slagroomspuitbusroom
Moderators: Morality, Martine, Rorrim
slagroomspuitbusroom
ik heb gister 2ehands zo'n mooie ouderwetse slagroomspuitbus gekocht waarbij je een houdertje ehbt om de No2/lachgaspatronen in te doen, en in de fles doe je room, dan druk je op een hendeltje en komt er uit een tuitje slagroom. . ik heb cuisineroomsoya geprobeert maar die wordt geen slagroom, weet eimand wat voor soyaroom ik moet gebruiken?
op goa en tekno feestjes loop ook altijdiemand rond met zo'n bus, en verkoopt dan balonnetjes lachgas, geeft korte maar erg hevige trips.
op goa en tekno feestjes loop ook altijdiemand rond met zo'n bus, en verkoopt dan balonnetjes lachgas, geeft korte maar erg hevige trips.
dit vind ik in een document over b12+
? blootstelling aan lachgas (N2O)-dit is een gas dat o.a. gebruikt wordt voor narcose - het gas is in staat om in korte tijd grote hoeveelheden vitamine B12 weg te oxyderen - het wordt wel gebruikt bij dierproeven om dieren een B12-gebrek te bezorgen (zie 12.2.6)
? blootstelling aan lachgas (N2O)-dit is een gas dat o.a. gebruikt wordt voor narcose - het gas is in staat om in korte tijd grote hoeveelheden vitamine B12 weg te oxyderen - het wordt wel gebruikt bij dierproeven om dieren een B12-gebrek te bezorgen (zie 12.2.6)
Framboos schreef: Dat staat er met koeienletters op.
Op de melodie van Mien waar is m'n feestneus
"Mien waar is m'n leesbril, Mien waar is m'n bril, waar is m'n leesbril gebleven,
ik dacht toch eerst nog dat ik 'm bij me had
of heb ik 'm nog liggen nog liggen in de la la lalalalala"
Ik heb hier niet zo'n bus, en zie veel producten voorbij komen en bij twijfel vraag ik het dan even.
Op de melodie van Mien waar is m'n feestneus
"Mien waar is m'n leesbril, Mien waar is m'n bril, waar is m'n leesbril gebleven,
ik dacht toch eerst nog dat ik 'm bij me had
of heb ik 'm nog liggen nog liggen in de la la lalalalala"
Ik heb hier niet zo'n bus, en zie veel producten voorbij komen en bij twijfel vraag ik het dan even.
Dat is ook aardig van je, maar veganisten staan al bekend als enorme zeuren, en als mensen dan ook nog eens dingen gaan vragen die overduidelijk zijn (waarvan ik dus dacht dat het overduidelijk was, maar jij wist het blijkbaar niet), dan is dat zo stereotiep-bevestigend en dat vind ik jammer.
Ik verwonderde er me trouwens alleen over dat je dat ging vragen, jij begint met 'Mien waar is mijn...'
Ik verwonderde er me trouwens alleen over dat je dat ging vragen, jij begint met 'Mien waar is mijn...'

Afgezien daarvan: we weten hier al ruim twee jaar dat het veganistisch is (en dat ook op de verpakking staat dat het geschikt is voor veganisten), een beetje mosterd na de maaltijd om dat nu nog na te vragen dus...
-
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
Drukpatronen?Ineke schreef:Ik heb nog even gecheckt bij Soyatoo voor de zekerheid, de pakjes en de spuitbussen zijn beide veganistisch, ik persoonlijk zou liever de spuitbus kopen, die kost maar ?1,69 of zo, en hoef je geen drukpatronen te kopen.
Gewoon een beetje opkloppen werkt ook al.
Bovendien zijn de pakjes bio en de spuitbussen niet.