbiedig bij de natuurwinkels. Leeft natuurlijk gelijk weer de vraag hoe het nu zat met die bitterballen. Waren ze nu wel of niet veganistisch? Veel mensen denken van wel... er zijn mensen die menen dat er iets mee aan de hand is.... Wil degene die meent echt te weten hoe dit zit even reageren? Dank!
Ik voel me geroepen :) Heb er juist vanavond 4 van verorberd, erg lekker. Volgens mij zijn ze helemaal oke!

reggie

Bericht door reggie »

lena schreef:Dank je! Heb je (of iemand anders) nog tips om daar te bestellen? Als ik vegan kaas bestel, blijft dat dan wel goed? Het zal toch een paar dagen ongekoeld onderweg zijn?

Ik vraag altijd om verzending op maandag,dan heb je het meestal woensdag in huis(dit om te voorkomen dat het het hele weekend in duitsland op het postexportlstation blijft staan.

soms heb ik het al dinsdag binnen.
ik kies altijd voor een koelelement/verpakking 3euro of zo

ik heb nog niet in juli en augustus besteld,ivm de warmste maanden maar tot nog toe is alles altijd goed aangekomen,niets bedorven.
ik bestel dan burgers,worstjes,kaas (alles op de site is vegan trouwens)

verzendkosten 9 euro dus beter niet te kleine bestellingen doen.

Plaats reactie